fluer aarrgggghhhh
Fra : Jan Holm

Dato : 04-08-02 12:36

Vi har så mange fluer (bor på et nedlagt landbrug) Selvom
alle dører og vinduer er lukket virker det somom de bliver
ved med at komme ind.

vi snakker ikke 10-20 fluer men 100-200. Her til morgen
vil jeg tro der var over 300 da vi stod op. Heldigvis holder
de sig i stue etagen.

Hvilke midler kan vi bruge, jeg vil lave noget ned til de vinduer
vi trods alt gerne vil have åbnet. Så vil jeg have fat i en eller anden
elektrísk ting der kan stege dem.
http://www.chrisal.dk/insekter.htm (eurozap)
nogle erfaringer med den eller lignende.

Andre råd modtages gerne.

Mvh
Jan Holm

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 04-08-02 13:42

"Jan Holm" <jan@parkholm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved med at komme ind.
> Hvilke midler kan vi bruge, jeg vil lave noget ned til de vinduer

Hej Jan

Måske er her noget du kan bruge eller blive inspireret af www.okmiljo.dk

Niels
malgré-tout burmeser
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 04-08-02 16:36

> [...]
>
> Hvilke midler kan vi bruge, jeg vil lave noget ned til de vinduer
> vi trods alt gerne vil have åbnet. Så vil jeg have fat i en eller anden

Så er der noget her du MÅ eje, den er godt nok ikke fuldautomatisk, men den
er sjov.
http://www.guleroden.dk/produkt.asp?id=300

Henrik

Fra : Joachim Baltzer

Dato : 05-08-02 08:02

Vi har haft succes med små potter med timian i vindueskarmene. Fluerne er
ikke 100 % væk, men antallet er redueret markant!! Desuden er det lækkert at
have frisk timian til at drysse i maden!
Hej fra Christina