Ekstase: ved orgasme og ved baptisme
Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-02 20:31

Ekstase: ved orgasme og ved baptisme

Religion kan kaldes "fattigmands-erotik"

De rige, unge og smukke parrer sig og gejler hinanden op til en
hinanden-bekræftende orgasme, der får dem til at føle sig høje og højt hævet
over andre, der ikke evner at få en bollepartner.

Nogen af taberne må nøjes med at gå til gudstjeneste, hvor nadver er
fattigmands-udgaven af fællesspisningens bånd i en familie. Man nyder lidt
halvhjertet fællesskab og ser præsten i øjnene på nært hold, når han skænker
Jesu blod op, med salvelsesfulde ord.

Men de unge hellige i Faderhuset - og i baptistmenigheder og karismatiske
kirker som Betlehems på Nørrebro, har rytmisk musik og sang og
håndspålæggelse og forbøn og exalterede prædikener, hvor djævlen foragtes
højlydt og frelsens sødme beskrives inderligt.

De unge - og gamle - hoppede og havde hænderne oppe, og havde julelys i
øjnene,

JP har en uge skamrost de autonome der ved rockfestivaler headbanger
farligt - min søn har fra Roskildefestivalen fortalt mig om
ekstase-begejstring der lyder helt som hvad jeg idag oplevede med Moses i
Faderhuset. Virkelig god stemning - men ingen farlig støden ind i hinanden .
Civiliseret god breddeidræt-udøvelse uden ofre - sejt.

Og uden brug af sprut eller stoffer. Ingen tømmermænd og nedtur. Sejt.

Jeg overværede en stor fællesgudstjeneste i en moske i Nairobi , Kenya og
det var stift og rituelt. Men de unge kristne improviserer kreativt.

Kristendommen opfandt computeren, som tankestivnende Islam aldrig kunne have
bidraget til - andre fordele blev tydelige for mig ved dagens
gudstjeneste "Nørrebro tilhører Jesus".

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Henton

Dato : 04-08-02 20:55

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> De unge - og gamle - hoppede og havde hænderne oppe, og havde julelys i
> øjnene,

aha, derfor de ikke aner hvad der foregår.
lad os håbe alt foresætter som idag.

Fra : arc@na

Dato : 04-08-02 22:05

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in

> Ekstase: ved orgasme og ved baptisme

Bo, for et ugudeligt ord. Nu ryger du meget snart tilbage i filteret. Du
er jo totalt surrealistisk, mand.

arc@na

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-08-02 00:45

> [...]
> fattigmands-udgaven af fællesspisningens bånd i en familie. Man nyder lidt
> halvhjertet fællesskab og ser præsten i øjnene på nært hold, når han

Deri kan jeg desværre være enig.

> [...]
> håndspålæggelse og forbøn og exalterede prædikener, hvor djævlen foragtes
> højlydt og frelsens sødme beskrives inderligt.

Bare fordi flere marcherer i takt bliver budskabet ikke sandere...

> [...]
> Civiliseret god breddeidræt-udøvelse uden ofre - sejt.
>
> Og uden brug af sprut eller stoffer. Ingen tømmermænd og nedtur. Sejt.

Ork jo, der kan sagtens komme nedture...

> Jeg overværede en stor fællesgudstjeneste i en moske i Nairobi , Kenya og
> det var stift og rituelt. Men de unge kristne improviserer kreativt.

"Follow the leader?"

> Kristendommen opfandt computeren, som tankestivnende Islam aldrig kunne
have
> bidraget til

HA!

Giv mig et 0 og et 1-tal...

Hvor er det nu liiige vi har nullet fra?

Hvis du er kvik siger du Indien, men vi skylder Islam den moderne matematik
som de viderbragte fra oldtidens Grækenland og samtidig udvidede med
nullet...

Forestil dig en computer baseret på romertal?!?!?!?

Anders Peter Johnsen

- andre fordele blev tydelige for mig ved dagens
> gudstjeneste "Nørrebro tilhører Jesus".

Skal vi lige blive enige om at den allersidste, der åbenbart har noget at
skulle have sagt der desværre synes at være Jesus?

Jeg ser kun to grupper der prøver at overtrumfe hinanden i gensidig
intolerance..."politisk" vs. "religiøs" korrekthed...

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-02 15:11

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message
> skænker
>
> Deri kan jeg desværre være enig.

Hvorfor DESVÆRRE?

> Bare fordi flere marcherer i takt bliver budskabet ikke sandere...

Bestemt ikke - men fællesskab er skøn narko.

> .

> Ork jo, der kan sagtens komme nedture...

Også arbejdsglæde kan blive fulgt af depression, når ikke lykken fortsætter
Men ved speed og alkohol ved jeg af erfaring at der ikke opnås resultater så
nedtur er UUNDGÅELIG

> "Follow the leader?"

Det gør alle - de kristne er ikke værre end andr
> have
>
> HA!
>
> Giv mig et 0 og et 1-tal...
>
> Hvor er det nu liiige vi har nullet fra?

Fra Indien og evt Kina - arabernbe bidrog ikke til andet end transport af
lærdommen.

> Hvis du er kvik siger du Indien, men vi skylder Islam den moderne
matematik
> som de viderbragte fra oldtidens Grækenland og samtidig udvidede med
> nullet...

De var kustoder og passede på Aristoteles papirer men bidrog ikke med noget
nyt. I såfald præcis HVAD?

> [...]
>
> Jeg ser kun to grupper der prøver at overtrumfe hinanden i gensidig
> intolerance..."politisk" vs. "religiøs" korrekthed...

Præciser hvor der er intolerance i den ikkevoldelige Moses

Han roser Pia - ja - og hende syns du måske også skal lynches i visse dele
af vort land?