Hvad med navneskilte ? Var: Køretur søndag
Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 04-08-02 10:31

"Lasse Leegaard" <Lasse@b.r.a.n.d.b.i.l.dk> skrev i en meddelelse
news:aigs3m$75t$1@sunsite.dk...
> "Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> wrote in message
> >
> RuneR mumler ret tit noget om en rød sløfe på det ene spejl.... Skal vi
gøre
> alvor af den trussel? Det vil ihvertfald ikke du hvis vi allesammen bare
> siger: "Det er mig på motorcyklen..."
>
> Hvornår er det nu egentlig lige det er?
>
> --
> -Lasse-
> CB500

Det var måske en ide at få lavet en stak let genkendelige navneskilte (a.
la. konference) med overskriften

DK.FRITID.MOTORCYKEL

og med plads til at skive eget navn under

Lidt en pendant til tråden om nummerpladerholderne

Det viller være sjovt alle steder hvor MC-folk mødes.

Er der nogen som kan få fremstillet den slagt til en rimelig pris ?

--
Bent Erik Thomsen
Nær Ålborg

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-08-02 10:32

"Bent Erik Thomsen" <bmt@poet.dk> wrote in message

> Er der nogen som kan få fremstillet den slagt til en rimelig pris ?

Jeg kan lige prøve at få en pris fra det trykkeri jeg arbejder sammen med...

Vender tilbage når jeg har hørt noget.

Hilsner,

Tony
Divvy '01
www.divvy.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-08-02 10:47

De kunne f.eks. se således ud: ??

http://www.lorentzen.com/img/navneskilt.gif

Det er sådan nogle jeg har indhentet pris på. Mere når jeg får svar.

Mvh,

Tony
Divvy '01
www.divvy.dk

Fra : Jørgen Winther

Dato : 04-08-02 11:10

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message
> De kunne f.eks. se således ud: ??
>
> http://www.lorentzen.com/img/navneskilt.gif
>
> Det er sådan nogle jeg har indhentet pris på. Mere når jeg får svar.

Hvad med noget lignende som skuldermærker i stof?

--
Jørgen

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 04-08-02 17:37

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.lorentzen.com/img/navneskilt.gif
>
> Det er sådan nogle jeg har indhentet pris på. Mere når jeg får svar.

Det ser godt ud, glæder mig til at hører nærmere.

Venlig hilsen Rune (bandit600)
http://bandit600.netfirms.com

Fra : Morten Juel

Dato : 04-08-02 17:54

i bog&ide kan man købe nogle til konferancer til 5,- pr stk, så sætter man
selv papir med navn ind
Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 05-08-02 08:48

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> i bog&ide kan man købe nogle til konferancer til 5,- pr stk, så sætter man
> [...]

I så fald kunne man måske nøjes med en fil (gif eller andet) lagt ud på
nettet og så
selv skrive den ud når man skal bruge den.
Tonys forslag er da glimrende.

--
bmt@poet.dk
Bent Erik M. Thomsen