DCU-rabat på Benzin ?
Fra : Jensn

Dato : 05-08-02 11:45

Hej

Hvordan fungerer det med den rabatordning som DCU har med Hydro/Texaco ?

Kontokort ? , % rabat osv. ??

Mvh.
Jensn

Fra : PHK

Dato : 05-08-02 11:49

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan fungerer det med den rabatordning som DCU har med Hydro/Texaco ?

Jeg kender den ikke - jeg har dog kortet, men bruger den ikke.

Den billigste benzin får du hos OK, hvor du ikke står i lange køer af folk,
som vil have slik og morgenbrød oven i benzinen. I med kortet og benzin og
slut.

Tilmed er benzinen også billigere.

--
_
|_|

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 05-08-02 14:52

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
folk,
> som vil have slik og morgenbrød oven i benzinen. I med kortet og benzin og

Nej, det har du heller ikke ret i, Jet har den billigste benzin i DK, når
der vel at mærke ikke er benzinkrig.

MVH
Ebbe

Fra : Jan Pedersen

Dato : 05-08-02 15:43

> Nej, det har du heller ikke ret i, Jet har den billigste benzin i DK,
> når der vel at mærke ikke er benzinkrig.

Det er rigtigt, men hvis du så ligger den afstand til som de fleste har til
en jet tank, kan det vist ikke betale sig.

Hvis der ligger er ok tank i samme område som jet, er ok billigst.

Jan
--
http://www.cuk.dk/
http://www.cuk.dk/salg/

Fra : Tommy Hansen

Dato : 05-08-02 17:01

> Det er rigtigt, men hvis du så ligger den afstand til som de fleste har
til
> en jet tank, kan det vist ikke betale sig.

Ja, og når man alligevel handler i Brugsen, så kan man lige fylde op. ;-o)

Jeg har haft OK-kort i mange år, på trods af at mit firma havde en ordning
med 25 øres rabat med Q8 så var OK stadig billigst.
Jeg har dog også et EuroShell- kort, men det bruger jeg kun i udlandet.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : henole

Dato : 17-08-02 00:03

"Tommy Hansen" skrev d. 05-08-02 17:01 dette indlæg :

> [...]
> med 25 øres rabat med Q8 så var OK stadig billigst.
> Jeg har dog også et EuroShell- kort, men det bruger jeg kun i

hej tommy
hvis du handler i brugsen samtidig med at du tanker,så går de sparede
bensinpenge
nu fløjten,for brugsen er da det dyreste sted du overhovedet kan
handle,hvis du lukkede øjnene op ville selv du kunne finde ud af det

mvh
henning olesen

http://www.kandu.dk/

Fra : Tommy Hansen

Dato : 17-08-02 08:08

"henole" <henole.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu fløjten,for brugsen er da det dyreste sted du overhovedet kan
> handle,hvis du lukkede øjnene op ville selv du kunne finde ud af det

Næh, der tager du fejl. De lokale brugsforeninger kan selv fastsætte sine
priser, så derfor er de ikke nødvendigvis dyre.
Jeg og mange andre bor måske også ude i en landkommune, hvor der er langt
til den nærmeste Netto eller Aldi og skal vi til at køre til de butikker, så
er de jo langt de dyreste.
Til gengæld kan jeg/vi glæde os over frisk, ren luft, fred, ro, natur og
masser af plads ;-o)

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : Jette-Kirsten Havn L~

Dato : 08-08-02 13:33

[...]

....... Ja, men jet har ikke diesel.
Vi skifter lidt mellem OK, DK og HK. Sidst vi tankede diesel var det til
6,00 pr. L. Diesel !!

/J-K

Fra : PHK

Dato : 05-08-02 17:32

"Ebbe Rasmussen" <ebberas@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> folk,

> Nej, det har du heller ikke ret i, Jet har den billigste benzin i DK, når
> der vel at mærke ikke er benzinkrig.

Heller ikke ret i?

Det er min erfaring fra Esbjerg, at OK er billigst. Måske fordi SuperBrugsen
ikke er så gode til at justere priserne :)

--
_
|_|

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-08-02 21:01

> [...]
>
> Det er min erfaring fra Esbjerg, at OK er billigst. Måske fordi
SuperBrugsen
> ikke er så gode til at justere priserne :)

Kunne man evt. konkludere, at hvem der er billigst, afhænger åbenbart af
hvor man bor.
I Nykøbing F har Jet og OK altid haft samme pris. Så jeg holder ikke med
nogen

Kurt

Fra : Jan Pedersen

Dato : 05-08-02 21:55

> Kunne man evt. konkludere, at hvem der er billigst, afhænger åbenbart
> af hvor man bor.
> I Nykøbing F har Jet og OK altid haft samme pris. Så jeg holder ikke
> med nogen

OK regulere sine priser, alt efter hvilke andre selskaber der er i
nærområdet. Og ligger sig som regel 5-10 øre under.

Men for at undgå en kostbar priskrig, kan man have valgt at holde samme pris
..

Jan

Fra : sogs

Dato : 06-08-02 04:38

Jeg syntes nu at brødet er bedst og billigst her hos schell her på hjønet,
og så har vi en bagemaskine når det bliver får kedeligt - kan man få den i
en campingudgave ?

Fra : Bo Nielsen

Dato : 08-08-02 10:22

Halloooo, Jensn spurgte om rabatordning på benzin gennem DCU, og ikke om
hvor morgenbrød og andre benzinmærker var billigst.

Fra : sogs

Dato : 08-08-02 10:45

"Bo Nielsen" <bo.nielsen@jur.ku.dk> skrev i en meddelelse
> Halloooo, Jensn spurgte om rabatordning på benzin gennem DCU, og ikke om
> hvor morgenbrød og andre benzinmærker var billigst.
>

> "Jensn" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

........jov - men det er´ da også rigtigt fulgte bare tråden på
afveje.
ved ikke hvorfor man snakker udenom - vi selv er ikke i dcu, ku bare holde
mund.til noget man ike aner en dyt om....... står vel ikke på de 2s
hjemmesider ?.

mvh sten

Fra : Jensn

Dato : 08-08-02 12:24

> [...]
> Halloooo, Jensn spurgte om rabatordning på benzin gennem DCU, og ikke om
> hvor morgenbrød og andre benzinmærker var billigst.

Hej Bo

Det var da rart at du i det mindste var vågen

Men nu har jeg selv hittet ud af det - man skal have
kontokort og så giver det hele 6 øre rabat pr. liter Benzin !!
og 15 øre på diesel (og 160 kr. på fyringsolie)

Tænk sig - en helt femmer at spare på en tankfuld benzin - det kan
ikke engang giver til en Filur-is

men når nu man ikke vil have OK's billige benzin, men
hellere vil have Hydro/Texaco's Nitro-3000 - det er
jo en meget bedre Benzin )

Mvh.
Jensn

Fra : Bo Nielsen

Dato : 08-08-02 13:31

Med hensyn til Nitro 3000 (og SHELL`s ditto), så tag det lige med et gran
salt.

Bo

Fra : Jensn

Dato : 09-08-02 06:06

> Med hensyn til Nitro 3000 (og SHELL`s ditto), så tag det lige med et gran
> salt.
>
> Bo

Det gør jeg også - det var egenligt også bare for at se om der ikke kom
nogen "op ad stolen"

Men efter jeg hælte Nitro-3000 på havetraktoren, så kan den køre 1½km på
baghjul
Mvh.
Jensn