Galten Mc
Fra : Brian Wendelbo

Dato : 04-08-02 14:56

efter en fantastisk weekend, kan vi nu sige tak her fra galten Mc for et
godt træf, med mange fremmødte... Vejret var ikke helt på vores side,
fredag, men det blev bedre og lørdag var helt kanon...
Caps mødte op med 2 harleyer... og begge gik i stykker. Den ene sprang en
rem.... og V-Roden lavede tekniske fejlanvisninger.. ?? ja og hvad kan man
så udlede af det ?? *GGG*.

Dyno Jet´ten blev brugt flittigt.. Jeg så da Per Emborg med sin X11.. Ganske
pæn præstation...Og min egen thunderace overraskede oxo med hele 132 hk på
hjulet.. Glæder mig til at få udskriftet tilsendt...
Raptor Mc gjorde oxo deres indhug i baren og på dansegulvet.. hehe Henrik du
svinger sku de lange stænger godt *ggg*. Mc Elgene kørte en 2 dages brændert
... tror sku ikke jeg så en ædru Elg hihi.

Alt i alt må vi sige det har været et kanon træf.... Tak til jer der kom og
hilste på os.

Med Venlig Hilsen

Brian Wendelbo
Galten Mc.. www.galtenMc.dk
http://kajogstjernerne.homestead.com/erikpedersen.html

Fra : Per Emborg

Dato : 04-08-02 16:24

Jo jo jeg var der skam også og fik sku da også taget nogen billeder som kan
ses her
www.skanderborgmc.dk under galleri og der er også billeder fra Toppen

--
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 05-08-02 05:49

"Per Emborg" <mail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
> Jo jo jeg var der skam også og fik sku da også taget nogen billeder som
> [...]

Ja det er nogle gode billeder.. Jeg har lånt lidt af dem til klubben....
hvis det er i orden.... Hvad blev forøvrigt dommen med den ZX10 ´er der
smed olie på dyno´en????

Brian W.

Fra : buller

Dato : 05-08-02 10:12

Der er ingen dom endnu. Tror dog bare( håber), det er nogle pakninger der er
færdige.Og takker så lige for 1 godt træf.!!!
Kenneth ZX-10
www.skanderborgmc.dk

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 05-08-02 15:29

Oki, håber den klare det. .. Trist at stå uden mc i dette vejr...
og selvtak for deltagelsen.. Der er da oxo et par ( læs mange ) billeder af
dig hihi..

BRian W.

yzf1000r

Fra : buller

Dato : 06-08-02 22:41

Weeeeeeee. Så er dommen faldet. Var kun 1 pakning der var mørnet.Så er det
sq snart tid til at køre til Thy:)

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 07-08-02 12:43

Kanon.. god tur, jeg kommer desværre med da skanderborg trækker lidt mere.

Brian W.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-08-02 20:46

Ja, selvtak for et godt træf. Det var rigtig hyggeligt.

"hehe Henrik du svinger sku de lange stænger godt"

Jeg ved ikke lige hvad der gik galt for mig. Vi var ellers lidt trætte efter
at have lavet lidt klubhus lørdag eftermiddag.
Jeg fik lige at vide at Thy fra Exerne var meget glad for hans nye dæk
Han var bange for at han ikke kunne få sin MC med hjem.

Og musikken var jo som sædvanlig også go' Det gik jo helt forrygende på
bassen.

Ses

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 05-08-02 05:54

He man kunne nu ikke se at i var trætte. Jakob var da oxo helt forrygende på
spade, da han gæstede os oppe på scenen.... Ham skal i da vidst ha lært at
køre motorcykel.... hehe.

Iøvrigt stort tillykke igen med jeres klubhus.... VI glæder os til at komme
til træf hos jer, næste år..

Brian W.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-08-02 20:49

Mange tak. Vi håber at kunne holde indflytterfest før jul. Vi må se. I skal
nok hørere nærmere

Jacob er bare go'

Gæt selv hvem der skal spille til vores 1. træf

Ses

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 07-08-02 12:45

> [...]
> nok hørere nærmere
>
> Jacob er bare go'
>
> Gæt selv hvem der skal spille til vores 1. træf

høhø det skal livewire forhåbentlig da.. Fuck jeg glæder mig så.. Hvis bare
jakob er halvt så god som han var i skagen bliver det sku noget af en
optræden... Jeg skal i øvrigt hilse og sige at det var kanon med hans
gæsteoptræden.. Folk syntes det var vildt fedt...

BRian W.

" som glæder sig til Raptor Træf "