quake 3 arean map
Fra : Martin Andersen

Dato : 04-08-02 23:25

Hej

Jeg har fået en ide til en bane i quake 3 og vil derfor begynde at lære og
lave en bane selv. Men Qeradiant editoren har en ret lille grænse på hvor
stor banen kan være. Selv om jeg strecher den så meget jeg kan i XY, så er
det ikke nok.

Er der nogen der kan fortælle mig om man ikke kan lave banerne så store som
man har lyst til ? Det mener jeg quake2 og duke nukem kunne. Så må Q3 da
også eller hva ?

Andre forslag modtages gerne.

mvh

Martin Andersen
masjov@aub.dk

Fra : Decker

Dato : 05-08-02 06:36

["Martin Andersen" <masjov@aub.dk> wrote:]

>Er der nogen der kan fortælle mig om man ikke kan lave banerne så store som
>man har lyst til ? Det mener jeg quake2 og duke nukem kunne. Så må Q3 da
>også eller hva ?

FUT: dk.spil.computer.first-person-shooter
Jeg har besvaret dit indlæg i nævnte nyhedsgruppe, da den hører mere til
der.

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life & more.
deck1337er@planetquake.com. E-mail spam-guard: I'm no '1337', so remove that.