Limewire
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 04-08-02 22:04

Skal arkivdelingen være slået til for at mp3 filerne kan deles ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-08-02 22:09

In article <1fgeyln.1j64s0f1gps51fN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Skal arkivdelingen være slået til for at mp3 filerne kan deles ?

Nej, men de skal hedde .mp3 til efternavn.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-08-02 07:30

> Nej, men de skal hedde .mp3 til efternavn.

Det gør de også allesammen, men underligt nok så kan jeg ikke finde mp3
filer på min søsters Mac, selvom jeg gav hende et kursus i går med
hvordan det fungerer.

Jep, jeg prøvede seelvfølgelig med rariteter som jeg ved ligger på
hendes iMac.

Weird ?
--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-08-02 10:45

In article <1fgfoub.j55to11vcst1mN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Weird ?

Hvis i begge er bag firewall/NAT, så kan det være svært at finde
hinanden.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-08-02 10:52

> Hvis i begge er bag firewall/NAT, så kan det være svært at finde
> hinanden.

Det er vi ikke. Hun har en CC 384/128 og vi har en Zillion 1 Mbit

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-08-02 11:40

In article <1fgfyac.s00gqa1qyg8chN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Det er vi ikke. Hun har en CC 384/128 og vi har en Zillion 1 Mbit

Ingen af jer sidder bag en router?

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-08-02 12:38

> Ingen af jer sidder bag en router?

Jo, det gør vi begge.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-08-02 12:40

In article <1fgg378.1rxkb3x1todurjN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Jo, det gør vi begge.

Så sidder i også begge to bag firewall/NAT.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-08-02 13:32

> Så sidder i også begge to bag firewall/NAT.

Og så kan vi ikke se hinandens .mp3 filer ? Så er der jo ingen fordel i
LimeWire ?!

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-08-02 13:41

In article <1fgg5nm.1hffkl2475xjiN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Og så kan vi ikke se hinandens .mp3 filer ? Så er der jo ingen fordel i
> LimeWire ?!

I kunne jo eventuelt lade routeren oversætte den/de relevante port(e)
til en passende IP-adresse.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-08-02 13:55

> I kunne jo eventuelt lade routeren oversætte den/de relevante port(e)
> til en passende IP-adresse.

Oh, guru. Hvordan ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-08-02 18:07

On Mon, 5 Aug 2002 14:55:29 +0200,

> Oh, guru. Hvordan ?

port forwarding på routeren. du har allerede lavet protforwarding af
ftp's port pådin egen router. lav det samme med limewire's eller afp's
indgående port. (husker ikke hvilke porte de bruger)

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-08-02 21:33

> port forwarding på routeren. du har allerede lavet protforwarding af
> ftp's port pådin egen router. lav det samme med limewire's eller afp's
> indgående port. (husker ikke hvilke porte de bruger)

6346 + 6543
Har du kigget i Tools/Options/Advanced

/Preben
--
Det er lettere at bedømme et menneskes forstand,
på dets spørgsmål end på dets svar!

Fra : Jesper

Dato : 04-08-02 23:52

> Skal arkivdelingen være slået til for at mp3 filerne kan deles ?

Bruges kun til AppleShare IP fildeling, ikke til Gnutellanet.
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com