Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Asus V8440. Kan jeg bruge mit tv til tv-ou~
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 05-08-02 16:22

Hej gruppe.

Jeg har et Asus V8440 TD som jeg gerne vil udnytte min tv-out fra. Hvilke
kabler skal jeg bruge? Kan jeg overhovedet koble det til mit fjernsyn?

Mvh. Lars.

Fra : JRS

Dato : 05-08-02 16:40

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Jeg har et Asus V8440 TD som jeg gerne vil udnytte min tv-out fra. Hvilke
> kabler skal jeg bruge? Kan jeg overhovedet koble det til mit fjernsyn?

Ehh .. hvordan skal vi give et kvalificeret svar hvis vi fx ikke ved hvilket
TV du har og hvilke indgange det har . ?

MVH
JRS

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 05-08-02 16:51

> [...]
>
> Jeg har et Asus V8440 TD som jeg gerne vil udnytte min tv-out fra. Hvilke
> kabler skal jeg bruge? Kan jeg overhovedet koble det til mit fjernsyn?

Har du et scart stik? Eller bedre, har du direkte S-VHS indgang? Så kan du
tilslutte det via SVHS og så husk lyden fra dit lydkort til dit tv, eller
dine pcspeakers Du kan evt. købe scart adaptorer hvor du kan smide
compositestik (det runde gule) SVHS og 2 phonostik til lyden i, og så baer
smække scart kablet i dit TV. Bruger du SVHS, så vær sikker på at dit tv
"understøtter" et, ellers risikerer du et sort/hvid billede.

Der er mange muligheder. Spørg i en elektronik forretning, der vil de alt
andet lige kunne hjælpe med kabler...

VH
Peter

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-08-02 17:45

"Peter Tønnesen" <dali909@direkte.org> skrev:
> Der er mange muligheder. Spørg i en elektronik forretning,
> der vil de alt andet lige kunne hjælpe med kabler...

www.av-supply.dk
www.av-connection.dk

/Mikael