Hvor godt kører GPRS nu?
Fra : Jan Viegand

Dato : 04-08-02 20:43

I starten kørte det vist ikke særligt godt, men gør det nu?

Dvs. hvis man vil have en hurtigere opkobling, kan man stole på GPRS, eller
er det bedst stadig at bruge high-speed?

Hvis GPRS er godt nok, er der forskel på selskaberne?

Mvh.

Jan

Fra : Kim J Jørgensen

Dato : 04-08-02 21:49

Jeg syntes det kører godt nu.

Specielt efter at nettet er blevet opdateret (tdc mobil). De sidste 14 har
jeg ikke haft nogle problemmer.

Fra : Jens Bjargum

Dato : 05-08-02 05:51

> I starten kørte det vist ikke særligt godt, men gør det nu?

Jeg er stadig meget utilfreds med Sonofon. Jeg synes ikke jeg kan bruge det
til noget seriøst, da man ikke kan stole på at det altid virker.

Så sent som i nat havde jeg problemer. Har været præcis det samme sted hele
natten, men det var først her til morgen at jeg kunne få en GRPS
forbindelse, hele starten af natten kunne jeg ikke få forbindelse.

Og det er meget ofte at jeg har de problemer. Synes ærlig talt at det er for
dårligt at Sonofon overhovedet tillader sig at kræve penge for GPRS endnu,
så dårligt som det kører. De burde helt af sig selv fjerne det fra regningen
indtil de får det til at køre stabilt.