kan ikke sende sms
Fra : Mr. Larsen

Dato : 05-08-02 15:10

Hej NG
En af mine venner har problemer med sin Nokia3310.
Han kan ikke sende sms'er, men han kan godt modtage
sms. Ringe til og fra den kan man godt.
Han har taletidskort Orange/mobilix.
Jeg har spurgt ham om det er en stjålen mobil han har købt
men det siger han 'nej' til.
Inde i menu'en under 'Besked indstillinger'
er der 'kun' 2 punkter : sæt1 og fælles. På min er der 3 :
sonofon smsc + sæt2 + fælles.
Hvad skal han gøre for at få den til at virke?

--
/Mr. Larsen

Fra : Broxgaard

Dato : 05-08-02 17:24

> Hvad skal han gøre for at få den til at virke?

Kontakt sit selvskabt

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 05-08-02 17:37

> Kontakt sit selvskabt

Eller ringe 26264040 og overfører tekstbeskeder til hans SMS-konto.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-08-02 17:54

"Mr. Larsen" <don_e@stofanet.INVALID> skrev:
> En af mine venner har problemer med sin Nokia3310.
> Han kan ikke sende sms'er, men han kan godt modtage
> sms. Ringe til og fra den kan man godt.
> Han har taletidskort Orange/mobilix.

Er der indtastet nr på besked centralen?
Menu 2-7-1-1.

/Mikael

Fra : Mr. Larsen

Dato : 05-08-02 18:36

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Er der indtastet nr på besked centralen?
> Menu 2-7-1-1.
>
> /Mikael

Jeps! (+4526265151)

Fra : Kim Sørensen

Dato : 05-08-02 18:44

Som en anden skrev, er der over ført sms besked fra taletiden? Det skal man
først gøre ved Orange (Mobilix) hvis man har taletid, før man kan sende
sms'er.
Prøv evt. at sætte dit simkort i hans tlf. så kan du jo se at det ikke er
tlf. der er noget glat med.

/Kim
--
Gamebookers, den bedste online bookmaker på nettet.
Livebetting, P2P (Sæt dine egne odds), Bet via WAP mm.

Fra : Mr. Larsen

Dato : 05-08-02 18:50

"Kim Sørensen" <REMOVETHISmailbox@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Som en anden skrev, er der over ført sms besked fra taletiden? Det skal
man
> først gøre ved Orange (Mobilix) hvis man har taletid, før man kan sende
> sms'er.

Og hvordan gør vi så lige det?

> Prøv evt. at sætte dit simkort i hans tlf. så kan du jo se at det ikke er
> tlf. der er noget glat med.

Du har sikkert ret, for mit simkort virker i hans telefon!

/Mr. Larsen

Fra : Fischer

Dato : 05-08-02 19:35

> Og hvordan gør vi så lige det?

Ringer til 26264040 og følger vejledningen.

*Fischer

Fra : Mr. Larsen

Dato : 05-08-02 21:17

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ringer til 26264040 og følger vejledningen.
>
> *Fischer

Arghh!!!!!!!! Sorry! Jeg skal vist ha' nye læsebriller!