Få lavet hul i sten?
Fra : Jens G

Dato : 04-08-02 15:13

Hej,

Hvor kan man få lavet et ca. 1" hul igennem en sten? Helst i
Frederikssund området.
Den skal bruges i et havebassin, til udstrømning af vandet fra en
cirkulationspumpe.

--
Hilsen/Best Regards
Jens G

Fra : Finn

Dato : 04-08-02 17:34

"Jens G" <jensg@tdcadslnot.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvor kan man få lavet et ca. 1" hul igennem en sten? Helst i
> Frederikssund området.

Prøv hos en stenhugger.

Finn

Fra : Thïngmand

Dato : 05-08-02 08:01

> Hvor kan man få lavet et ca. 1" hul igennem en sten? Helst i
> Frederikssund området.

Prøv at snakke med dem her (Ølsted):

http://makeashorterlink.com/?B2B441071

Der har jeg en gang fået boret hul i en brosten for en flad tyver!

Fra : Ivan

Dato : 05-08-02 15:36

Du kan da bore det med en boremaskine, hvis det er meget hårdt bruger du en
borehammer.

Hi
Ivna

Fra : Erik Olsen

Dato : 05-08-02 17:01

"Ivan" <snubbisnuller@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:0Xv39.59$IB5.86990887@news.orangenet.dk...

> Du kan da bore det med en boremaskine, hvis det er meget hårdt bruger du en
> borehammer.

Med 1" diameter skal det nok være en lidt stor borehammer ...

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Calle.

Dato : 05-08-02 23:43

Erik Olsen wrote:
> "Ivan" <snubbisnuller@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Med 1" diameter skal det nok være en lidt stor borehammer ...

Man kan jo også tage lidt af gangen, ved at skifte bor et par gange, som man
også ville gøre i jern.

--
Automatik Mekaniker
Calle