Pop3 password
Fra : Bent Vejborg

Dato : 04-08-02 14:22

Hej NG

Jeg har installeret en Win2000 maskine med Outlook2000, men bliver ved
hentning af mail bedt om at taste kodeord til pop3 serveren (pop3.mail.dk)
og derefter virker alt. Men næste gang jeg henetr skal jeg taste kodeord
igen.
Når jeg går ind og kigger på postkontoen er feltet kodeord blankt og når jeg
taster det ind og trykker anvend står det der, men næste gang jeg går ind på
kontoen er det væk igen.

Nogen der har et bud

Mvh Bent

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 04-08-02 15:33

"Bent Vejborg" <bv@powerperformance.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> taster det ind og trykker anvend står det der, men næste gang jeg går ind

Hent egenskaberne for kontoen, og klik på 'server' tappen. Her skulle der
gerne være en checkbox, der hedder Husk Adgangkode.
Klik den og så burde du ikke længere taste koden ind.

mvh Magnus

Fra : Bent Vejborg

Dato : 04-08-02 15:58

> Hent egenskaberne for kontoen, og klik på 'server' tappen. Her skulle der
> gerne være en checkbox, der hedder Husk Adgangkode.
> Klik den og så burde du ikke længere taste koden ind.
>
> mvh Magnus

Det har jeg sandelig gjort, men uden effekt

Fra : GiWeo

Dato : 04-08-02 16:09

Hejsa

>Det har jeg sandelig gjort, men uden effekt

Jeg har samme problem på en Win98
--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Mogens

Dato : 04-08-02 16:47

On Sun, 04 Aug 2002 17:09:05 +0200, GiWeo <do@os.dk> wrote:

>Jeg har samme problem på en Win98

Det har jeg også, dog ikke med Outlook, men med det gamle MS Exchange
program fra Windows 95. Det plejer at virke fint, men en dag gik der
ged i Windows 98 og jeg måtte geninstallere den. Siden den dag har
min mail ikke kunne huske sit password. Hvorfor en geninstallering
af Windows 98 kan forårsage sådan et problem er en gåde.

mvh Mogens

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 04-08-02 16:55

Mogens wrote:

> Hvorfor en geninstallering
> af Windows 98 kan forårsage sådan et problem er en gåde.

Svjh er det fordi du bruger Family Logon i Netværk.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Mogens

Dato : 04-08-02 19:40

On Sun, 04 Aug 2002 17:55:03 +0200, "Erik G. Christensen"
<egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote:

>Svjh er det fordi du bruger Family Logon i Netværk.

Øh, med risiko for at spørge dumt, hvad pokker er Family logon ?

Jeg kører med Windows-logon som jeg plejer og sådan har
det kørt i årevis uden problemer. Jeg kan ikke se noget
der bare ligner "Family logon" nogen steder.

mvh Mogens

Fra : Madsen

Dato : 04-08-02 20:12

Mogens skrev:

> Jeg kører med Windows-logon som jeg plejer og sådan har
> det kørt i årevis uden problemer.

Windows Logon er også kendt for at være årsagen til at Netværk via
Modem ikke husker kodeordet. Jeg troede blot at det var et problem
med Win9x, men problemet findes åbenbart også i Win2000.

Se evt:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;[LN];Q148925
NOTE: An additional cause is that the Client for Microsoft Networks
is not installed. To resolve this: install client for Microsoft
Networks.

Madsen.

Fra : Dennis H

Dato : 08-09-02 14:11

Hej

Prøv at opret en ny pst-fil, outlook datafil.

Omdøb din gamle outlook.pst til noget andet.
Omdøb din nye pst-fil til Outlook.pst

Du kan altid flytte dine gamle mails over i den nye pst-fil.

Mvh
Dennis H

Fra : Madsen

Dato : 04-08-02 17:02

Bent Vejborg skrev:

> [...]
> ved hentning af mail bedt om at taste kodeord til pop3 serveren
> (pop3.mail.dk) og derefter virker alt. Men næste gang jeg henetr

MS har en artikel. Jeg ved ikke om det løser problemet og det lyder
ret teknisk, men prøv evt. at kigge her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q235864

Madsen.