overflytning af numre på 3310 ved skift ti~
Fra : Peter T.

Dato : 05-08-02 08:31

Jeg skifter til Telmore idag og vil høre om det kan lade sig gøre at
overføre telefonnumrene på det gamle simkort til selve telefonen eller på
anden måde gemme dem, så jeg slipper for at indtaste dem alle forfra?

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware this morning"

Fra : Fischer

Dato : 05-08-02 09:09

> Jeg skifter til Telmore idag og vil høre om det kan lade sig gøre at
> overføre telefonnumrene på det gamle simkort til selve telefonen eller på
> anden måde gemme dem, så jeg slipper for at indtaste dem alle forfra?

Du kan ikke gøre det kun med en 3310 da den ikke har indbygget hukommelse.
Hvis du har et datakabel kan du dog gøre det via en PC.
Ellers er der mange andre telefoner der kan klare det, så måske kan du låne
en telefon hos en anden og overføre via denne.
Der findes også kortlæsere der kan læse SIM-kortet direkte.

*Fischer

Fra : Peter T.

Dato : 05-08-02 10:58

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in

> [...]
> låne en telefon hos en anden og overføre via denne.
> Der findes også kortlæsere der kan læse SIM-kortet direkte.

Aha! tusind tak for oplysningen. Jeg har også lige fået at vide at den
lokale nokiabutik skulle være istand til at gøre det.

Men et datakabel tiltaler mig. Findes der software til pcen, så man kan få
pc og telefon til at udveksle data? Men det kan jeg også spørge
nokiabutikken om. :)

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-08-02 11:53

"Peter T." <n@d.a> wrote in news:Xns92617A09AD774muh@130.225.247.90:

> Men et datakabel tiltaler mig. Findes der software til pcen, så
> man kan få pc og telefon til at udveksle data? Men det kan jeg
> også spørge nokiabutikken om. :)

Du kan bruge programmet LogoManager til både at lave backup af
telefonnumre og skrive SMS på PC'en og sende dem via telefonen og lave
logoer - og sikkert også mere, men jeg bruger det nu kun til at lave
backup af telefonbogen, for det virker Demoudgaven fint til.

Flemming

Fra : Peter T.

Dato : 05-08-02 12:03

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> [...]
> logoer - og sikkert også mere, men jeg bruger det nu kun til at lave
> backup af telefonbogen, for det virker Demoudgaven fint til.

Jeg siger tusind tak. :)