Nørrebro er som det plejer at være.
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 05-08-02 12:39

Beboerne på Nørrebro var i går ivrige efter at vise at de er stille og
rolige som så mange andre mennesker, og at de ønsker at protestere uden brug
af vold.

Deres folkefest i går er blevet totalt undermineret af det der skete i dag.

Jeg kan kun konkludere at Nørrebro er, som det plejer at være.

Tv2 Txt-tv S129
Moses Hansen tvunget væk
fra gaden

På andendagen af sit københavnske kors-
tog mod islam måtte vækkelsesprædikant
Moses Hansen opgive at komme på gaden.

Kun ti minutters missioneren blev det
til, før ca. 300 tomat-, sten- og
flaskekastende demonstranter tvang ham
tilbage i Faderhuset i Griffenfeldts-
gade, hvor han havde indledt dagen med
et bønnemøde.

Det fire dage lange korstog på Nørre-
bro blev indledt i går med gudstjenes-
te, hvorefter Moses Hansen blev eskor-
teret af politiet på sin tur ned ad
Griffenfeldtsgade.
5. aug 12:21

Fra : TBC

Dato : 05-08-02 13:24

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På andendagen af sit københavnske kors-
> [...]

Sært, så må det være de 10 minutter jeg så. Optoget er lige drevet fredeligt
forbi hvor jeg bor ? ! ?
.....og jeg så da både et kors der blev bugseret rund hvor menneske og
politimassen var størst, og også Bo Warming for den sags skyld (Nørrebrogade
v. stefanskirken som iøvrigt reklamerer med gudstjeneste for prostituerede)

TBC
Torben Bojer Christensen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-08-02 14:01

d. 05/08/02 13:38 skrev Jógvan Lindenskov på quadro_jog@hotmail.com i
artiklen ailo4a$159ii5$1@ID-134973.news.dfncis.de:

> Kun ti minutters missioneren blev det til, før ca. 300 tomat-, sten- og
> flaskekastende demonstranter tvang ham tilbage i Faderhuset i Griffenfeldts-
> gade, hvor han havde indledt dagen med et bønnemøde.

Det, der undrer mig i denne forbindelse er: Hvor meget er den kristne
prædikant værd, som kræver bedre forhold, end Jesus havde? Burde han ikke
lægge sig Jesu ord på sinde om, at verden vil hade Jesu disciple på samme
måde, som den hadede Jesus, og det bedste, vi kan forvente, er et
skæbnefællesskab med Jesus?

Her tænker jeg bl.a. på tornekroningen og hånen, der er beskrevet i Mar 15,
16-20 og 29-32.

Man kan også undre sig over, hvad Moses Hansen egentlig havde ventet.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : D. Rozokov

Dato : 05-08-02 22:18

On Mon, 05 Aug 2002 15:01:23 +0200, Boerge Rahbech Jensen
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>lægge sig Jesu ord på sinde om, at verden vil hade Jesu disciple på samme
>måde, som den hadede Jesus, og det bedste, vi kan forvente, er et

Hvis du synes MH gjör noget forkert så dra da og gjör det
riktigt selv !

>Her tænker jeg bl.a. på tornekroningen og hånen, der er beskrevet i Mar 15,
>16-20 og 29-32.
>
>Man kan også undre sig over, hvad Moses Hansen egentlig havde ventet.

Tja, hvorfor ikke bare spörge ham ?

--
/Rozokov
http://www.hot.ee/nomade/

Fra : Henton

Dato : 05-08-02 16:02

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
ka det virkelig være rigtig at alle I herinde, at der ikke iblandt jer er
bare een der under Moses et par flade øretæver, der må da være nogle
almindelige mennesker her.
"I har Djævelen til fader," Jesus til jøderne, Johs. 8,44, jeg er blevet
rigtig religiøs her på det sidste. Jeg har aldrig før troet på det, men det
gør jeg nu

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-08-02 17:25

d. 05/08/02 17:01 skrev Henton på Henton@post.dk i artiklen
aim3vr$2j3e$1@news.cybercity.dk:

> ka det virkelig være rigtig at alle I herinde, at der ikke iblandt jer er
> bare een der under Moses et par flade øretæver, der må da være nogle
> almindelige mennesker her.

Ikke mig. Det er han ikke værd.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-02 17:57

"Henton" <Henton@post.dk> wrote in message

> ka det virkelig være rigtig at alle I herinde, at der ikke iblandt jer er
> bare een der under Moses et par flade øretæver, der må da være nogle
> almindelige mennesker her.

Kun folk der hader demokrati, kan ønske vold mod Moses H, som er en
fredelig debattør

Beklager hvis jeg har sendt tomt, det rådes hermed bod på*G*

Støjsabotagen imod Moses H
De bør fjernes i et salatfad, sagde Moses H om de støjmaskine-bevæbnede
demonstrations-sabotører, som hindrede grundloven at blive overholdt vedr en
lovlig anmeldt demonstrations ytringsfrihed. Det samme har Glistrup altid
sagt, når politiet holdt med de kriminelle, for at Fremskridts-møder ikke
kunne blive afholdt. Der er store ligheder vedr disse to nationalhelte.

Støjsender-terror "censurerede" Moses H

Hvis journalisternes ytringsfrihed blev ophævet af extremisters støjsendere,
ville fordømmelsen være massiv. Men når autonome og muslimer af politiet får
lov at overdøve Moses's budskab, så kaldes det "sjov i gaden" og politiet
er instrueret om at tolerere de unges kreativitet. I strid med grundloven.

Politi ku let ha sikret, at Moses fik sit budskab ud.

Politiet ønsker at give unge kriminelle en god oplevelse, så de kan give
politiet mere behageligt arbejde - derfor giver man dem frit spil til at
sabotere Moses H's lovlige og anmeldte march.

En komptetent regering ville beordre brug af knepler, gummikugler eller
arrestationer (hurtigt og i stort antal) når de såkaldte Nørrebro-borgere
bryder grundloven og overdøver og volder mod Moses H &Co.