Super-tilbud på sandkasse og totalskadet b~
Fra : KS

Dato : 04-08-02 19:27

Jeg har en sandkasse billigt til salg - det må lige være noget for
dig!

Jeg har for resten også en totalskadet bil til salg til en med en
kaskoforsikring, for sådan en glemte jeg lige at få tegnet!

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-084.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

- - - - - - - Ja, sådan svarer Andreas Falck til mig på indlæg fra mig, som
han ikke kan accepterer. - Hvad så sandkasser og totalskadede biler har med
rejser at gøre. Henvisning til "Supertilbud på sommerhus" og
"Familie-afbudsrejse til Rhodos".

Kære Andreas Falck, du har da vist valgt den forkerte NG. Med henvisning til
et af dine egne indlæg, er det vist "dk.marked.privat", du skal annoncere om
biler og sandkasser i. Hvis dette er forkert så ret mig lige.

Mht forsikring (den nævnte kaskoforsikring), er jeg ikke klar over, hvilken
NG den hører hjemme i, men det ved DU helt sikkert.

Ville det ikke være dejligt, hvis DU kunne holde dig til emnet og ikke
afspore debatten, bare fordi et par stykker har fejlet.

Hvis du er så kristen, som henvisningerne i din signatur giver udtryk for,
så ved du også, at det rette menneskesyn er at tilgive og ikke at revse. Men
der er jo sekter her i landet, der ynder dette.

Jeg er da helt sikker på, at i hvert fald det ene tilbud
("Familie-afbudsrejse til Rhodos sælges"), var skrevet af nød, og jeg håber
bestemt, at denne familie har fået solgt deres rejse. - Og lad så være med
at henvise til afbudsforsikringer, regelsæt (som du, i din enfoldighed
kalder love) og meget andet. Der er INGEN lov, der er derimod et regelsæt -
også kaldet netetikket, som man bør holde sig til. Men det kan du jo heller
ikke selv finde ud af (Læs din annonce til mig om sandkasser og biler).

Det vil være en befrielse af slippe for dine irrelevante indlæg, hvor du gør
dig klog på andres bekostning. Du kan da bare gøre opmærksom på en fejl, og
så stoppe der. Dette fremgår også af de mange positive svar som Grethes'
indlæg har givet anledning til. (Læs "Familie-afbudsrejse til Rhodos
sælges")

Til slut fristes jeg til at citere flg.: "Salig er de enfoldige". Andreas
Falck kan helt sikkert finde disse ord i et skriftsted, men jeg er meget i
tvivl om, at han kan se den dybere mening heri.

Mvh
KS

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 04-08-02 20:43

KS wrote:

> Jeg har en sandkasse billigt til salg - det må lige være noget for
> dig!

Hold jer venligst til emnet for gruppen, tak. Eller find en anden gruppe.
Og det gælder begge parter. Eller alle 3 ...

FUT til dk.admin.netikette

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/