Moses i TV
Fra : Henton

Dato : 04-08-02 18:14

Hvad er der ham Moses, har han paryk, er har blevet krøllet som et afdanket
fruentimmer, og påklædningen, en eller anden kjole, helt ærligt er manden
bøsse, det håber jeg ikke jeg har altid haft stor respekt for bøsser. Den er
helt gal med ham, han var så bange at han gemte sig imellem nogle betjente.
Og så den forsamling han optrådte for, her vred han sig sig en Iransk
mavedanserinde, imens en forsamling af særlige kristne prøvede at efterligne
ham. Men underholdende var det.
Udenfor var der rigtig fest

Fra : Erik L

Dato : 04-08-02 18:48

"Henton" <Henton@post.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og så den forsamling han optrådte for, her vred han sig sig en Iransk
> mavedanserinde, imens en forsamling af særlige kristne prøvede at

Av en Paryk det var ikke så godt

1 Kor 11v4 Enhver mand, der beder eller taler profetisk med noget på
hovedet, bringer skam over sit hoved.

ErikL