ofir mail
Fra : Claus

Dato : 04-08-02 09:50

Kan men ikke sætte et program op til at læse sine mail's inde på ofir mail ?

Jeg er lidt træt af at man skal ind på deres side for at læse mail..

claus

Fra : Rudi Stegen

Dato : 04-08-02 10:12

Hej Claus, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Kan men ikke sætte et program op til at læse sine mail's inde på
> ofir mail ?

Hvis du mener hente mails, tror jeg det ikke. Men du skal ikke tage mit
svar for særlig gode varer, da jeg kun meget indirekte kender ofir.

Grunden til, at jeg alligevel svarer på dit indlæg, er en helt anden:
Jeg kan se, du har ADSL hos Tiscali. Du ved godt, at du kvit og frit
kan oprette op til 9 ekstra postkasser (ægte POP3) via dit abonnement
hos dem, ikke?
Der kan jo både hente dem med et mailprogram og/eller læse dem via
deres webmail.

Der kan selvfølgelig være mange gode grunde til, at du alligevel vil
blande ofir ind i noget (fx at du kører noget pc-kursus e.l., hvor de
ofte bruger ofir). Ovenstående var blot en strøtanke.

NB: Du bør under alle omstændigheder lave mindst en ekstra postkasse,
så ikke anvender din primæradresse på Usenet, da det er ret træls at få
primærpostkassen fyldt med spam.
Se evt. <http://funktioner.tiscali.dk/adsl/tilfoejemailadresse.php>

--
Hygge fra Århus - Rudi