MC-Instruktørerne / Malerklemmen
Fra : Reno Jensen

Dato : 05-08-02 15:53

Hej Gruppe

Ja, vi havde også vovet os ned til Malerklemmen i søndags...men....jeg havde
åbenbart misforstået ordningen med handskerne på sidespejlet....jeg havde
blot lagt begge handsker over det venstre sidespejl

Vi holdt parkeret lige inden for på parkeringspladsen (og havde lagt nogle
reklamefoldere frem) tsk tsk tsk

Jeg traf ikke nogen herfra gruppen...eller gjorde jeg...måske talte jeg med
nogen uden at vide at de var herfra

Nå...lidt reklame skal der til:

MC-instruktørerne afholder yderligere 2 kurser i år: 17./18. august se mere
www.mcinstruktoererne.dk

Der er også et billede af os på siden under menupunktet "Hvem er vi"

Mange hilsner

Reno Jensen
BMW K1100 Skrig hvid med Skrig sorte bogstaver
YAMAHA Dragstar 1100

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-08-02 16:06

"Reno Jensen" <webmasterXNOSPAMX@mcinstruktoererne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mange hilsner
>
> Reno Jensen
> BMW K1100 Skrig hvid med Skrig sorte bogstaver

Jeps , så godt cyklerne, ( + Yamaha FJR 1300 ), men vidste ikke at det var
dig
er der for resten ikke noget om at men ikke må køre to på en cykel med
prøveplader på , nårhh, men jeg siger det ikke
til nogen, så husk lige det, når vi en dag mødes ikk' )

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Reno Jensen

Dato : 05-08-02 16:20

Ingen problemer der...vi var ude for at lave en test af motorcyklen, og for
at teste alle aspekter, så er men jo også nødt til at have passager med

Testrapport er udfyldt

Reno

Fra : Jens U

Dato : 05-08-02 18:32

Reno Jensen ...
> [...]
for
> at teste alle aspekter, så er men jo også nødt til at have passager med

Ak ja, vi er jo alle mennesker

--
Hilsen Jens, HONDA Revere ( Der var i Truust )
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Niels Drewes

Dato : 05-08-02 20:19

> [...]
mere
> på www.mcinstruktoererne.dk
>
> Der er også et billede af os på siden under menupunktet "Hvem er vi"

Hej Reno

Hva' mæ' at arrangere et kursus II? Jeg gider ikke at tage I'eren for tredje
gang
Jeg ved ikke om det er en god ide, det der med de billleder, hvis I skal
sælge billeter til kurserne;-D

vh

Niels
sort Fazer

ps. tak for sidst

Fra : Reno Jensen

Dato : 05-08-02 20:46

> Hva' mæ' at arrangere et kursus II? Jeg gider ikke at tage I'eren for
tredje
> gang

Årh kom nu....du støtter et godt formål..............mig ;-D
Vi har forsøgt os med arrangering af kursus II meeennnn der var ikke nok
tilslutning, desværre

> Jeg ved ikke om det er en god ide, det der med de billleder, hvis I skal
> sælge billeter til kurserne;-D
>
> Niels
> sort Fazer
>
> ps. tak for sidst

Havde jeg egentligt ikke tænkt over.... Hvad med at printe billedet ud,
og bruge det i opdragelsesøjemed overfor børn og svage sjæle! =

Reno

> ps. tak for sidst
ps. selv tak