hvilket Bil spil /tuning
Fra : Thor

Dato : 04-08-02 19:03

HAvde engang et spil hvor man skulle købe en gammel brugt bil, og så køre
gaderæs og tune den, findes der ikke sådan nogle bare nyere grafik og nyere
biller ikke motorcity online(fedt spil bare fordyrt), men ellers hvad hed
det gamle jeg talte.

Jeg kaldte det Gaderæs

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-08-02 19:19

In news:dk.spil.computer Thor wrote:

> [...]
>biller ikke motorcity online(fedt spil bare fordyrt), men ellers hvad hed

Jeg ved ikke hvad det hedder, men i Need For Speed Porsche Unleashed
(som ikke er så gammelt) kan du købe brugte biler og reparere dem. Du
kan også købe nye dele til din(e) bil(er) og tune dem på den måde. Du
er selvfølgeligt begrænset til at køre Porsche, men det er vel heller
ikke så galt endda. Der er også nogle nye modeller imellem.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : GINGE

Dato : 04-08-02 19:30

"Thor" <thorjak@Nospan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nyere
> biller ikke motorcity online(fedt spil bare fordyrt), men ellers hvad hed

Det kunne være "hot rod", jeg havde det på C64?

Per

Fra : Seth

Dato : 05-08-02 08:10

"GINGE nospam" <GINGE@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det kunne være "hot rod", jeg havde det på C64?
>
> Per

Street Rod 1 & 2??

Der skulle være en 3'er (i 3D!) på vej...lavet af bilnørder..hehe

Mvh

Seth

Fra : DWM

Dato : 05-08-02 17:31

"Seth" <crow_104@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Street Rod 1 & 2??

Jeps. Der er mange steder det bliver kaldt Hot Rod af en eller anden årsag.

> Der skulle være en 3'er (i 3D!) på vej...lavet af bilnørder..hehe

http://www.streetrod3.com/index.shtml
Det er længe siden jeg prøvede det så ved ikke om det har ændret sig
meget siden da. Det håber jeg da det suttede totalt.

/Kenneth Iversen

Fra : GINGE

Dato : 05-08-02 22:05

Street Rod 1 & 2??

Ja det er nok rigtigt,det er jo længe siden

Per

Fra : danni plougmann

Dato : 05-08-02 21:52

4x4 evolution 1 og 2
spillet går ud på man køber en firhjulstrækker og gejler den fuldstændigt op
med lettere karosseri, kraftigere motor, og en masse andet.
også går det ellers ud på at vinde en masse penge i løb så man kan udbygge
sin bil yderligere

spillet bliver bare desværre lynhurtigt kedeligt.

Fra : Emilio

Dato : 06-08-02 09:16

> spillet bliver bare desværre lynhurtigt kedeligt.

Hvorfor omtaler du så spillet?