Letigen
Fra : Mae

Dato : 05-08-02 11:50

Hej Alle.
Hvad koster Letigen på recept??
//Mae

Fra : Helle Nielsen

Dato : 05-08-02 12:20

"Mae" <espressopigen@hotmail.com> wrote in message
news:lLs39.3288$G3.459605@news010.worldonline.dk...
> Hej Alle.
> Hvad koster Letigen på recept??
> //Mae
>
>---
Hejsa.

Det kommer meget an på hvor stor en portion du køber ad gangen. Da jeg fik
mine fik jeg til omkring 1 mdr og jeg mener jeg gav omkring 200 kr for det.
Men det billigere jo flere du køber ad gangen.

/Helle

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 05-08-02 16:56

"Mae" <espressopigen@hotmail.com> wrote in message
> Hej Alle.
> Hvad koster Letigen på recept??

Afhænger også af hvad din ctr-saldo er - dvs. hvor meget medicin du har købt
i indeværende medicinår. Jeg går ud fra, at medicinen er tilskudsberettiget

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-08-02 17:13

Peter Elmkvist Snabe <peter@snabe.dk> wrote:
> [...]
>
> Afhænger også af hvad din ctr-saldo er - dvs. hvor meget medicin du
> har købt i indeværende medicinår. Jeg går ud fra, at medicinen er

nej det er de ikke....
på lige fod med p.piller og anden "ikke sygdomshelende" medicin....
jeg kan ikke huske de korrekte regler for det men der er visst typer medicin
der ikke tæller i den beregning..... desværre....

sabina

Fra : KatjaStrofen

Dato : 05-08-02 18:07

Sabina Hertzum <sabina@mandezonen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:mux39.3449$G3.500096@news010.worldonline.dk...

> [...]
medicin
> der ikke tæller i den beregning..... desværre....

Men der er et lille tilskud at hente.. hvis man er medlem af danmark :)

> sabina

Katja

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-08-02 18:30

KatjaStrofen <katja@katjastrofenremove.dk> wrote:

> Men der er et lille tilskud at hente.. hvis man er medlem af danmark
> :)

av ja*G* det nåede jeg desværre ikke inden jeg blev kronisk syg.... sådan er
der jo så meget

knus sabina

Fra : Mae

Dato : 05-08-02 17:42