Fest hos mc-chaufførerne
Fra : m.grewy

Dato : 05-08-02 14:42

Så er det nu i skal komme væk fra tastaturet og mødes med andre herinde fra.
Vi forsøger nu at holde en fest ved mc-chaufførerne i fredericia .
Fordi folk snakker så meget om at mødes men der bliver ikke gjort noget ved
det og malerklemmen er der ikke rigtig nogle jyder og fynboer der gider at
køre over for at blive i et par timer og så køre hjem igen og det samme
gælder for karoline der er det bare sjællændere.
Og tilsidst vil jeg gerne høre hvad folk vil om det skal være 1 eller 2 dage
og hvis det skal være 2 dage så håber jeg at jeg kan lokke Armand til at
vise rundt i fredericia og omegn, han ved det bare ikke endnu :)
Men det bliver i uge 34.
Svar herinde ihvertfald til at starte med så vi kan se om folk virklig vil
mødes eller om det stadig bare er snak og så kan de andre også se hvem der
vil og hvem der ikke vil.
Vej beskrivelse kommer senere hvis der er stemming.
Og nej det er ikke nogen undskyldning at komme fra København eller skagen da
Danmark ikke er større end at man kan gøre det på 3 timer uden risiko for
fartbøde :)

Michael

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 05-08-02 15:00

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> Så er det nu i skal komme væk fra tastaturet og mødes med andre herinde
fra.

Jeg vil mæææææ.... og bliver der i 2 dage..

-
Morten Dahl
-sjælden gæst hos Chaufførerne

Fra : m.grewy

Dato : 05-08-02 16:12

"Morten Dahl (FJERN I MAIL)" <news@FJERNmekasign.dk> wrote in message

> Jeg vil mæææææ.... og bliver der i 2 dage..
>
> -

Jeg regnede sådan set også med dig :)
Hvordan går det forresten med at få samlet Suzuki`en ?

Michael

Fra : Morten Dahl \(se adr~

Dato : 05-08-02 19:32

> Jeg regnede sådan set også med dig :)
> Hvordan går det forresten med at få samlet Suzuki`en ?

Tjoe.. det går rimeligt planmæssigt (læs: de forventede forsinkelser er
indtrådt) fik samlet en hel del Lørdag. men så ringede Niels og vupti stod
jeg på vandski istedetfor.

Nej fik samlet ledningsnet,bagende og monteret sædepartiet på. lavet huller
i racekåben til stativerne. så egentlig ok. Men har ikke fået overført penge
til tyskerlandet, og når det ikke før fredag. så delene er her ikke til
næste week-end, men forhåbentlig til week-enden efter.

Så burde dukke op på 2 hjul til festen (eller 1

-
MOrten Dahl

Fra : Eddy Folder

Dato : 05-08-02 15:17

Arv.. Fedt initiativ... Mig vil også mæææ

-Eddy

Fra : Jørgen Winther

Dato : 05-08-02 17:08

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> Fordi folk snakker så meget om at mødes men der bliver ikke gjort noget
ved

Jamen så lad os da gøre noget ved det Jeg kommer gerne.

> Og tilsidst vil jeg gerne høre hvad folk vil om det skal være 1 eller 2
dage

Tjah, livet skulle jo gerne være en fest (og helst var mere end to dage),
men da jeg ikke er 20 længere kan jeg nok ikke holde til det vilde sus i to
døgn i træk. Men jeg skal da gøre mit bedste

> og hvis det skal være 2 dage så håber jeg at jeg kan lokke Armand til at
> vise rundt i fredericia og omegn, han ved det bare ikke endnu :)

Se dét lyder jo godt! Men ehh, på mc eller på gåben?

> Men det bliver i uge 34.

Godt timet!

> [...]
da
> Danmark ikke er større end at man kan gøre det på 3 timer uden risiko for

Vil det sige, at vi skal køre dertil med overholdelse af gældende
hastighedsbegrænsninger??? Så gider jeg ikke!

--
Jørgen

Fra : m.grewy

Dato : 05-08-02 17:43

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> wrote in message

> Se dét lyder jo godt! Men ehh, på mc eller på gåben?

Tja jeg tror ikke jeg kan lokke med Armand hvis det bliver på gåben :)

Michael

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 05-08-02 17:59

> Michael

Men hvem vil på den anden side køre med ham bagpå? (eller skal vi følge
efter bilen??)

--
Mads

Fra : m.grewy

Dato : 05-08-02 19:52

"Mads Kristiansen" <Sysop@SLETTESzederkof.dk> wrote in message

> Men hvem vil på den anden side køre med ham bagpå? (eller skal vi følge
> efter bilen??)
>
> --
Han har da vist nok stadig den Benneli :)
Nej jeg håber da på at han kan låne en mc , det plejer han da :)

Michael

Fra : m.grewy

Dato : 07-08-02 21:39

"Mads Kristiansen" <Sysop@SLETTESzederkof.dk> wrote in message

> Men hvem vil på den anden side køre med ham bagpå? (eller skal vi følge
> efter bilen??)
>
> --
Nu kan jeg se at du siger vi , betyder det at du kommer ?
Da jeg er ved at lave en forløbig liste af dem der sagt ja herinde

Michael

Fra : Morten Juel

Dato : 05-08-02 23:29

> Vil det sige, at vi skal køre dertil med overholdelse af gældende
> hastighedsbegrænsninger??? Så gider jeg ikke!
hehe

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : m.grewy

Dato : 05-08-02 23:32

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> wrote in message

> Vil det sige, at vi skal køre dertil med overholdelse af gældende
> hastighedsbegrænsninger??? Så gider jeg ikke!
>
> --
Nej det må du selv om men du skal ikke komme og smide et girokort på baren
og gi os skylden :)

Michael

Fra : Armand

Dato : 07-08-02 00:55

Jørgen Winther <jwi@condia.dk> skrev i en

> [...]
i to
> døgn i træk. Men jeg skal da gøre mit bedste

Forskellen på 1 hhv. 2 dage er jo netop at overnatningen imellem de to
dage levner plads til lidt festligt samvær, hvorunder indtagelse af
spiritus næsten er uundgåeligt!!

Og når folk har rejst sig ved den sten de faldt ved, og
efterrationaliseret under morgenmaden, er der passende lejlighed til en
lille rundtur inden at folk alligevel hopper på modellen og kører hjem!

> Se dét lyder jo godt! Men ehh, på mc eller på gåben?

Hov, hov - Du!

Jeg plejer nu at kunne låne mig til at kunne overholde mine
forpligtelser af den art!

--
Armand

Fra : Jørgen Winther

Dato : 07-08-02 21:52

> [...]
> efterrationaliseret under morgenmaden, er der passende lejlighed til en
> lille rundtur inden at folk alligevel hopper på modellen og kører hjem!

Det lyder jo egentligt meget sundt - når bare drikkeriet ikke griber om sig
igen ved morgenmaden, for så bliver det da en rundtur omkring skadestuen og
detentionen... Nå, det lyder jo helt moralsk, og sådan er jeg jo slet ikke

> Hov, hov - Du!
>
> Jeg plejer nu at kunne låne mig til at kunne overholde mine
> forpligtelser af den art!

Se, hvis jeg nu havde haft en nummerplade på noget mere end blot Trophy'en,
og jeg kunne have haft den ekstra mc med på slæb, så... men ellers stoler vi
så bare på andres venlighed (sikke nemt det er ikke at love noget .

--
Jørgen

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 05-08-02 19:05

> [...]
da
> Danmark ikke er større end at man kan gøre det på 3 timer uden risiko for

Øvs, det var en skam... Jeg er nød til at tage til noget festligt tam tam,
med klokker i baggrunden den lørdag. Vi snakker den 24-25 august ikke ?
Pokkers.. Så jeg bliver desværre nød til at melde pas den weekend.

--
MVH Rune Rohleder
Yamaha TDM 850 (91) DMCN# 851

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 05-08-02 20:34

"RuneR \(TDM850\)" <ruro@get3net.dk> wrote in

> [...]
> tam, med klokker i baggrunden den lørdag. Vi snakker den 24-25 august
> ikke ? Pokkers.. Så jeg bliver desværre nød til at melde pas den

Ja, det er weekenden fra d. 23. august og frem til vi ikke gider mere,
eller af andre årsager er nødt til at tage hjem.

Har du iøvrigt fået din scottoiler?

--

Jacob Pedersen
http://www.mc-chaufforerne.dk

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 05-08-02 21:11

"Jacob Pedersen" <jacob@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> "RuneR \(TDM850\)" <ruro@get3net.dk> wrote in

> Ja, det er weekenden fra d. 23. august og frem til vi ikke gider mere,
> eller af andre årsager er nødt til at tage hjem.

Oki, dobbelt øv, så kan jeg sku ikke den lørdag, skal til noget bryllup
reception kl. 14.00 hos en gammel lærlinge og MC kammerat fra Hornbæk.

> Har du iøvrigt fået din scottoiler?

Nej, har sku ikke fået den hentet, jeg har snakket med Guy et par gange, og
han har vist ikke mont. den selv men må hellere fået taget mig sammen
til at få den hentet..

Fra : Anders Thorup

Dato : 06-08-02 09:48

> Ja, det er weekenden fra d. 23. august og frem til vi ikke gider mere,
> eller af andre årsager er nødt til at tage hjem.

hmm,, en fest,,,,tjooee jeg kommer sgu også

Jeg kender ikke en levende sjæl herinde, men det kommer jeg vel til håber
jeg

--
MVH
Anders Thorup

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 06-08-02 20:27

> Ja, det er weekenden fra d. 23. august og frem til vi ikke gider mere,
> eller af andre årsager er nødt til at tage hjem.
>
> Har du iøvrigt fået din scottoiler?

Nu har jeg endelig fået hentet min scottoiler, den ser smart ud, men
frygtelig avanceret regner med jeres gode råd herinde fra !

Er det svært at montere sådan en satan ? Jeg er jo ikke det store geni ud i
mekanik desværre

--
MVH Rune Rohleder
Yamaha TDM 850 (91) DMCN# 851

Fra : Denise

Dato : 06-08-02 21:05

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse

> MVH Rune Rohleder
> Yamaha TDM 850 (91) DMCN# 851
> www.rohleder.nu (Min USA tur)

Hej Rune
Altså OT.
Har set din USA tur, bare lækkert. Har været samme steder og kørt landet
tyndt mange gange, starter også ud med Rand McNally og derovre er første køb
er køletaske, næste er is og så fyldes op med dåsecolaer, så kan man klare
hvad som helst. Bruger også at have kikkert med til at spotte policen på de
øde strækninger, da vi efterhånden fik for mange bøder og blev slæbt helt
tilbage til byen hos fredsdommerne .
I næste uge tager vi en Canadatur til en forandring, kører (bil) fra
Vancouver til Toronto og fly til NY og lige se "ground zero", og så hjem.
Det var rigtigt hyggeligt at læse og se dine billeder, er vild med at køre
rundt i USA.
Hilsen Denise

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 07-08-02 11:14

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Det var rigtigt hyggeligt at læse og se dine billeder, er vild med at køre

Hej Denise

USA, er et rigtig spændende land at rejse i, min kæreste har boet derovre et
par år, og har også rejst en del af den rute vi tog her for nyligt. De er
sku lidt skumle de amerikanere, den største "sociale" oplevelse vi havde
derovre var da vi var til et "lille" (intet er lille i USA) gunshow i Texas.
Folk kom med deres store pickups og vi snakker ikke om en lille toyota
ladbil her.. Cowboydere med medbragte pistoler, rifler, armbryste alt hvad
der kunne skyde. De fik så lige blomberet deres skyder inden de gik ind i
hallen med en strips. Derinde kunne man så købe sig fattig i maskinpistoler,
små handy uzier og hvad der ellers var. Vi spurgte en af de udstillende om
vi må tage et par billeder, niksen biksen fik vi ikke lov til overhovedet.
Så snakkede vi lidt med ham om våben og borgers rettigheder til at eje et
våben. Han mente at staten ikke skulle have fordele i forhold til den menige
mand, så ville det blive udnyttet af staten !

God tur til jer ! Dejligt at rejse..

MVH Rune

Fra : Denise

Dato : 07-08-02 11:20

> [...]
> der kunne skyde. De fik så lige blomberet deres skyder inden de gik ind i
> hallen med en strips. Derinde kunne man så købe sig fattig i

Hvis du har været til rodeo og så bagefter går ned hvor de danser til
country musik, ja, de er godt nok sprøjse. Har onkel der har en ranch i
Oregon og har fætre og kusiner i San Diego, og for at det ikke skal være
løgn, en tante der arbejdede som croupier i Las Vegas. Jo, de er et sjovt
folkefærd, tit meget dobbel-moralske, men generelt synes jeg de allesammen
er så flinke og utrolig hjælpsomme, men måske især ude på landet. I Wyoming
er det jo hele tiden howdy, og i Texas kørte vi rundt med cowboyhat, og så
den måde de altid vil snakke om hvor du kommer fra og kalder dig darling, jo
de er herlige. Har faktisk kun gode oplevelser i USA (bortset fra policen).
Og så har jeg været til (rendte ind i) MC træffet i South Dakota, der
iøvrigt er en kolonorm flot stat med meget at se. Men er du tosset hvor var
der motorcykler, alle hoteller i flere hundrede kilometers omkreds var total
bookede, så der var noget med vi kørte fra tidlig morgen til sen aften før
vi fik værelse, men du skulle se nogle MC typer og damer, selv manden var
paf, g-strengs læderbukser og hvad ved jeg, og så var det ligemeget om de
var 50+.
Nå, jeg må heller stoppe for jeg kan blive ved i timevis.

> God tur til jer ! Dejligt at rejse..
>
> MVH Rune

Tak

Hilsen Denise
XJ600S

Fra : Pein

Dato : 05-08-02 19:06

"m.grewy" skrev ...
> Vi forsøger nu at holde en fest ved mc-chaufførerne i fredericia .

Fedest.

> Men det bliver i uge 34.

Øv.
Hvis det kommer til at gå ud over helbredet d. 25. aug., så tror jeg der er
afbud fra Rittig, Lindholt og undertegnede.
Der er der nemlig Aalborg Enduro. Og da vi selv arrangerer det, lægger spor
dagen før m.m., så kan vi ikke så godt droppe det enduroløb.

Mvh. Pein

Fra : m.grewy

Dato : 05-08-02 19:57

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> wrote in message

> [...]
spor
> dagen før m.m., så kan vi ikke så godt droppe det enduroløb.

Nå ja dig har jeg også mødt 1 eller 2 gange over en enkelt øl :).
Men ugen er heller ikke sikker endnu, det var bare lige et opslag for at se
hvor mange der ville komme.
Men 1 ting der er sikker, det bliver her inde for meget kort tid så folk kan
komme på mc og ikke snescooter (Jes Vestervang) :)

Michael

Fra : Jon Larsen

Dato : 06-08-02 13:01

> [...]
kan
> komme på mc og ikke snescooter (Jes Vestervang) :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Så vidt jeg husker kom Jes i Smaddermadkasse.. ikke som os andre ( godt
tossede) fynboer på MC + de andre på MC naturligvis....

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : m.grewy

Dato : 06-08-02 13:07

"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> wrote in message

> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
>
> Så vidt jeg husker kom Jes i Smaddermadkasse.. ikke som os andre (
godt
> tossede) fynboer på MC + de andre på MC naturligvis....

Det er rigtig men han var på vej på mc, men fordi der lå så meget sne der
hvor han skulle køre så vendte han om og tog bilen

Michael

Fra : Jon Larsen

Dato : 06-08-02 16:57

> Det er rigtig men han var på vej på mc, men fordi der lå så meget sne der
> hvor han skulle køre så vendte han om og tog bilen
>
> Michael
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jes er en tøsedreng..... he he

Nej hørte godt historien.... Noget med hjulspin i 4 gear.

men det var sq en hyggelig aften da

Fra : Allan Bojesen

Dato : 06-08-02 18:35

"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jes er en tøsedreng..... he he
>
> Nej hørte godt historien.... Noget med hjulspin i 4 gear.
>
> men det var sq en hyggelig aften da

Jeg sidder og tænker på om ikke også Jes havde trukket cyklen hjem gennem
sneen - for han virkede utrolig træt senere på aftenen.

Ja -det var en meget hyggelig aften.

Allan Bojesen

Fra : m.grewy

Dato : 06-08-02 18:52

"Allan Bojesen" <aboje@SLETpost9.tele.dk> wrote in message

> Jeg sidder og tænker på om ikke også Jes havde trukket cyklen hjem gennem
> sneen - for han virkede utrolig træt senere på aftenen.

Ja jeg syntes også han virkede lidt træt.
eks.
http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2001/j-dag/picture.php?show=film_037.jp

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-08-02 18:00

m.grewy wrote:

> Ja jeg syntes også han virkede lidt træt.
> eks.
>
>http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2001/j-dag/picture.php?show=film_037.jpg

Det var eddermame også hårdt at køre de 30 km tilbage i mørke og snevejr,
det kræver godt nok at man holder tungen lige i munden. Især når man ikke
har kasko på dyret.
--
mvh Jes Vestervang - der sover mange steder
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 06-08-02 18:57

"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> wrote in message

> Jes er en tøsedreng..... he he

Ja han er en tøsedreng.
Men er der nogle der ved hvad han laver, han plejer nu nok at være der når
det trækker op til øl :)

Michael

Fra : Morten Dahl \(se adr~

Dato : 06-08-02 19:48

> Ja han er en tøsedreng.
> Men er der nogle der ved hvad han laver, han plejer nu nok at være der når
> det trækker op til øl :)

Det vel omkring den her tid de fodrer svin?? tror nok han residerer på en
svinefarm..

-
Morten Dahl

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-08-02 17:57

Morten Dahl (se adr..) wrote:

> Det vel omkring den her tid de fodrer svin?? tror nok han residerer på en
> svinefarm..

Ti stille skiltemand! Det er en ko-farm jeg bor på!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-08-02 17:56

m.grewy wrote:

> Ja han er en tøsedreng.

Nej, det er han sådan set ikke!

> Men er der nogle der ved hvad han laver, han plejer nu nok at være der når
> det trækker op til øl :)

Jeg er jo en travl mand ...og nej, jeg fodrer ikke svin! Jeg
residerer heller ikke på en svinefarm! (det er en ko-farm :)
Hvad angår i vinters er jeg meget glad for at jeg vendte om, for da jeg kom
(meget) senere i bilen blokerede kadetten forhjulene i 4 gear ved at jeg
slap speederen... og jeg har ikke kasko.
Det tog også en evighed at komme hjem fra Tørring på yamahaen, for der hvor
der tidligere havde været snefrit lå der istedte 3 cm nyfalden sne. Bwadr,
det er ikke noget for en Fazer :-/
Nåja, da jeg var på vej derned på fazeren lavede den da også en ordentlig
omgang hjulspin i 4. gear ved 80 km/t og det var vist ikke kun fordi den
ikke er en slapsvans
En skam at jeg gik glip af kyllingen :-/
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 05-08-02 20:31

> [...]
> Der er der nemlig Aalborg Enduro. Og da vi selv arrangerer det, lægger
> spor dagen før m.m., så kan vi ikke så godt droppe det enduroløb.

I kan jo komme fredag og køre stille og roligt hjem igen lørdag d. 24.
så kan i vel nok være friske til om søndagen ?

Fest hos MC Chaufførerne er jo noget man kun modvilligt bliver væk fra!

--

Jacob Pedersen
http://www.mc-chaufforerne.dk

Fra : m.grewy

Dato : 05-08-02 21:50

> [...]
> så kan i vel nok være friske til om søndagen ?
>
> Fest hos MC Chaufførerne er jo noget man kun modvilligt bliver væk fra!

Ja vi kan også bare sige at der er fest om fredagen og hvis der er nogen der
vil blive til om søndagen, så holder vi da fest igen lørdag aften.
Jeg behøves f.eks kun en at snakke med for at drikke mig fuld da det er lidt
kedeligt alene :)

Michael

Fra : Armand

Dato : 06-08-02 23:07

> Ja vi kan også bare sige at der er fest om fredagen og hvis der er
nogen der
> vil blive til om søndagen, så holder vi da fest igen lørdag aften.

Lørdag - søndag, er ellers meget passende eftersom at søndag d. 25. er
månedens sidste, og der derfor er kaffemøde ved Karoline-cafeteriet -
Hvilket igen er passende undskyldning for en lille fællestur på vej
derover !!

--
Armand.

Fra : Claus Rittig

Dato : 05-08-02 22:24

"Jacob Pedersen" <jacob@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja, øv.

Jeps.

> I kan jo komme fredag og køre stille og roligt hjem igen lørdag d. 24.
> så kan i vel nok være friske til om søndagen ?

Jeg har i forvejen taget fredag fri for at kunne lægge spor fredag/lørdag,
det tager en del tid at lave sådan et løb. Jeg må desværre melde fra
allerede inden jeg har meldt til, i den weekend.

> Fest hos MC Chaufførerne er jo noget man kun modvilligt bliver væk fra!

Jeps.

Rittig

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-08-02 19:35

Godt "initiv". Kan desværre ikke uge 34 (går ud fra det er i weekeden )

Men der bliver sikkert en anden god gang.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Steen Gruby

Dato : 05-08-02 23:24

On Mon, 5 Aug 2002 15:42:06 +0200, "m.grewy"
<grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote:

Hej Michael.

> [...]
>og hvis det skal være 2 dage så håber jeg at jeg kan lokke Armand til at
>vise rundt i fredericia og omegn, han ved det bare ikke endnu :)

Jeg var ellers ved at ville overgå mig selv og tage med, men
week-end'en i uge 34 er reserveret til Bella Italia på Egeskov Slot.
Der mødes alt hvad der kan kravle og køre af italiensk fuldblod
Og min Duc skal naturligvis sole sig i det fine selskab.
Desuden holder Ducati Klubben sommerfest i forbindelse med Bella
Italia, så jeg har hænderne fulde

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : m.grewy

Dato : 05-08-02 23:34

"Steen Gruby" <oz9zi@(NOSPAM)gruby.dk> wrote in message >

> [...]
> Og min Duc skal naturligvis sole sig i det fine selskab.
> Desuden holder Ducati Klubben sommerfest i forbindelse med Bella

Ja Ja men kommer der en Honda :)

Michael

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 06-08-02 07:36

> Ja Ja men kommer der en Honda :)

Jeg ville nok lige checke op med Keld før du postulerer det alt for kraftigt

-
Morten

Fra : m.grewy

Dato : 06-08-02 09:59

> Jeg ville nok lige checke op med Keld før du postulerer det alt for
kraftigt

> -
Tja måske :)

Michael

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 06-08-02 07:35

"Steen Gruby" <oz9zi@(NOSPAM)gruby.dk> skrev i en meddelelse
> Desuden holder Ducati Klubben sommerfest i forbindelse med Bella
> Italia, så jeg har hænderne fulde

Kan du da ikke nøjes med at reppe på din egen?

(avv, ikke mere)

-
Morten Dahl
GSXR600...

Fra : m.grewy

Dato : 06-08-02 10:03

"Morten Dahl (FJERN I MAIL)" <news@FJERNmekasign.dk> wrote in message
> -
> Morten Dahl
> GSXR600...

Det er en forkert signatur du har der skal stå

Morten Dahl
Motorcykel ja ? i Samlesæt ja

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 06-08-02 10:59

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> > >
> Det er en forkert signatur du har der skal stå
>
> Morten Dahl
> Motorcykel ja ? i Samlesæt ja

Du får smadder!!!

lige PT vil jeg gætte på min er mere komplet end din

-
Morten Dahl
GSXR600 i samlesæt.. nu kun 142 uidentiferede stumper tilbage

Fra : m.grewy

Dato : 06-08-02 12:22

> Du får smadder!!!
Tak jeg glæder mig :)

> lige PT vil jeg gætte på min er mere komplet end din

Det tror jeg ikke da kjeld har fået det hele hjem :)

Michael

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-08-02 22:36

> [...]
fra.
> Vi forsøger nu at holde en fest ved mc-chaufførerne i fredericia .

Jeg var lige ved at blive godt knotten, fordi jeg skal til bryllup om
lørdagen og allerede havde malet fanden på væggen - men så kom jeg i tanke
om at det faktisk kun er en bryllupsreception, hvilket betyder at jeg godt
kan køre mod fredericia midt på eftermiddagen og deltage i en omgang
festivitas med jer gutter.

Jeg er på! Kan man evt. slå et telt op i nærheden eller vælter vi bare
omkuld på gulvet når der ikke er mere øl?

> [...]
da
> Danmark ikke er større end at man kan gøre det på 3 timer uden risiko for

Ikke udover at det hurtigt løber op i ca. 4-500 kroner i transportudgifter
(hvis man kommer helt fra KBH og skal over broen).

Hilsner,

Tony

Fra : m.grewy

Dato : 05-08-02 22:56

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message
> [...]

> om at det faktisk kun er en bryllupsreception, hvilket betyder at jeg godt
> kan køre mod fredericia midt på eftermiddagen og deltage i en omgang

Ja så kan du også være med fredag og køre tidligt til reception og så komme
tilbage :)

> Jeg er på! Kan man evt. slå et telt op i nærheden eller vælter vi bare

Ja du kan godt slå telt op på vores græsplæne, Men tror ikke det bliver
nødvendigt da vi har en lille lejelighed ovenpå med nogle køjesenge

> omkuld på gulvet når der ikke er mere øl?

Det kan du også gøre, men så håber jeg ikke du skal på arbejde ugen efter :)

> Ikke udover at det hurtigt løber op i ca. 4-500 kroner i transportudgifter
> (hvis man kommer helt fra KBH og skal over broen).

Ja og.
Sommeren er en god dyr tid.
Tag f.eks mig jeg bruger hele vinteren på at tjene penge for at have det
rigtig sjovt om sommeren :)

Michael

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-08-02 23:07

> Ja så kan du også være med fredag og køre tidligt til reception og så
komme
> tilbage :)

Haha ... Ja det kunne jeg selvfølgelig... Eller....

> Det kan du også gøre, men så håber jeg ikke du skal på arbejde ugen efter
:)

Jeg har min egen lille fedtbiks, så det bestemmer jeg selv

> Sommeren er en god dyr tid.
> Tag f.eks mig jeg bruger hele vinteren på at tjene penge for at have det
> rigtig sjovt om sommeren :)

Ja det er man nødt til som motorcyklist.

Hygge,

Tony

Fra : Morten Dahl \(se adr~

Dato : 05-08-02 22:47

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> om at det faktisk kun er en bryllupsreception, hvilket betyder at jeg godt
> kan køre mod fredericia midt på eftermiddagen og deltage i en omgang

Hvor der er vilje.......

> Jeg er på! Kan man evt. slå et telt op i nærheden eller vælter vi bare
> omkuld på gulvet når der ikke er mere øl?

He he, den kan jeg svare på.. 1) de løber ikke tør for øl, har årøvet at
ligge dem tør flere gange, det aldrig lykkedes.. jeg er blev fuld, før de er
løbet tør (fotodokumentation forefindes....desværre)

2) de har 25+ sovepladser oppe ovenpå, men hav lige en heldigkæp med, hvisse
af medlemmerne har for vane at forstyrre vores nattesøvn med slåen på
gryder.

> da
>
> Ikke udover at det hurtigt løber op i ca. 4-500 kroner i transportudgifter
> (hvis man kommer helt fra KBH og skal over broen).

Tjae, det dyrt at intressere sig for motorcykler og øl-smagning

-
Morten Dahl

Fra : m.grewy

Dato : 05-08-02 23:02

"Morten Dahl (se adr..)" <news@FJERNmekasign.dk> wrote in message

Tja morten du var squ hurtigere end jeg var (denne her gang)
Jeg havde ikke lige set at du svarede næsten det samme som mig :)

Michael

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-08-02 23:05

> [...]
er
> løbet tør (fotodokumentation forefindes....desværre)

Haha ... ok! Det lyder ellers godt nok festligt...

> 2) de har 25+ sovepladser oppe ovenpå, men hav lige en heldigkæp med,
hvisse
> af medlemmerne har for vane at forstyrre vores nattesøvn med slåen på
> gryder.

En heldig... hvaffor en? Forklaring udbedes...

> Tjae, det dyrt at intressere sig for motorcykler og øl-smagning

Jeps. Hey - ølsmagning - det er "kæresteforklaringen"..

Tony

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 05-08-02 22:52

> Så er det nu i skal komme væk fra tastaturet og mødes med andre herinde
fra.
> Vi forsøger nu at holde en fest ved mc-chaufførerne i fredericia .

Det kunne jeg da også godt tænke mig, da den eneste jeg har mødt "live" er
Armand.
For midt vedkommen kan jeg nok kun Lørdag, men så kunne vi da tage et samlet
smut på Karoline om søndagen (for det må jo være den 25 i denne månede
ikke).

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : m.grewy

Dato : 05-08-02 22:59

"D@n Dethlefsen" <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
samlet
> smut på Karoline om søndagen (for det må jo være den 25 i denne månede

jo der kunne vi selvfølgelig køre over

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-08-02 17:50

m.grewy wrote:

> Så er det nu i skal komme væk fra tastaturet og mødes med andre herinde
> fra.

Jeg kommer - selvfølgelig! .-)

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - nyvasket og -poleret(!) og med ny bremsevæske... og gammel

Fra : m.grewy

Dato : 07-08-02 21:20

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Jeg kommer - selvfølgelig! .-)
>
> --
Jeg vidste jeg kunne regne med dig :)
Og Armand kommer også :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-08-02 21:35

m.grewy wrote:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Jeg vidste jeg kunne regne med dig :)

Jeg er så pålidelig som en Yamaha!

> Og Armand kommer også :)

Ojj, så er vi tre

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jørgen Winther

Dato : 07-08-02 21:45

> Ojj, så er vi tre

Os' maj!

--
Jørgen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-08-02 22:01

Jørgen Winther wrote:

> Os' maj!

Wheeee! Fire!

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - der nok får lov til at komme med

Fra : m.grewy

Dato : 07-08-02 21:46

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Ojj, så er vi tre
>
> --
Næ jeg tror efterhånden det er 10 herinde fra :)
Så det går frem ad :)
Men der er også over 14 dage endnu.

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-08-02 22:00

m.grewy wrote:

> Næ jeg tror efterhånden det er 10 herinde fra :)

Jaja, det var bare lige din formulering, der fik det til at lyde som om vi
kunne sidde tre ved baren og hygge os

> Så det går frem ad :)

Jeps, det er da ganske udmærket Hvordan med nordjyderne?

> Men der er også over 14 dage endnu.

Jeps, god tid

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Allan Bojesen

Dato : 07-08-02 22:49

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

< snip invitation>

Har endelig fået checket kalenderen og kan se et lille hul i weekenden i uge
34 , så regn med at jeg også tropper op.

Men denne gang vil jeg sætte pris på at der efterlades remedier til
kaffebrygning uden for køkkenet, inden aflåsning. Køkkenpersonalet vågner jo
først op når de første cykler starter for at køre hjem
Et lille hint Michael en elkedel og noget Nescafé kan gøre tricket, og du
får lov til at sove læææænge

Allan Bojesen

Fra : m.grewy

Dato : 07-08-02 23:50

> [...]

> først op når de første cykler starter for at køre hjem
> Et lille hint Michael en elkedel og noget Nescafé kan gøre tricket, og

Det er en aftale :)
Men jeg kan jo også bare holde mig ædru og gå i seng kl 22:00
nææææææææææææææ :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-08-02 17:46

m.grewy wrote:

> Så er det nu i skal komme væk fra tastaturet og mødes med andre herinde
> fra. Vi forsøger nu at holde en fest ved mc-chaufførerne i fredericia.

Måske var det på plads med en advarsel:
<http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2002/p-dag/picture.php?show=IM000680.JPG>

--
mvh Jes Vestervang - som kender til det der med at folk postere links til
mærkelige billeder af en

Fra : m.grewy

Dato : 12-08-02 23:04

> Måske var det på plads med en advarsel:

<http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2002/p-dag/picture.php?show=IM000680.J

> --
Den var ikke sød :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-08-02 23:42

m.grewy wrote:

> Nej jeg tror squ jeg hopper over den her gang :)

Du kan sikkert ikke lade være, når det kommer til stykket. Når dit sande
jeg overtager magten!

> Jeg har hørt for det lige siden :)

Underligt, det var da ikke ligefrem et kønt syn

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 16-08-02 10:10

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Underligt, det var da ikke ligefrem et kønt syn
>
> --
Næ sikkert ikke , men det kan du jo alligevel ikke huske , det er kun fordi
der er billeder at du ved det :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-08-02 14:44

m.grewy wrote:

> Næ sikkert ikke , men det kan du jo alligevel ikke huske , det er kun
> fordi der er billeder at du ved det :)

Jeps, jeg blev egentlig helt overrasket da jeg så billedet, for jeg kunne
_overhovedet_ ikke huske det. Var det fordi jeg sov eller fordi jeg var
fuld(ere)?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 17-08-02 15:58

> Jeps, jeg blev egentlig helt overrasket da jeg så billedet, for jeg kunne
> _overhovedet_ ikke huske det. Var det fordi jeg sov eller fordi jeg var
> fuld(ere)?
> --
Tja du var fuld men du sov sikkert også over baren el.lign :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-08-02 19:41

m.grewy wrote:

> Tja du var fuld men du sov sikkert også over baren el.lign :)

*lol*
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-08-02 22:23

m.grewy wrote:

> Så er det nu i skal komme væk fra tastaturet og mødes med andre herinde
> fra. Vi forsøger nu at holde en fest ved mc-chaufførerne i fredericia .

Hvaeh, er det gået i sig selv igen? Jeg synes der er en ret larmende
stilhed i denne tråd :-/

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jørgen Winther

Dato : 15-08-02 22:49

> Hvaeh, er det gået i sig selv igen? Jeg synes der er en ret larmende
> stilhed i denne tråd :-/

Jeg kommer (stadig)

Mon ikke det gode vejr har holdt folk fra tastaturerne - bare vent til
søndag/mandag, når det bliver tordenvejr og 30 grader, så skal folk nok
finde ind igen...

--
Jørgen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-08-02 23:08

Jørgen Winther wrote:

> Jeg kommer (stadig)

Fint! Min forskruede hjerne troede lige at det var i denne weekend, det
foregik, men det er jo først næste. Der skulle jeg egentlig flytte, men
pyt, det må jeg bare gøre næste weekend igen så

> Mon ikke det gode vejr har holdt folk fra tastaturerne - bare vent til
> søndag/mandag, når det bliver tordenvejr og 30 grader, så skal folk nok
> finde ind igen...

Det har nok haft sit at sige Det er nu også lækkert, det er bare træls,
når man tilbringer de fleste af dagtimerne i en dum lagerhal :-/

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 15-08-02 23:23

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Hvaeh, er det gået i sig selv igen? Jeg synes der er en ret larmende
> stilhed i denne tråd :-/
>
> --
Nej bare rolig Jes, det skal nok blive til noget :).
Der bliver startet en ny tråd igen i starten af næste uge hvor der står dem
der har tilmeldt sig herinde.

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-08-02 23:26

m.grewy wrote:

> Nej bare rolig Jes, det skal nok blive til noget :).
> Der bliver startet en ny tråd igen i starten af næste uge hvor der står
> [...]
mvh Jes Vestervang - der nok skal forsøge at holde sig vågen
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 15-08-02 23:36