Slette beskeder på T65
Fra : MaRk

Dato : 04-08-02 14:48

Hej

Når jeg i indbakken trykker "slet alle" spørger den om den skal slette alle
beskeder i indbakke, jeg siger "yes" så står der "slettet" men alligvel er
der nogen tilbage, faktisk en hel del. Pisse irriterende!

Hvad er fejlen? Kan jeg rette det?

Mvh
MaRk

Fra : Hov-Hov

Dato : 04-08-02 16:29

> [...]
> beskeder i indbakke, jeg siger "yes" så står der "slettet" men alligvel er
> der nogen tilbage, faktisk en hel del. Pisse irriterende!

Den sletter alle beskeder som er gemt direkte på telefonen... Men IKKE de
beskeder der er gemt på sim kortet.

vh. johnny

Fra : MaRk

Dato : 04-08-02 19:30

> Den sletter alle beskeder som er gemt direkte på telefonen... Men IKKE de
> beskeder der er gemt på sim kortet.

Kan den ikke sættes til at slette alt på simkort?

Fra : zcully

Dato : 04-08-02 20:32

Nej det tror jeg ikke man kan....

/Zcully

Fra : Hov-Hov

Dato : 04-08-02 20:49

> Kan den ikke sættes til at slette alt på simkort?

Nej

Johnny