Leje af transportbånd
Fra : Lars

Dato : 04-08-02 20:06

Er der nogen som ved hvor man kan leje transportbånd (til jord) i omegnen af
Århus?

Mvh
Lars

Fra : Aksel

Dato : 05-08-02 22:16

"Lars" <*no_spam*bossen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som ved hvor man kan leje transportbånd (til jord) i omegnen
> [...]
Der er et udlejningsfirma på Fabrikvej i Viby Industrikvarter, jeg mener det
hedder J K Trykluft eller lignende ( jeg er ikke helt sikker på bogstaverne)
de har transportbånd, jeg aner ikke noget om prisen

Hilsen Aksel

Fra : Aksel

Dato : 06-08-02 21:32

"Lars" <*no_spam*bossen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som ved hvor man kan leje transportbånd (til jord) i omegnen
> [...]
Jeg har været forbi i dag, det er nabofirmaet, Mars Stilladser der har
transportbånd

Hilsen Aksel