jeg har tabt min mobil og displayet er gåe~
Fra : thomas pedersen

Dato : 04-08-02 20:17

JA jeg kom sku til at tabe min nokia 3310 og mit display gik helt sort.
jeg kan ikke se på den meger.
så jeg skal have et nyt display hvad koster sådan et
og kan det betale sig at købe et nyt
eller ny mobil ???

hilsen thomas

Fra : 12Unlock.Dk

Dato : 04-08-02 20:33

"thomas pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan ikke se på den meger.
> så jeg skal have et nyt display hvad koster sådan et

Kig engang på www.12unlocked.subnet.dk

Mvh. Lars

Fra : Jimmi

Dato : 04-08-02 20:35

Vi tager 324,- for det.(original nokiareservedel)

Med Venlig Hilsen

Jimmi Højkilde

www.tronik.dk

Unlocking - fjerner simlåsen på Nokia

Ændring af lyset i Nokia til specielle farver

Reparationer til spotpriser

Salg af løsdele til mobiltelefoner

Fra : Apollo14

Dato : 04-08-02 20:58

"Jimmi" <tronik@mail.dk> pludrede i

-SNIP-
en masse rekvalme.

Tag du lige og læs lidt på www.usenet.dk om quoteteknik, og om
rekvalme i denne gruppe. Dette er ikke en salgsgruppe lær det begge 2
(skriver TO).

> "thomas pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse

Tag du ind forbi en EMTSbutik, så får du oxo garanti på din tlf igen.
Hvis den er under 1 år gammel, så er der ingen probs med at få den
lavet. Og de gør mens du venter.
Det kan oxo være dit disp. der bare er gået løst, hvad sker engang
imellem på nokia'erne.
Og inden i fare i flint, har selv været med på nokia siden 2110, og
har haft de fleste, men er nu skiftet til ericsson igen.

p.s: aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhhh

--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 04-08-02 21:35

"Apollo14" <apollo14dk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Tag du lige og læs lidt på www.usenet.dk om quoteteknik, og om
> rekvalme i denne gruppe. Dette er ikke en salgsgruppe lær det begge 2

Korrekt, men nu blev der spurgt direkte på en pris ....

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Apollo14

Dato : 05-08-02 05:50

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> pludrede i

> "Apollo14" <apollo14dk@hotmail.com> wrote in message
>>

> Korrekt, men nu blev der spurgt direkte på en pris ....
>
> mvh
> Kim Frederiksen

Læs lige igen, han spørger om det kan betale sig, eller om han skal
købe en ny, det er ikke en direkte prisforespørgelse.
De kan reklamere alt det de vil, men det skal foregå i deres signatur
(max 4 linier), eller i en markedsgruppe.

Fra : thomas pedersen

Dato : 05-08-02 08:17

Hejsa

så er det mig igen

jeg sprøge efter en pris hvad vil det koste mig i KR
og sikke mange reklame man kan få barer hved at skrive et spørglsmål *S*

MEN giv mig en PRIS
så kan vi se hvem da er billigst i stedet for alt det andet i giver mig

hilsen thomas

Fra : Morten Holm

Dato : 05-08-02 21:49

Hej Thomas.....

Jeg har en knaller du kan købe... det er en Suzuki fz50... mail mig et
bud....... *lol*...
Nej...... jeg har fundet et display til dig inde på www.thansen.dk og du kan
se det her... www.thansen.dk/product.asp?c=79873342&n=331719896&pn=371347392
Det koster 400 excl 50 kr i porto.....
Jeg har også en ven som har en 3330 til at ligge som han vil sælge....... så
du har to mugligheder her.... jeg ved ikke hvad han vil have for
den.......... men vi kan godt finde en fair pris........ men ellers er det
også en god ide og købe et nyt display...... men jeg ved ikke hvor nemt det
er at sætte i........
Jeg håber du kan bruge der her til lidt....... og held og lykke med det.....

mvh.
Morten Holm
miniholm@hotmail.com