Fungere De Gule Sider?
Fra : Per Andersen

Dato : 05-08-02 09:50

Jeg bruger ofte De Gule Sider, men for tiden fungere de ikke hos mig;
siden vil slet ikke åbne / downloadningen afsluttes ikke.
Er det mon hos mig der er noget galt eller er det siden der er noget i
vejen med? Er der andre der har de samme problemer?
Hilsen Per

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-08-02 11:17

Per Andersen <perandersen@gmx.net> wrote:

> [...]
> Er det mon hos mig der er noget galt eller er det siden der er noget i
> vejen med? Er der andre der har de samme problemer?

Prøv at skrive lidt om hvilken browser du bruger.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Per Andersen

Dato : 05-08-02 19:52

> Prøv at skrive lidt om hvilken browser du bruger.

Jeg bruger Explorer-Version: 5.0 (2022) (Version 2).
Tidligere gikdet godt nok med denne browser, men ikke længere!
Hilsen Per

Fra : thomas tomcat

Dato : 05-08-02 23:19

in article 1fggn4o.4wc2lmktcqoN%perandersen@gmx.net, Per Andersen at
perandersen@gmx.net wrote on 05/08/02 20:51:

> Jeg bruger Explorer-Version: 5.0 (2022) (Version 2).

jeg har oplevet det samme som dig
men det er en "tilbagevendende fejl"
- altså, at DeGuleSider laver forskelligt kævl så man slet ikke kan bruge
den.

Lige nu funger den fint. (IE 5.1 på engelsk)
For omkring en måned siden måtte jeg gå forgæves.

Fra : Lone Koefoed

Dato : 05-08-02 13:43

In article <1fgfv92.1xru9kwfbwrnoN%perandersen@gmx.net>,
perandersen@gmx.net (Per Andersen) wrote:

> [...]
> Er det mon hos mig der er noget galt eller er det siden der er noget i
> vejen med? Er der andre der har de samme problemer?

den er også helt håbløs hos mig, der bruger osX. før virkede Explorer
(5.2) ok, mens fx Opera ikke fungerede, men nu virker Explorer heller
ikke mere. Jeg har givet fortabt for tiden. www.dgs.dk er for langsom og
er tydeligvis kodet med et lukket øje.

--
Lone

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-08-02 13:55

Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> den er også helt håbløs hos mig, der bruger osX. før virkede Explorer
> (5.2) ok, mens fx Opera ikke fungerede, men nu virker Explorer heller
> [...]

Den fungerer nu fint nok med Internet Explorer 5.1.3 under Mac OS 9.1
US, men hvergang man foretager noget på sitet kommer der en fejlmeddelse
om et script den ikke kan finde.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Ben Knudsen

Dato : 05-08-02 13:48

karotte@mac.com writes:
>den er også helt håbløs hos mig, der bruger osX. før virkede Explorer
>(5.2) ok, mens fx Opera ikke fungerede, men nu virker Explorer heller
> [...]

Brug www.krak.dk - Den kan omtrendt det samme og virker (efterhånden) ret
godt på mac.

Ben

Fra : Jacob Schultz

Dato : 06-08-02 09:17

Det er mystisk - hos mig fungerer DGS i IE 5.1.4 under OS X fint.
Som rege bruger jeg dog Mozilla, og her virker det også.
Opera i Mac-udgaven er bagefter Windowsudgaven, hvorfor der er
tegnsætsproblemer (verficeret med Opera).
I går mandag var der generelle problemer med netværket, som kan have
haft indflydelse.
Mvh
Jacob