Værkstedsbog til Honda CBR 1100 Blackbird ~
Fra : Kenneth Bang

Dato : 04-08-02 23:06

Er der nogen der ved, hvor en sådan kan skaffes. Det skal være den de bruger
på værkstederne når der laves service. Honda vil ikke af med den.

Hilsen

Kenneth Bang
FZS600 Fazer 02

Fra : Jan Meyer

Dato : 05-08-02 07:15

Hej Kenneth
Sikke da noget vrøvl!!!
De autoriserede Honda forhandlere jeg kender kan alle skaffe en original
værkstedsbog hjem til dig.!
Hvis du da ellers er parat til at betale prisen?? : -)

Mvh.Jan

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 05-08-02 22:19

> Er der nogen der ved, hvor en sådan kan skaffes. Det skal være den de
bruger
> på værkstederne når der laves service. Honda vil ikke af med den.

Check www.repairmanual.net > Motorcycle & ATV > 2001 + Honda + 1100 = Honda
Blackbird 2001
Det giver mig 2 gode hits:

61MAT53 Official Honda Factory Service Manual
Price: $62.00 USD
(1999-2002) Honda models.

H3901 Haynes Honda CBR1100XX Repair Manual
Price: $26.95 USD
CBR1100XX Blackbird models.

Husk at der løber told på ved hjemkomst til lille afgiftsplagede Danmark.

Har selv købt til min CBR600F4 og den kom op på ca 700 kr efter told. Den er
alligevl alle pengene værd!!
Peter HH
www.hasselbalchs.dk