iTools/.mac til 50$??
Fra : Peter Theglev

Dato : 04-08-02 22:54

Er det mon bare mig, der har en @mac.com mailadresse?
Det er da meget hyggeligt, men pludselig skal det til at koste 50$.
Bevares - der kommer lidt virusbeskyttelse og lidt ekstra diskplads på
idisken, men er det ikke i overkanten med 50$ - og er det et engangsbeløb,
eller en årlig udgift?

?
dtpeter@mac.com

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 04-08-02 23:15

Peter Theglev <dtpeter@mac.com> wrote:

> [...]
> Bevares - der kommer lidt virusbeskyttelse og lidt ekstra diskplads på
> idisken, men er det ikke i overkanten med 50$ - og er det et engangsbeløb,

Det er kun det første år. Efterfølgende vil det koste 99$ pr. år.

Hvis du kigger lidt tilbage i tid vil du opdage at der har været flere
indlæg omkring emnet.

Min holdning er at det er dødærgeligt at apple ser sig nødsaget til at
kræve penge for en ellers fantastisk service. På den anden side må man
efterhånden nok vende sig til at betale hvad det koster. Stort set alle
tidligere gratis tilbud begynder at koste penge (eller også er det fyldt
med reklamer).

Jeg har ellers været meget glad for min email adresse og kunne nok være
interesseret i at beholde kun den for et betydeligt mindre beløb. Men
sådan skal det ikke være

Hvis man er meget arrig er der en underskrifts indsamling igang på et
eller andet website, anyone?

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 05-08-02 06:08

Nicolai Brandt <nicolai@robra.dk> wrote:

> Hvis man er meget arrig er der en underskrifts indsamling igang på et
> eller andet website, anyone?

Der er i øjeblikket godt 30.500 underskrifter. Du finder den på:

http://www.PetitionOnline.com/iTol/

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Michael Horn

Dato : 05-08-02 08:28

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Der er i øjeblikket godt 30.500 underskrifter. Du finder den på:
>
> http://www.PetitionOnline.com/iTol/
>
> mvh.
> Kaj.

Hej det er da en rigtig god ide.
er den listet som selvstændig topic noget sted??

Mvh
Michael Horn

Fra : [5220] Maciek

Dato : 06-08-02 19:19

> [...]

> Bevares - der kommer lidt virusbeskyttelse og lidt ekstra diskplads på
> idisken, men er det ikke i overkanten med 50$ - og er det et engangsbeløb,

- til næste år skal du betale 100$, og det skal du så betale hvert år i
afgift.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 07-08-02 06:17

> [...]

> Bevares - der kommer lidt virusbeskyttelse og lidt ekstra diskplads på
> idisken, men er det ikke i overkanten med 50$ - og er det et engangsbeløb,

Jeg synes det er helt fint med betaling for en udbygget service for
..mac.

Men priserne burde differencieres. Mange vil sikkert gerne betale
100-200 kr om året for en mere begrænset service, men 1000 er for meget
ihvertfald for de fleste private.

Stig

_______________________________________
Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-08-02 06:27

On 7.8.2002 7:17, in article 1fgjaeb.4s1ndb1uejb28N@[192.168.0.2], "Stig
Leerbeck" <stigleerbeck@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Men priserne burde differencieres. Mange vil sikkert gerne betale
> 100-200 kr om året for en mere begrænset service, men 1000 er for meget

Nej, det er da alt for billigt, Stig!

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark