Surprise Igen Igen
Fra : Rune Zedeler

Dato : 04-08-02 22:53

Efter Scooby-fadæsen i Århus tog jeg til to surprises i hhv. Kinopalæet
fredag og Imperial lørdag.
Blev IKKE skuffet.

Kinopalæet: 8 legged freaks - hylende morsom film (langt over mine
forventninger) - og først premiere 13/9.
Imperial: The Bourne Identity - faktisk rigtig underholdende action hvis
man kan tåle Matt Daemon (dog med nogle til tider lidt uheldige
special-fx)... Selvfølgelig hjulpet godt på vej af den gode stemning i
salen... Igen først premiere 13/9 - og - TADAH: Trailer til TTT.

Godt comeback, premiere surprise - har ikke set det sidste til mig.

-Rune

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 05-08-02 01:25

> Igen først premiere 13/9 - og - TADAH: Trailer til TTT.

TTT?

Fra : Peter Brodersen

Dato : 05-08-02 02:03

On Mon, 5 Aug 2002 02:24:56 +0200, "Simon Jørgensen"
<mob51641@orangenet.dk> wrote:

>TTT?

"Lord of the Rings: The Two Towers".

--