Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Digital Kamera
Fra : Ib Rasmussen

Dato : 05-08-02 12:40

Jeg har et HP Photo Smart C 500 kamera efter at jeg har skiftet fra 16 ram
til et 164 rams kort går apperatet
tit død når jeg har taget et billed er der nogen der kan forklare hvá der er
galt

Mvh IB

Fra : Jacob

Dato : 05-08-02 13:30

Er kortet formatteret ?, kan kameraet klare det større kort du har sat i ?,
er kortet defekt ?, er kortet

Fra : Ole H. Løj

Dato : 05-08-02 13:38

> [...]
> til et 164 rams kort går apperatet
> tit død når jeg har taget et billed er der nogen der kan forklare hvá der

Har aldrig hørt om 164Mb kort...
Du mener nok 64, 96, 128, 196 eller 256Mb kort..

Har ikke noget bud på hvad problemet er, men kunne være et kompatibilitets
problem mellem kort og kamera. Tjek manual...

Er det Compact Flash kort? - type I eller type II?
Eller er det SmartMedia?

Hvad mærke er det nye kort?

/Ole

Fra : Ib Rasmussen

Dato : 05-08-02 15:43

Du har ret det er kun 128 ram
det hedder Medion 128mb High Quality
Compact Flast tm card

Fra : mm@mm

Dato : 05-08-02 16:28

>Du har ret det er kun 128 ram
>det hedder Medion 128mb High Quality
>Compact Flast tm card

Som jeg har forstået her i ng'en efterhånden, så laver Medion
ikke noget i "High Quality" !!

Kunne være kortet er defekt.