Forsikringsselskaber......*SUK*
Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-08-02 15:01

Jeg havde alt på plads til at købe en VMAX idag undtagen forsikring. Dvs
penge/salg af gammel MC/ny VMAX var på plads.
At jeg var ude og få en prøvetur og den alligevel viste sig ikke at være
noget for mig er en anden snak.

Jeg ringede til Runa for at høre hvad min forsikring ville stige til. Der
fik jeg at vide at jeg slet ikke kunne forsikre den. Det vidste jeg egentlig
godt da jeg havde set deres blackliste, men jeg havde hørt at de var til at
snakke med, men nej. Ingen kasko dér.

Så kørte jeg ellers på. Jeg ringede rundt til alle forsikringsselskaber i
hele landet (ca.) selv nogle små nogle i Thy eller Brovst og omegn. Men
intet sted kom jeg under 28.000 kr. i forsikring. (det var topDK).

Det dyreste sted var Danica forsikring. Der var forsikringen (hold fast)
134.000 p.a. ! ! ! ! ! ! Han var heller ikke meget for at spytte ud med
tallet, men nåede dog lige også at fortælle at selvrisikoen var 15.000 ! !
!

For satan da.

Jeg skal helt op på elitebilist nivuea for at komme ned på 10.000 - 15.000
p.a. på sådan en karl.

Men nu har jeg ombestemt mig og vil ikke have den alligevel. Men stakkels
dem som har den forsikret.

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Eddy Folder

Dato : 05-08-02 15:12

<Snip> lang historie </snip>

Hvor gammel er du, hvor bor du, hvor er du forsikret nu, hvad koster din
forsikring, hvornår fik du dit pap og hvor mage års ancinitet har du???

-Eddy

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-08-02 15:19

"Eddy Folder" <chill@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> <Snip> lang historie </snip>
>
> Hvor gammel er du, hvor bor du, hvor er du forsikret nu, hvad koster din
> forsikring, hvornår fik du dit pap og hvor mage års ancinitet har du???

Jeg er 33.
Jeg bor i Købehavn K.
Runa (det skrev jeg også (hva min foriskring ville stige til hos Runa...!))
7000 kr.
2001
1 år

Thomas

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 05-08-02 15:23

Stakkels thomas..

Jeg har lige fået min forsikring hos Gl. Skanderborg, på min ThunderAce..
hold nu godt fast.. 5400,-

Brian W. en glad mc kører

Fra : Ksa

Dato : 05-08-02 16:45

> Jeg har lige fået min forsikring hos Gl. Skanderborg, på min ThunderAce..
> hold nu godt fast.. 5400,-
>
> Brian W. en glad mc kører
Jeg hvis man gad at bo i Skanderborg not

Ksa Duc.900SL som handler i mc-dele i Skanderborg

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 05-08-02 20:40

"Brian Wendelbo" skrev i en meddelelse:
> Stakkels thomas..
>
> Jeg har lige fået min forsikring hos Gl. Skanderborg, på min
ThunderAce..
> hold nu godt fast.. 5400,-
------------------------

Hej Brian
Smørren igen "Hvor gammel er du, hvor bor du, hvor er du forsikret nu,
hvad koster din
forsikring, hvornår fik du dit pap og hvor mage års ancinitet har du???"

Jeg har selv forsøgt mig hos Gl. Skanderborg, men min pris var ikke så
god, så vil du venligst svare på ovenstående (gerne pr. email, hvis du
ikke vil have det ud på NG´en

--
Med venlig hilsen/Yours sincerely
Henrik Nedergaard, Århus

Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779
Tidl. MC: Suzuki GSX400X Impulse
IGroup for dk.fritid.motorcykel - http://www.dfm.igroups.dk

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-08-02 15:22

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

En andne ting.

Mange selskaber forsikre heller ikke noget over 1000 cc. (de kikker ikke på
vægt/kraft forholdet (?!)).
Og mange selskaber forsikre i MC med en nyværdi på over 160.000-180.000 kr.

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-08-02 15:27

> [...]

> vægt/kraft forholdet (?!)).
> Og mange selskaber forsikre i MC med en nyværdi på over 160.000-180.000

Det skulle ha været forsikre IKKE med den nyværdi :)

Mvh Thomas