Stop krydspostning ang. MH
Fra : Ernst Pedersen

Dato : 04-08-02 10:29

Mon ikke det snart var på tide, enten at stoppe denne formålsløse diskussion
om Moses Hansens aktion på Nørrebro. Debatten bliver mere og mere useriøs,
og det bliver ikke bedre af at den snart er spredt til alle mulige NG.

Jeg vil ikke længere bruge tid på at diskutere med personer som hverken er
kristne, eller er interreserede. Alle de totalt udokumenterede udsagn fyger
gennem luften. Afslutningsvis skal blot nævnes:

1) Vi bor i et demokratisk land.
2) Vi bor i et såkaldt kristent land.
3) Vi har ytringsfrihed, med alt hvad det indebærer.
4) Moses Hansen er dansk statsborger og har grundlovssikret ret til hans
demonstration på Nørrebro. Den er anmeldt og godkendt af politiet.
5) Hvis nogen mener manden lyver eller er racistisk, eller på anden måde
gør noget ulovligt, er demokratiets spilleregler, at så kan man anmelde
ham.

Slut

Ernst Pedersen

Fra : Niels

Dato : 04-08-02 11:06

"Ernst Pedersen" <tingvej@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om Moses Hansens aktion på Nørrebro. Debatten bliver mere og mere useriøs,
> og det bliver ikke bedre af at den snart er spredt til alle mulige NG.

Diskutionen er for længst blevet til sladder og bagtalelse og er egentlig
noget vi ikke bør tillade os selv.

Niels

Fra : KH

Dato : 04-08-02 11:08

> [...]
> 5) Hvis nogen mener manden lyver eller er racistisk, eller på anden måde
> gør noget ulovligt, er demokratiets spilleregler, at så kan man

Ja, det har du da for så vidt ret i...
Men er det kun tilladt at diskutere med dig, hvis man er kristen?
MH er en original, men har har ret til at ytre sin mening.
Længere er den altså ikke.
Den holdning har jeg skønt jeg ikke er kristen, men derimod ateist med
stort A.
For mig handler det ikke om, at MH er kristen, men om at muslimerne får at
vide, hvem der bestemmer her i Danmark.. Og det er danskerne.
Og hvis MH kan ryste nitroglycerinen tilstrækkeligt, så muslimerne går
amok, så er jeg glad.
Så har vi nemlig en grund til at få dem bag træmmer og i bedste fald ud af
landet.
Den danske befolkning skal kende muslimernes sande ansigt... og det er
eddermaeme ikke kønt.

KH.

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 04-08-02 11:33

"KH" <miller@snabelvand.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anmelde
>
> Ja, det har du da for så vidt ret i...
> Men er det kun tilladt at diskutere med dig, hvis man er kristen?

NG dk.livssyn.kristendom er for alle varianter af kristendom og for personer
interesseret i kristendom, så jeg vil gerne diskutere med dig selv om du er
overbevist ateist, men i så fald må det være med Bibelen som grundlag for
kristendomsrelaterede diskussioner.

> MH er en original, men har har ret til at ytre sin mening.
> Længere er den altså ikke.

Enig

> [...]
> amok, så er jeg glad.
> Så har vi nemlig en grund til at få dem bag træmmer og i bedste fald ud af

NG dk.politik eller dk.politik.indvandring

> Den danske befolkning skal kende muslimernes sande ansigt... og det er
> eddermaeme ikke kønt.

Enig, men set i lyset af Guds Ord

> KH.

Med venlig hilsen

Ernst Pedersen

Fra : KH

Dato : 04-08-02 11:42

> [...]
> kristendomsrelaterede diskussioner.

> Enig

> NG dk.politik eller dk.politik.indvandring

Jeg bruger nu halogenpærer men ok..

KH.

Fra : Live4Him

Dato : 04-08-02 17:58

"Ernst Pedersen" <tingvej@mail1.stofanet.dk> wrote in message
Debatten bliver mere og mere

Det er rigtigt.
Det er Børge Højlund Jensen som har startet ihvertfald 2 af disse
krydspostninger. Problemet er at han ikke sætter opfølgning til en gruppe,
så vi får disse tråde der hurtigt udvikler sig off-topic.

Så reglen er vel : skal du krydsposte, så sæt opfølgning til en`gruppe.

jørgen.

Fra : Corax

Dato : 04-08-02 12:24

"KH" <miller@snabelvand.dk> wrote in message
> [...]
> For mig handler det ikke om, at MH er kristen, men om at muslimerne får at
> vide, hvem der bestemmer her i Danmark.. Og det er danskerne.

"Muslim" er en beskrivelse af religion. "Dansker" er en beskrivelse af
nationalitet. Der findes muslimske danskere, og de har stemmerat lige som
alle andre danskere. Hvem bestemmer? Ja, det gør danskerne, hvor af en lille
procentdel er muslimer.

> Og hvis MH kan ryste nitroglycerinen tilstrækkeligt, så muslimerne går
> amok, så er jeg glad.

Oh ja, hvor er det da rart, når folk slås. Sikke en lykke.

> Så har vi nemlig en grund til at få dem bag træmmer og i bedste fald ud af
> landet.

Og lad os så sende Moses Hansen samme vej, da det er ham, der starter
konflikten. Det minder sku om de marcher, der holdes i nordirland!

> Den danske befolkning skal kende muslimernes sande ansigt... og det er
> eddermaeme ikke kønt.
>
> KH.

Okay da - jeg går ud fra, at du har en religionshistorisk eller
nutidshistorisk doktorgrad i Islam?

- Corax

Fra : KH

Dato : 04-08-02 13:01

"Corax" <ccc44406@vip.cybercity.nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nationalitet. Der findes muslimske danskere, og de har stemmerat lige som
> alle andre danskere. Hvem bestemmer? Ja, det gør danskerne, hvor af en

Nej!
Ingen muslim kan være dansker.
I det øjeblik en dansker konverterer til islam, så ryger hans loyalitet
overfor DK, og dermed hans nationalitet som dansker.

> Oh ja, hvor er det da rart, når folk slås. Sikke en lykke.

Danskerne slås da ikke, det overlader vi til muslimerne.
Vi danskere forsvare os bare mod fjenden.

> Og lad os så sende Moses Hansen samme vej, da det er ham, der starter
> konflikten. Det minder sku om de marcher, der holdes i nordirland!

Nordirland har da intet med sagen at gøre.

> Okay da - jeg går ud fra, at du har en religionshistorisk eller
> nutidshistorisk doktorgrad i Islam?

Det behøver man sgu ikke for at vide, hvad islam står for..
Du har ikke hverken TV ellr Radio, læser hverken aviser eller kommer
udenfor en dør formoder jeg.
Eller du er måske teologisk professor i islam?
Er du imam?

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 04-08-02 20:10

> Nej!
> Ingen muslim kan være dansker.
> I det øjeblik en dansker konverterer til islam, så ryger hans loyalitet
> overfor DK, og dermed hans nationalitet som dansker.

Ja føj da! Vi ægte danskere er defineret af leverpostej og bajer. Selv
klaphatten er de .... begyndt at bruge.

Fra : HrSvendsen

Dato : 04-08-02 20:27

Vagn Torup & Rikke Bachmann skrev:

> KH <miller@snabelvand.dk> skrev i

> Ja føj da! Vi ægte danskere er defineret af leverpostej og
> bajer. Selv klaphatten er de .... begyndt at bruge.

Ja, hvem har ikke set de skarer af hunmuhamedanere der vælter op
og ned af Nørrebrogade iført klaphat?

--
Optimér udseendet af indlæg i nyhedsgrupper.
http://home.in.tum.de/~jain/software/quotefix.php

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 04-08-02 23:47

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev i news:aijv64$fsp$1@tux.netsite.dk

> Ja, hvem har ikke set de skarer af hunmuhamedanere der vælter op
> og ned af Nørrebrogade iført klaphat?

Lige præcis det har jeg ikke set, men ved landskampe ses diverse kulører i
offentlige transportmidler ol. sammen med mere afblegede typer af
menneskeheden iført diverse tåbeligheder incl. klaphat og med en lige så
tåbelig opførsel. At du ikke har bemærket det, er ikke ensbetydende med at
det ikke er tilfældet.
vagn

Fra : HrSvendsen

Dato : 04-08-02 23:56

Vagn Torup & Rikke Bachmann skrev:

> HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev i

> Lige præcis det har jeg ikke set,

At du ikke har set det, er ikke ensbetydende med, at det ikke er
tilfældet.

Fut dk.snak.snik.

Fra : Arild Svensgam

Dato : 04-08-02 21:20

"Vagn Torup & Rikke Bachmann" <vagntorup@get2net.dk> skrev i melding

> KH <miller@snabelvand.dk> skrev i

> Ja føj da! Vi ægte danskere er defineret af leverpostej og bajer. Selv
> klaphatten er de

Ekte nordmenn bruker bjørnefitter på hodet. Men bare når det er kaldt og når
vi skal forsvare landet.

..... begyndt at bruge.

Fra : arc@na

Dato : 04-08-02 21:35

"Arild Svensgam" <svensgam@online.no> wrote in

> bjørnefitter

Ved du hvad en "fitte" betyder på dansk? ))))

arc@na

Fra : Erik L

Dato : 04-08-02 12:45

> [...]
> 5) Hvis nogen mener manden lyver eller er racistisk, eller på anden måde
> gør noget ulovligt, er demokratiets spilleregler, at så kan man

Dine demokratiske spilleregler gælder kun for MH og ikke for muslimerne??

MH demostrer for noget der endnu ikke er sket og måske heller ikke vil ske,
så hvad ret har han til at fordømme dem for noget de endnu ikke har gjort ??

Erik L