lave en club i kbh
Fra : manse

Dato : 04-08-02 20:28

hejsa
Ja det er underligt at der ikke her i kbh.kan laves en klub hvor man kan
mødes i en motionsclub og lære at motionere og andre ting, det ville da være
dejligt at hvis man er mange nok, ja så ville der altid være nogen der har
tid til at komme og være seriøse.
Så folkens jeg vil gerne være med og begynde at hygge og gøre noget godt for
mig selv,for alene er det mega svært men det ved vi jo alle.
venlig hilsen niels

Fra : ram2

Dato : 07-08-02 08:25

"manse" skrev d. 04-08-02 20:28 dette indlæg :
> [...]
godt for
> mig selv,for alene er det mega svært men det ved vi jo alle.

Hej Niels.
Det er en go' idé. Lad os komme i gang. Tager du et initiativ, så er jeg
med på den. Skriv til kram@0ncable.dk

Hilsen
Kim R

http://www.kandu.dk/

Fra : ram2

Dato : 07-08-02 08:25

> [...]
godt for
> mig selv,for alene er det mega svært men det ved vi jo alle.

Hej Niels.
Jeg har skrevet til dig en gang vedr. ovenstående, men jeg knolder vist
lidt rundt i det.
Det jeg ville sige var, at jeg synes det er en go' idé, og bare gå
igang. Jeg står til rådighed. Kontakt mig på kram@oncable.dk

Hilsen
Kim R

http://www.kandu.dk/

Fra : eivind-a

Dato : 09-08-02 23:36

jeg er også frisk - eivind@yanet.dk

Fra : Sussi

Dato : 17-08-02 16:49

On Sun, 4 Aug 2002 21:28:05 +0200, "manse"
<fuck-tdc-de-iidioter@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>Så folkens jeg vil gerne være med og begynde at hygge og gøre noget godt for
>mig selv,for alene er det mega svært men det ved vi jo alle.

Hej Niels

Jeg er oxo klar (specielt efter 14 dage i Tyrkiet *SS*).
superq_x@hotmail.com.
Bedste hilsner

Sussi :)

--
Fjern FJERNMIG i min E-mail
Mc Donalds er ok, men talende frøer er bare så sejt :)