45 knallert til 30´er
Fra : -=Knotten=-

Dato : 05-08-02 14:13

Hejsa alle sammen!!
Jeg er en knægt på 16 år som gerne vil høre om man kan omregistrere en
knallert 45 til en 30 knallert for 45 knallerterne er generalt billigere...

Mvh

Thomas

Fra : Martin Østerberg

Dato : 05-08-02 14:36

On Mon, 5 Aug 2002 15:12:59 +0200 skrev "-=Knotten=-"
<Knotten@tdcspace.dk> .

>Hejsa alle sammen!!
>Jeg er en knægt på 16 år som gerne vil høre om man kan omregistrere en
>knallert 45 til en 30 knallert for 45 knallerterne er generalt billigere...

Teoretisk kan du godt, men det koster en 2-3 bondgårde...og så er der
ikke sparet så meget...

Martin

Fra : -=Knotten=-

Dato : 05-08-02 14:42

Ved du hvor meget det koster? Hvis jeg selv plombere den til 30 km/t

Mvh

Thomas

Fra : Martin Østerberg

Dato : 05-08-02 14:48

On Mon, 5 Aug 2002 15:42:04 +0200 skrev "-=Knotten=-"
<Knotten@tdcspace.dk> .

>Ved du hvor meget det koster? Hvis jeg selv plombere den til 30 km/t

Ikke præcist, men mener at kunne huske det koster 5-6000 at
omregistrere, men tør ikke lægge hovedet på blokken...

Martin

Fra : Thomas B

Dato : 05-08-02 18:00

"Martin Østerberg" <dev_null@trashcan.dk> wrote in message
> On Mon, 5 Aug 2002 15:42:04 +0200 skrev "-=Knotten=-"
> <Knotten@tdcspace.dk> .

> Ikke præcist, men mener at kunne huske det koster 5-6000 at
> omregistrere, men tør ikke lægge hovedet på blokken...

Ja det er dyrt..fordi vi snakker om type godkendelse.

Mvh. Thomas

Fra : -=Knotten=-

Dato : 05-08-02 14:51

Ja okey så er det sku ikke billigt at købe en 45 knallert aflige vel!! Fladt
;O( Men 1000 Tak for svarene Martin!!