8 kantet pavillion
Fra : Cirkeline

Dato : 05-08-02 10:18

Hej

Jeg har på et tidspunkt set en annonce over en 8 kantet have pavillion, hvor
der kunne sidde et rimeligt antal mennesker, og så kunne det forvandles til
x antal sovepladser... Jeg kan desværre ikke finde annoncen igen, er der
nogen der har et forslag til hvad firmaet hedder som sælger omtalte have
pavillion ?
På forhånd tak for hjælpen

hilsen
Susanne

Fra : Dot

Dato : 05-08-02 10:51

Cirkeline skrev i meddelelsen
<3d4e42e7$0$89496$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
der
>nogen der har et forslag til hvad firmaet hedder som sælger omtalte

kan det være www.grillhytte.com ?

Mvh Dot

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 08-08-02 06:44

Eller måske http://www.pavillondanmark.dk/ ?

http://www.gartneriet.dk

Fra : torild

Dato : 24-03-03 02:13

Der er kommet en ny forhandler på grillhytter i Danmark.
Prøv dette link www.grillhytter.dk

Mvh. Torild

http://www.kandu.dk/

Fra : Zoëga

Dato : 24-03-03 04:09

"torild" <torild.news@kandu.dk> wrote in message
> Der er kommet en ny forhandler på grillhytter i Danmark.
> Prøv dette link XXXXXXXXXXXXXX
>
> Mvh. Torild

Hvad er det for et indlæg du svarer på ?
Din metode med at lade som om du svarer på et tidligere indlæg, viser du
udemærket er klar over, at dit indlæg ikke hører hjemme her.
Du bedes omgående fjerne dit reklameopslag som overhovedet ikke hører hjemme
denne gruppe.

mvh

Søren

Fra : torild

Dato : 24-03-03 06:56

"Zoëga" skrev d. 24-03-03 04:09 dette indlæg :

> "torild" <torild.news@kandu.dk> wrote in message

Det er muligt at jeg har gjort noget på en forkert måde, men under dette
indlæg er det jeg troede jeg svarede på
At jeg også forhandler det, der blev spurgt efter, er vel ingen
forbrydelse - eller?
Ha' en god dag! hilsen Torild

http://www.kandu.dk/

Fra : Zoëga

Dato : 24-03-03 07:35

> [...]
> indlæg er det jeg troede jeg svarede på
> At jeg også forhandler det, der blev spurgt efter, er vel ingen

Jeg har kigget på samtlige indlæg der er skrevet i denne gruppe siden
nytår,
og jeg kan ikke se nogen der handler om pavillioner. Det ville have pyntet

din bevisførelse, hvis du havde haft et indlæg ( med dato overskrift og det
hele ) at vise frem.
Jeg kan derimod se et stærkt motiv hos dig til at reklamere for din
forretning, i en privat
gruppe der er interesseret i hus og have.
Jeg synes stadig du skulle slette dit indlæg, inden der er nogen der klager
til din udbyder.

mvh

Søren

Fra : torild

Dato : 24-03-03 07:56

"Zoëga" skrev d. 24-03-03 07:35 dette indlæg :

> [...]
> gruppe der er interesseret i hus og have.
> Jeg synes stadig du skulle slette dit indlæg, inden der er nogen der

Jeg er måske meget grøn i brugen af denne side, men nu har jeg kopieret
den side der kommer frem, når jeg svarer på dit indlæg.....
Hvis jeg fortsat overtræder regler, så fortæl mig hvordan jeg sletter
mit indlæg - beklager min uforstand!
mvh. Torild
Her er kopi af siden:

Hus og have Spørgsmål

Fra : Dot Dato : 05-08-02 10:51

Fra : Mads Lie Jensen Dato : 08-08-02 06:44

Fra : Zoëga

Dato : 24-03-03 09:33

> mit indlæg - beklager min uforstand!
> mvh. Torild
> Her er kopi af siden:
>
> Hus og have Spørgsmål
>
> Fra : Cirkeline Send til en ven Dato : 05-08-02 10:18
>
> Spørgsmål : "8 kantet pavillion"

Bemærk lige datoen. Hun stillede spørgsmålet i august sidste år.
Jeg tror ikke hun stadig kigger efter svar.

Hvis du ikke har været der før så kig på www.usenet.dk
Der står bl.a. i fundatsen:

Citat:
Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper.
citat slut.

For at slette et indlæg i outlook ekspress gøres følgende:
vælg den meddelelse du vil slette
vælg messagemenuen øverst oppe på skærmen
klik på cancel message

mvh

Søren

Fra : Thïngmand

Dato : 24-03-03 09:51

Rolig nu - den er god nok: http://makeashorterlink.com/?B10124FE3

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : torild

Dato : 24-03-03 11:48

Hej med jer!

Årsagen til denne misforståelse, var at jeg brugte søgeordet grillhytter
på adresselinien, for at se om der er henvisninger til min egen side.
Her kom den førnævnte annonce om 8 kantet hytte frem på skærmen. Jeg
ville svare (venlig som jeg er og måtte derfor registreres som
deltager hos kandu - hvilket jeg gjorde sidste nat. Jeg anede ikke at
annoncen - sådan sæt, var blevet "for gammel" og heller ikke at jeg
overtrådte reglerne ved at svare som jeg gjorde, måske fordi sitets
funktioner først skal læres. Jeg vidste bare hvor hun kunne få fat i den
søgte vare, da jeg selv forhandler den.
Jeg kan altså ikke finde ud af at slette mine indlæg på denne side.....
Sletter jo bare i min egen mailboks!

Mvh. Torild

http://www.kandu.dk/

Fra : Zoëga

Dato : 24-03-03 13:16

> Hej med jer!
>
> Årsagen til ..............

Det er helt OK.

mvh

Søren

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 28-03-03 17:56

On Mon, 24 Mar 2003 10:48:20 GMT, "torild" <torild.news@kandu.dk> wrote:

>Årsagen til denne misforståelse, var at jeg brugte søgeordet grillhytter

En anden årsag er måske at du læser nyhedsgrupperne via kandu.dk - brug
i stedet en 'rigtig' news-klient, f.eks Outlook Express eller (Free)
Agent. Det er for det første nemmere og hurtigere, og man slipper for
kandu....

http://www.gartneriet.dk
Lær af andres fejl
- du lever alligevel ikke længe nok til selv at prøve dem alle.

Fra : J Hansen

Dato : 07-08-02 22:00

"Cirkeline" <cirkeline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> x antal sovepladser... Jeg kan desværre ikke finde annoncen igen, er der
> nogen der har et forslag til hvad firmaet hedder som sælger omtalte have

Hej
BAUHAUS har en udstilling med en sådan pavillion
hilsen Jytte