Foretrukne is
Fra : Jonas Voss

Dato : 05-08-02 15:14

Her i sommervarmen er det agurketid på d.e.m, så jeg tænkte jeg ville
spæde lidt op med et tåbeligt, trivielt og tilgængeligt sprøgsmål.

Jeg spiser minimum to is om dagen, når det er over 22 grader udenfor,
og det skal helst være Kæmpeeskimo.

Hvilken is foretrækker andre macbrugere?

--
Jonas @ 55.7,12.5 | Husk på, de fleste browsere ikke tolererer
<http://verture.net/> | hovsa-programmering i den grad, som IE gør det.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-08-02 15:26

On Mon, 5 Aug 2002 16:13:35 +0200, Jonas Voss <usenet@verture.net> wrote:

> [...]
> og det skal helst være Kæmpeeskimo.
>
> Hvilken is foretrækker andre macbrugere?

magnum med orange smag, når den ellers kan opdrives. Hvordan går det
med slrn/leafnode tutorialen?

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : Jonas Voss

Dato : 05-08-02 15:56

In [dk.edb.mac] on Mon, 5 Aug 2002 16:25:56 +0200, Morten wrote:

> magnum med orange smag, når den ellers kan opdrives. Hvordan går det
> med slrn/leafnode tutorialen?

Det går fint med slrn, no-bullshit interfjæs, farver (!) i
terminal.app, og musefri-kontrol. I like it.

Leafnode er jeg i gang med at blive at gode venner med.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-08-02 16:08

Hej Jonas

Jonas Voss wrote:

> Her i sommervarmen er det agurketid på d.e.m, så jeg tænkte jeg ville
> spæde lidt op med et tåbeligt, trivielt og tilgængeligt sprøgsmål.

Er du da ved at få hedeslag..

> Jeg spiser minimum to is om dagen, når det er over 22 grader udenfor,
> og det skal helst være Kæmpeeskimo.

Øh.......nja.....

> Hvilken is foretrækker andre macbrugere?

Den bedste er en rigtig hjemmelavet chokoladeis fra Moevenpick.

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-08-02 16:08

> [...]

> og det skal helst være Kæmpeeskimo.
>
> Hvilken is foretrækker andre macbrugere?

Hjemmelavet hindbæris og det skal jeg have i aften.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jonas Voss

Dato : 05-08-02 16:14

Fra : Jonas Voss

Dato : 05-08-02 16:42

> Hjemmelavet hindbæris og det skal jeg have i aften.

Er der nok til en ekstra gæst?

(;

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-08-02 17:01

Jonas Voss <usenet@verture.net> wrote:

> Er der nok til en ekstra gæst?
>
> (;

Du bor da ikke i København vel ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jonas Voss

Dato : 05-08-02 17:11

In [dk.edb.mac] on Mon, 5 Aug 2002 18:00:56 +0200, [2900] wrote:

> Du bor da ikke i København vel ?

Jo da, i det benhårde postdistrikt 2000. Godtnok i den aller-alleryderste
perifære del af det.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-08-02 17:18

Jonas Voss <usenet@verture.net> wrote:

> Jo da, i det benhårde postdistrikt 2000. Godtnok i den aller-alleryderste
> perifære del af det.

OK, så kunne det da godt være vi skulle byde på is en aften ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jonas Voss

Dato : 05-08-02 17:24

In [dk.edb.mac] on Mon, 5 Aug 2002 18:18:19 +0200, [2900] wrote:

> OK, så kunne det da godt være vi skulle byde på is en aften ?

Lyder ikke dårligt.

(;

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-08-02 17:42

On Mon, 5 Aug 2002 17:07:39 +0200,

> Hjemmelavet hindbæris og det skal jeg have i aften.

har du tjekket om der er plads i bukse lindingen?

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-08-02 17:53

> har du tjekket om der er plads i bukse lindingen?

Så er der ingen is til dig.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-08-02 18:09

On Mon, 5 Aug 2002 18:52:37 +0200,

> Så er der ingen is til dig.

øv havd hvis jeg spør' birgitte?

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 05-08-02 18:35

> øv havd hvis jeg spør' birgitte?

Jamen, søde Morten, hvis du kan dokumentere at du har roet minimum 200
km indtil dag dato, så er du meget velkommen

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-08-02 18:58

On Mon, 5 Aug 2002 19:35:21 +0200,
[2900] Birgitte Behrendt <birgitte@behrendt.dk> wrote:

> Jamen, søde Morten, hvis du kan dokumentere at du har roet minimum 200
> km indtil dag dato, så er du meget velkommen

hmrf! nu var det jespers bukselinding der blev diskuteret, ikke min.
Jeg kan dog meddele at der i løbet af de sidste 5 uger er der gjort plad
til en ekstra liter mælk

Fra : Michael Holm

Dato : 05-08-02 22:13

> hmrf! nu var det jespers bukselinding der blev diskuteret, ikke min.
> Jeg kan dog meddele at der i løbet af de sidste 5 uger er der gjort plad
> til en ekstra liter mælk
så må jeg altså lige prale lidt (man skal jo sige det til nogen på 3
uger er der gjort plads til 4 liter mælk

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-08-02 22:55

On Mon, 5 Aug 2002 23:13:28 +0200,
Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> så må jeg altså lige prale lidt (man skal jo sige det til nogen på 3
> uger er der gjort plads til 4 liter mælk

forskellen er at jeg har pjækket fra roningen, og spist alle de is jeg
vil

btw. står de på højkant?

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-08-02 23:02

In article <1fggtsr.1o48tn9sw2s00N%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com>,
kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com (Michael Holm) wrote:

> så må jeg altså lige prale lidt (man skal jo sige det til nogen på 3
> uger er der gjort plads til 4 liter mælk

Jeg har plads til 15 liter øl.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 05-08-02 23:02

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> hmrf! nu var det jespers bukselinding der blev diskuteret, ikke min.
> Jeg kan dog meddele at der i løbet af de sidste 5 uger er der gjort plad
> til en ekstra liter mælk

I karton eller udhældt i T-shirten?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-08-02 23:31

On 06 Aug 2002 00:01:35 +0200,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> I karton eller udhældt i T-shirten?

Hvor kommer t-shirten ind i billedet? - her diskuters bukselinding.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 05-08-02 23:38

> Hvor kommer t-shirten ind i billedet? - her diskuters bukselinding.

Pardon. Jeg retter til "I karton eller udhældt i bukselindingen"?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-08-02 00:15

On 06 Aug 2002 00:37:36 +0200,

> Pardon. Jeg retter til "I karton eller udhældt i bukselindingen"?

i karton...

Fra : Martin Edlich

Dato : 06-08-02 22:05

In article <vbumia.2u1.ln@g4.reippuert.dk>,

> Hvor kommer t-shirten ind i billedet?

Thorbjoern kunne godt tænke sig at se dig i en våd T-shirt.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 06-08-02 22:49

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Thorbjoern kunne godt tænke sig at se dig i en våd T-shirt.

Ikke specielt. Min personlige mening er at det klart er bedst med den
slags ting på kvinder, men nu skal jeg passe på at Christian ikke
futter hele tråden over i lummergruppen, hvor den vil blive modereret
til ukendelighed.

Så derfor vil jeg snakke om Is i stedet.

Vi herude på bøhlandet (der er gyllepåhældte marker mellem her og
Århus Centrum) har kun den lokale brugs' sparsomme udvalg, samt
Hjem-Is at vælge imellem. Her er min personlige favorit Amaretto (som
aldrig har set en flaske, men smager godt) og hvor man får lidt mere
for pengene end på diverse isbarer i den indre by.

Øko-æg koster også kun knap det halve, da der ikke er så mange
transportomkostninger!

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-08-02 21:02

In article <kkadnzk6a4.fsf@mimer.null.dk>,
> [...]

> slags ting på kvinder, men nu skal jeg passe på at Christian ikke
> futter hele tråden over i lummergruppen, hvor den vil blive modereret

Pjat, den vil bare leve et omflakkende liv mellem lummeret, .netmisbrug
og snak.snik. På et eller andet tidspunkt er der en der råber
Shickelgruber og så er det slut.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 07-08-02 22:37

> Pjat, den vil bare leve et omflakkende liv mellem lummeret, .netmisbrug
> og snak.snik. På et eller andet tidspunkt er der en der råber
> Shickelgruber og så er det slut.

SCHICKELGRUBER, Ernst v., hed han vist (bemærk en lettere korrektion af
navnet) en kendt tysk sportsmand - vistnok Deutsche Telecom finansieret?
- og kendt Mac-bruger!

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-08-02 22:38

In article <1fgkisu.vx7rcsg1i1hpN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> SCHICKELGRUBER, Ernst v., hed han vist (bemærk en lettere korrektion af
> navnet)

Ja, der forsvandt vist et c i transmissionen. Jeg må hellere til at lave
..par-filer til mine indlæg.

> en kendt tysk sportsmand - vistnok Deutsche Telecom finansieret?
> - og kendt Mac-bruger!

Det var vist nok ikke ham jeg tænkte på - selvom vedkommende var ude og
cykle.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 08-08-02 08:52

> Pjat, den vil bare leve et omflakkende liv mellem lummeret, .netmisbrug
> og snak.snik. På et eller andet tidspunkt er der en der råber
> Shickelgruber og så er det slut.

Hvorfor? Jeg kender vist ikke den lille Mac-specialitet...

Er det en Is i stil med Møvenpick?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-08-02 11:57

In article <kk3ctpkcth.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Hvorfor? Jeg kender vist ikke den lille Mac-specialitet...

Nutidens ungdom, tisk tisk.

> Er det en Is i stil med Møvenpick?

Mere i stil med en folkevogn.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-08-02 23:33

On Tue, 06 Aug 2002 23:04:33 +0200,

> Thorbjoern kunne godt tænke sig at se dig i en våd T-shirt.

det vil han ikke kunne tåle, tænk på hvor opstemt han i sin tid blev
af et billede af CU i bar overkrop...

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 06-08-02 23:39

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> det vil han ikke kunne tåle, tænk på hvor opstemt han i sin tid blev
> af et billede af CU i bar overkrop...

Hvis du nu bladrer lidt tilbage og læser på lektien, så drejede det
sig om billedet på http://www.dumbass.dk/images/sm16.jpg, hvor vi
brugte en del krudt på at undre os over hvorfor han et års tid senere
_stadig_ havde spaghettiarme, på trods af det fine motionsudstyr
bagerst på billedet.

Kort tid efter tog han sit webcam ned.

Til eventuelle læsere, så kan forklaringen bag sølvpapiret læses på
http://dumbass.dk/safemobil.htm. IE duer ikke, men det gør Mozilla.
Vær forberedt på hovedrysten.

Bortset fra det Morten, har du fået trænet, så du snart kan komme væk
fra soppeafdelingen i mudderet?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Michael Holm

Dato : 07-08-02 08:04

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Til eventuelle læsere, så kan forklaringen bag sølvpapiret læses på
> http://dumbass.dk/safemobil.htm. IE duer ikke,

Den kører altså siden udemærket, OSX -versionen af IE
> men det gør Mozilla.
> Vær forberedt på hovedrysten.

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-08-02 08:44

michael.holm@anthro.ku.dk (Michael Holm) writes:

> Den kører altså siden udemærket, OSX -versionen af IE

Der ligger noget javascript på forsiden. Jeg troede også det lå der.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-08-02 21:00

In article <3d504e82$0$72768$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,

> det vil han ikke kunne tåle, tænk på hvor opstemt han i sin tid blev
> af et billede af CU i bar overkrop...

Har Thorbjoern et skab?

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 07-08-02 22:37

> Har Thorbjoern et skab?

Han har vel et? Ellers må han omkring (f.eks.) Ich Krieg Ein Anfall -
det er billigt, men til gengæld er det noget lort.

Men hvad pokker, det er vel til en egangsforestilling?

P.S. Har jeg vundet noget ved at gætte?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Michael Holm

Dato : 05-08-02 17:57

> har du tjekket om der er plads i bukse lindingen?
hvilket netop er grunden til at jeg ikke spiser is denne sommer

(men det er dog blevet til 2 kæmpe Eskimo'er - de holder - og 2 magnum
med chokolade - en enkelt vaffelis - nå ja og så delte vi den anden dag
2-3 l Carte dor chokolade, stracciatella og Tiramisu, uhmmm)
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-08-02 18:12

On Mon, 5 Aug 2002 18:57:09 +0200,

> hvilket netop er grunden til at jeg ikke spiser is denne sommer

korset kan være et udemærket alternativ

> (men det er dog blevet til 2 kæmpe Eskimo'er - de holder - og 2 magnum
> med chokolade - en enkelt vaffelis - nå ja og så delte vi den anden dag
> 2-3 l Carte dor chokolade, stracciatella og Tiramisu, uhmmm)

mums - sidder her og bliver sulten, har netto is?

Fra : Jesper

Dato : 05-08-02 16:44

> [...]

> og det skal helst være Kæmpeeskimo.
>
> Hvilken is foretrækker andre macbrugere?

Min yndlingsis kan ikek fås længere, det er den hedengangne Nøddegok
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 05-08-02 19:33

Jonas Voss <usenet@verture.net> wrote:

> Hvilken is foretrækker andre macbrugere?

iceBook!?

Martin

Fra : Ben Knudsen

Dato : 05-08-02 19:43

usenet@verture.net writes:

>Hvilken is foretrækker andre macbrugere?

Ikke is. Men hjemmelavet milkshake. En flok frosne jordbær, 2 dl mælk,
lidt sukker. Og fuld knald på blenderen. Kan spædes op med vodka, hvis det
er weekend eller noget....

Ben

Fra : Jonas Voss

Dato : 05-08-02 22:13

In [dk.edb.mac] on Mon, 05 Aug 2002 20:43:22 +0200, Ben wrote:

> Ikke is. Men hjemmelavet milkshake. En flok frosne jordbær, 2 dl mælk,
> lidt sukker. Og fuld knald på blenderen. Kan spædes op med vodka, hvis det
> er weekend eller noget....

Mit eget foretrukne alternativ til is, og især et alternativ til
morgenkaffen er:

Espresso,
Vanilleis,
Letmælk,
Isterninger.

Hæld espresso i blenderen, skær en skive vanilleis og hæld ned til
den. Tilsæt dobbelt så meget mælk som espresso. Blend. Hæld op i glas. Tilføj
isterninger. Nyd!

Fra : Peter Gersmann

Dato : 06-08-02 20:11

Ben Knudsen wrote:

> Ikke is. Men hjemmelavet milkshake. En flok frosne jordbær, 2 dl mælk,
> lidt sukker. Og fuld knald på blenderen. Kan spædes op med vodka, hvis det
> er weekend eller noget....

Is er næsten for vammelt i sådan en varme. Der skal noget læskende til.
Så her kommer den klassiske vodkamelon:
1 vandmelon og 1 flaske vodka - skær hul i melonen og lad den suge
vodkaen i et par timer eller mere.

Desværre er jeg pt. løbet tør for vodka, så det bliver bare melon,
hvilket måske også er det bedste en alm. tirsdag.

//Peter Gersmann

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-08-02 20:52

Peter Gersmann <sitescripter.nothere@mac.com> wrote:

> Is er næsten for vammelt i sådan en varme. Der skal noget læskende til.
> Så her kommer den klassiske vodkamelon:
> 1 vandmelon og 1 flaske vodka - skær hul i melonen og lad den suge
> vodkaen i et par timer eller mere.

Hvis jeg ødelægger en vandmelon på den måde, bliver min kone tosset.
Hvis jeg ødelægger en vodka på den måde, bliver min svigerfar tosset.
Tager du gas på os? Hvordan suger melonen? Den er jo fyldt med væske, så
man kan ikke hælde mere i den. Eller skal man hælde vodkaen ud i en skål
og lægge melonen ned i? Hvordan spiser man det? Har det bevaret
konsistens som en vandmelon?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Lone Koefoed

Dato : 06-08-02 21:25

In article <1fgik2e.1clw3ik1jrt6q4N%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> [...]
> man kan ikke hælde mere i den. Eller skal man hælde vodkaen ud i en skål
> og lægge melonen ned i? Hvordan spiser man det? Har det bevaret

det virker skam, omend langsomt. Vodkaen trænger ned i vandmelonen og
når man skærer vandmelonen op, smager den af vodka, og man bliver
beruset, hvis ikke man passer på.
Den ligner en vandmelon, men det er en genstand i drinksmæssig forstand.
Smart.
Man kan lave et lignende trick med vingummibamser - men det er nu ikke
specielt læskende i heden

Oprindeligt var spørgsmålet, hvad en mac-bruger spiser af is. Mit svar
er: alt, bare det er godt. Appelsinjuice i min ismaskine er et godt og
hurtigt bud. (Bor man i Århus, må man under ingen omstændigheder snyde
sig for et besøg i ParadIs i Nørregade. Det er en omvej værd altså
(ligeså er isbiksen på Trøjborg), men nu blev jeg vist for alvor OT.)

--
Lone

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 06-08-02 21:40

Lone Koefoed <karotte@mac.com> writes:

> [...]
> sig for et besøg i ParadIs i Nørregade. Det er en omvej værd altså
> (ligeså er isbiksen på Trøjborg), men nu blev jeg vist for alvor OT.)

Cribbo Is på Åbulevarden (overfor Magasin, ved siden af BR legetøj)
laver noget nær den bedste is. Og så er der altig en lille smagsprøve
ved siden af

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewss@gen-v.net - ICQ: 11413721
irc://irc.netc.dk/%23Macintosh

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 06-08-02 21:52

Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> [...]
> sig for et besøg i ParadIs i Nørregade. Det er en omvej værd altså
> (ligeså er isbiksen på Trøjborg), men nu blev jeg vist for alvor OT.)

Kan du ikke lige uddybe den med applesin juicen og ismaskinen. Her i
Hellerup får vi nemlig mac folk på is besøg !!!

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Lone Koefoed

Dato : 06-08-02 22:51

In article <1fginhm.1w05lwib2pso0N%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Kan du ikke lige uddybe den med applesin juicen og ismaskinen.

jo, den er skam såre simpel.
Indkøb en god appelsinjuice (æble er faktisk også god, den bedste er
øko-modellen fra netto (bedre mærke end rynkebys) fordi den smager af
æbler), smag til med sukkerlage (flormelis, hvis det _virkelig_ skal gå
hurtigt), hvis ikke I vil have en syrlig is. Husk at den færdige is
smager nøjagtigt ligesom den ikke-frosne væske gør.
Tænd ismaskinen, tilsæt appelsinjuicen og spis isen ca 20 min senere.

(simpel opskrift, rodet nedskrivning, fordi jeg lige lavede et par
ekskurser undervejs)
--
Lone

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 07-08-02 22:37

> [...]

> sig for et besøg i ParadIs i Nørregade. Det er en omvej værd altså
> (ligeså er isbiksen på Trøjborg), men nu blev jeg vist for alvor OT.)

Nej, da, det er aldeles _ikke_ OT. Vi bringer vores tiBooks derned (det
hedder altså _ned_ i Nørregade i Århus næsten uanset, hvor man bor i
Århus) og så sidder vi dér og griner af
Christian-hvad-var-det-nu-han-blev-kaldt Bech. Så er det sgu' da fint On
igen.

I øvrigt må jeg tilføje, at det er noget retro-bølge-noget, det er noget
modepis, at der en en ispusher, der kalder sig Paradis i Nørregade. I
Paradisgade lå den meget berømmede ishandler (ved et mejeri), der kunne
man få en Paradisgade-is. Der var mange, som ligefrem valfartede .....

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 07-08-02 22:37

> Hvis jeg ødelægger en vandmelon på den måde, bliver min kone tosset.
> Hvis jeg ødelægger en vodka på den måde, bliver min svigerfar tosset.

Henrik, dog. Du er en plaget mand med dén familie. Jeg vil håbe, at det
blot er varmen, der gør det ..

Mit råd: giv dem hver en Mac, så tilgiver de dig sikkert vandalismen.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Martin Edlich

Dato : 06-08-02 22:33

In article <3D502000.50309@mac.com>,
> [...]

> Så her kommer den klassiske vodkamelon:
> 1 vandmelon og 1 flaske vodka - skær hul i melonen og lad den suge

Hvordan i hele hule osv kan man være et par timer om at suge en flaske
vodka?

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 07-08-02 22:37

> Hvordan i hele hule osv kan man være et par timer om at suge en flaske
> vodka?

Vel er mit Mactastatur ikke nogen grådig satan, men det har ikke engang
suget 5 cl endnu, og det har været sat over meget, meget længe.

Men OK, ovenstående spørgsmål ville være helt relevant i f.eks. Polen
eller det tidligere USSR :)

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen