Thy træf
Fra : buller

Dato : 04-08-02 22:42

Så giver vi den sq gas i Thy næte weekend. Nogen der vil følges her fra
Århus fredag kl ca. 16.30.??????
Kenneth ZX-10
www.skanderborgmc.dk

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 05-08-02 17:23

"buller" <ktsdinglepjort@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Så giver vi den sq gas i Thy næte weekend. Nogen der vil følges her fra
> Århus fredag kl ca. 16.30.??????
> Kenneth ZX-10
> www.skanderborgmc.dk

Kan desværre ikke, da jeg "desværre" er i " skanderborg" fnis....., men
ellers god tur

Brian W.

Fra : Per Emborg

Dato : 05-08-02 18:42

Ja nu kører det !!! men ikke lige for Buller :(
Men Bo du har hel ret vi andre fra SKBG MC Klub tager til Danmarks
Smukkeste Festival og laver hverdag et faglig/farlig møde på Caines kl 19.00
og du er da velkommen øhhhh det er i andre da også
Caines er baren oppe på toppen i venstre side når du ser ned på cenen
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk