Outwell Colorado Plus
Fra : Karsten Madsen

Dato : 05-08-02 00:55

Hej

Jeg er ny i gruppen her. Er der nogen som kender Outwell Colorado Plus
teltet ?

--

/karsten

Fra : Sor

Dato : 06-08-02 06:01

Hej Karsten.

Jeg kender godt Outwell teltene, jeg har selv Outwell Oklahoma Plus, og det
er et vildt godt telt!

Det er nemt at rejse, og meget komfortabelt og let at pakkesammen.
Badunerne er selvlysende, hvilket er et virkeligt plus!
Kulfiberstængerne er også meget elastiske, og stærke.

Men bedste af alt. Teltet er fuldstændigt 100000% vandtæt. Jeg ved det fordi
jeg lige har været på en 10 dages adventure campingtur i Norge og Sverige.
Den første overnatning på turen bød på, uden overdrivelse, det vildeste
tordenvejr og regnskyl jeg nogensinde har oplevet. Det var ca. samme styrke
som vi har oplevet her i DK i den seneste tid, bare lidt værrer... he he..
og teltet bestod med glans!

Derfor kan jeg med ro i sindet varmt anbefale dig et Outwell telt. De rykker
for vildt!

Med venlig hilsen Søren Rasmussen.

Fra : Gypsyman

Dato : 05-08-02 22:41

Hej Søren.

> [...]
>Badunerne er selvlysende, hvilket er et virkeligt plus!
>Kulfiberstængerne er også meget elastiske, og stærke.

Jeg har derimod lige købt et Goldfield Plus, og der er stængerne sgu
ikke så gode.

> [...]
>som vi har oplevet her i DK i den seneste tid, bare lidt værrer... he he..

Jamen, jeg var på Langelandsfestival i ti dage, og det kunne teltet
sgu ikke holde til.

To flækkede kulfiberstænger, vand fra "loftet" og vand i kabinen, da
de to store lejlighedssider ikke kan strækkes helt ud. Derfor rørte de
indre kabiner oversejlet, derfor vand i kabinen.

Og nej jeg behandlede ikke teltet værre end normalt. Jeg slog det op,
og tog det ned igen ti dage efter.

>Derfor kan jeg med ro i sindet varmt anbefale dig et Outwell telt. De rykker
>for vildt!

Normalt kan jeg også anbefale dem, men nu vil jeg lige se hvad Outwell
siger til min klage.

>Med venlig hilsen Søren Rasmussen.

I did not inhale......

Fra : Pipeline

Dato : 06-08-02 00:18

"Gypsyman" <gypsyman.slether@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Normalt kan jeg også anbefale dem, men nu vil jeg lige se hvad Outwell
> siger til min klage.

Skriv lige tilbage hvad deres svar er, jeg går nemlig også og overvejer et
Outwell telt.
MVH
Pipeline

Fra : Ulrik Balsgaard

Dato : 06-08-02 20:06

Hej

Vi har den der hedder Minessota Plus, og den har bestået sin prøve her i
sommer. Det var det vildeste vejr i Kroatien med storm og torden. Er meget
tilfreds med den.