Moses og Nørrebro igen igen
Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 04-08-02 07:22

NØRREBRO TILHØRER JESUS -
OG ER IKKE TIL SALG
Korstog på Nørrebro d. 4. - 8. august

Islams plan er at gøre Nørrebro til et 100% muslimsk område. I planen
siger muslimerne, at "de kristne og danskerne har ingen kraft eller tro.
Derfor er de svage - og vi er stærke." (Den fulde plan kan læses
http://www.watchman.dk/
De fleste siger: "Det er bare retorik!"
World Trade Center, selvmordsbomberne i Israel og så godt som al
terrorisme udføres i islams navn og beviser, at islam er mere end retorik.
Islam (de autonome er af samme ånd) opererer ved vold og trusler - for
at lamme os andre med frygt. Jøder og kristne i Danmark oplever muslimernes
adfærd så ubehagelig og voldelig, at mange ikke længere tør gå med
jødestjerne og kors. Jøderne har oprettet en særlig rådgivningslinie for
dem, der antastes af muslimer.

Derfor arrangerer "Faderhuset" og "Vægterne" en bede- og
korstogsaktion på Nørrebro den 4. - 8. august under overskriften:
NØRREBRO TILHØRER JESUS - OG ER IKKE TIL SALG!
For vi frygter ikke ånden bag islam og de autonome - og vi vil råbe
til danskerne:
Vågn op, før det er for sent! Tro på Gud og Hans Søn Jesus Kristus.
Hent kraft hos Ham til at kæmpe for vort land.
Lad ikke vore børn og børnebørn vokse op i et samfund styret af islam.
Men lad os værne om de kristne værdier, der har gjort Danmark til et
af de skønneste og tryggeste lande på jorden.
Modsat viser FN's rapport, at overalt hvor islam råder, er der
diktatur, forfald, tilbagegang og undertrykkelse.
DANMARK STÅR PÅ VALG:
Gud eller Allah? Kristus eller Muhammed? Frihed eller frygt?

Søndag den 4. aug. kl. 10.30: Gudstjeneste i Faderhuset,
Griffenfeldsgade 7A
5., 6. og 7. aug. kl. 11.00: Bøn i Faderhuset. Derefter korstog på
Nørrebro.
5., 6. og 7. aug. kl. 19.00: JESUS-festival m.m. i Faderhuset.
Torsdag d. 8. aug. kl. 15.00: Optog med lastvogne, musikere, sangere,
dansere, bannere med start ved Nørrebrogade ved søerne. Den levende
proklamation kører langsomt rundt om hele Nørrebro og slutter kl. 18.00 med
friluftsmøde på Sct. Hans Torv.
Hele aktionen, inkl. møderne, vil være nøje overvåget af politiet.
Man kan døgnet rundt følge aktionen på Regnbuen: Tlf. 97 123 000 -
og her på Vægternes hjemmeside.

Moses Hansen
20 88 88 89

FØLGENDE ER ET UDDRAG AF EN SUPPLERENDE FORKLARING, DER BLEV SENDT TIL
POLITIET I FORBINDELSE MED ANSØGNINGEN OM AT GENNEMFØRE AKTIONEN:

For at I skal forstå vores bevæggrund for dette og kommende aktioner,
skriver jeg dette lille supplement samt vedlægger mit sidste nummer af vores
blad BLÆS ALARM - især med henblik på side 33, hvor ISLAMS PLAN FOR NØRREBRO
står at læse.

Ikke en plan som jeg har opdigtet, men en plan som er nedfældet af
muslimer i Danmark. Jeg formoder, I er vel orienteret om denne skrivelse,
som cirkulerer blandt muslimerne i Danmark.

Jeg vil gerne understrege, at jeg IKKE er modstander af de fremmede
iblandt os - uanset baggrund og nationalitet. Gud elsker ALLE mennesker, og
som kristen er jeg forpligtet til at gøre det samme. Jeg har gjort 52 rejser
til Israel og Mellemøsten, hvoraf den længste var på 11 måneder - og flere
andre på flere måneder. Rejse nr. 53 er i september. Så jeg er vant til at
omgås både jøder og kristne og muslimske arabere - og jeg har venner i alle
tre kategorier. Altså har jeg ingen problemer med menneskene.

Men jeg HAR et problem med den del af islam, som jeg kalder MILITANT
ISLAM - også kendt under navnet JIHAD = "Hellig Krig".

Derfor, når muslimer bliver budt husly og velkommen i Danmark, men
samtidig begynder at over- og indtage vort fædreland for at islamisere
Danmark, så MÅ jeg som kristen reagere. Jeg må reagere, fordi jeg ved, at et
område ikke bliver bedre af at omdannes til islamisk område. Og jeg har et
ansvar for at gøre mit til, at vore børn og børnebørn kan vokse op i et
land, som stadig er præget af kristen kultur - inkl. Nørrebro.

Det bedste, der kan ske for Nørrebro, er naturligvis, at Evangeliet
bryder vildt igennem. Det vil forvandle hele atmosfæren i området - og
positivt berøre hver eneste beboer, uanset baggrund og hudfarve.

Derfor indeholder vores bedevandring og aktion følgende tre elementer:

1. BØN for Nørrebro og for København som helhed - inkl. myndigheder og
ordensmagt.
2. SAMTALE med mennesker, der vil spørge, høre, lytte og evt.
diskutere.
3. PROKLAMERE over for både den synlige og usynlige verden, at
NØRREBRO IKKE ER TIL SALG.

I islams plan for Nørrebro hedder det, at "de kristne og danskerne har
ingen kraft eller tro". Vores bønnevandring og aktion er INGEN spillen med
musklerne for at provokere. Men det ER en vilje til at ville tage ansvar for
vores land og vore kristne værdier. Ligesom ethvert muslimsk land værner om
deres værdier og kultur, sådan har vi også et ansvar for at værne om vores
værdier og kultur, som i over et tusind år har været præget af kristne
værdier.

Hvis det virker provokerende på vore "fremmede" - eller andre - så
beder jeg ikke engang om tilgivelse. For det er ret at stå for det, man tror
er godt og ædelt, og det er fejt ikke at gøre det.

Digterpræsten Kaj Munk sagde det således: "Spørg ikke om det nytter,
men om det er ret."
Borgerretsforkæmperen Martin Luther King sagde: "Problemet er ikke
ondskabens brutalitet, men de gode kræfters fejhed og tavshed."

Mit liv blev for år tilbage revolutioneret ved et møde med Jesu
kærlighed - og ved samme kærlighed lever og ånder jeg den dag i dag og
forvandles stadig. Og med den kærlighed i hjertet rækker jeg med begejstring
ud til alle.

Jeg kender en masse til hadet, skuffelsen og bitterheden, der bor i
mange muslimers hjerter. Nørrebro og Danmark bliver ikke noget bedre sted at
leve, hvis denne giftige cocktail af had, skuffelse og bitterhed får
fremgang i vores land og endog indtager en hel bydel.

Derfor vil jeg med glæde, begejstring og overbevisning træde
offentligt frem, med Guds kærlighed, kraft og tro i mit hjerte, for at
proklamere, at NØRREBRO TILHØRER JESUS - OG ER IKKE TIL SALG!

Vi vil gøre det på fredelig vis. Hvis nogle bliver provokerede af
denne måde at gøre det på, er årsagen sandsynligvis denne: De fandt ud af,
at ikke alle danskere mangler kraft og tro - og at der er nogle, som ikke
frygter islam, men som åbenlyst tør vedkende sig og bekende kraften og
troen.

Jeg håber, dette supplement vil besvare nogle af de spørgsmål, der
evt. kan være i forbindelse med et arrangement af denne slags.

Moses Hansen

Yderligere undervisning om hvorfor vi har ansvar for at vogte vort
land for fremmede kræfter som islam, finder du i Regnbue-andagterne.
Tryk dig ind under http://www.watchman.dk/
Fra og med den 15. juli handler de fleste andagter om aktionen og
fremstødet på Nørrebro.

Postet af Børge fra Viborg
--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen der bor i Viborg.
se min hjemmeside www.nydheder.subnet.dk

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 04-08-02 07:34

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <b-h-j@oncable.dk
> [...]
> Tryk dig ind under http://www.watchman.dk/
> Fra og med den 15. juli handler de fleste andagter om aktionen og

Og så er der nogen, der ikke kan forstå, hvordan religionskrige opstår?

Har grundloven nogensinde sagt jer noget om tolerance
og religionsfrihed?

Føj - siger jeg bare.

Mvh. Bodil.

Fra : KH

Dato : 04-08-02 11:24

"Bodil Grove Christensen" <grovebgcNOSPAM@post8.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3d4cca9f$0$89546$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Og så er der nogen, der ikke kan forstå, hvordan religionskrige opstår?
>
> Har grundloven nogensinde sagt jer noget om tolerance

Har du nogensinde hørt om muslimsk tolerance overfor vantro i muslimske
lande?
Hvordan er det lige det er med muslimernes tolerance og opførsel overfor
homoseksuelle og danske piger?
Og den religionsfrihed kan du putte hen hvor man er højest, når man plukker
jordbær.
Islam er ikke en af de religioner, som bør være i DK. Den er skadelig for
samfundet.

KH.

Fra : Corax

Dato : 04-08-02 11:45

"KH" <miller@snabelvand.dk> wrote in message
> [...]
> vort

> Har du nogensinde hørt om muslimsk tolerance overfor vantro i muslimske

"Den anden dreng smed med sten først, mor. Hvorfor må JEG så ikke smide med
sten?".

> Hvordan er det lige det er med muslimernes tolerance og opførsel overfor
> homoseksuelle og danske piger?

Hvordan er det lige med den økonomiske udvikling i disse lande? Hvis et land
befinder sig på et udviklingsmessigt stade, som er tæt på middelalderlige
forhold, så er det ikke overraskende, at de kulturelle og religiøse forhold
passer til dette stadiet. Vi skal ikke langt tilbage, for f.eks. at finde
lignende forhold i Danmark. Når en religion kommer til et nyt lang, vil den
dog tilpasse sig de eksisterende forhold. Man snakker i dag bl.a. om "Euro
Islam", som en moderne europæisk tolkning af Islam, som passer udemærket ind
i en europæisk sammenhænge. Der VIL være små fundamentalistiske grupper, på
samme måde som vi har kristne grupper i Danmark som f.ek. Moses Hansen, men
de har ikke den store mulighed for at overleve i længden. Det eneste reelle
grundlag de har, er som modreaktion til danskeres racisme og fremmedhad.

- Corax

Fra : KH

Dato : 04-08-02 12:22

"Corax" <ccc44406@vip.cybercity.nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

reelle
> grundlag de har, er som modreaktion til danskeres racisme og fremmedhad.

Ikke så langt tilbage?
Er det for 2 - 3 år siden ellr 2 - 300 år siden?
Du kan ikke ændre islam...
Du er godt naiv, hvis du tror på det.

XFUT: dk.politik.indvandring

Fra : Corax

Dato : 04-08-02 12:40

> [...]
> reelle
> >

> Ikke så langt tilbage?
> Er det for 2 - 3 år siden ellr 2 - 300 år siden?

I sidste uge hørte jeg om afsløringen af en ny pædofil sexring, med
deltagelse af katolske præster. Lad os straks fordømme alle kristne, og
smide dem ud af danmark. Vi kan jo ikke tillade overgrab på børn!

> Du kan ikke ændre islam...
> Du er godt naiv, hvis du tror på det.

Og hvad er så dit faglige grundlag for, at udtale dig om Islam? Jeg
forventer, at det er noget der kan slå de udtalelser, der kommer fra
religionsvidenskabsfolk og sociologer. Du er måske også "personligt udpeget
af Gud", lige som Mogens Hansen?

Alle religioner ændre sig over tid og tilpasser sig sine omgivelser. Se bare
de kristne, de er stort set holdt op med at brænde hekse på bålet. I dag har
de trappet ned, så de kun brander heksedukker. Og Jøderne ser der også ud
til, at være holdt op med at stene utro kvinder og homoseksuelle.

Måske kan de kristne over tid også lærer at holde op med, at udpege
syndebukke, for at få afløb for deres aggressioner.

- Corax

Fra : KH

Dato : 04-08-02 12:55

> [...]
> forventer, at det er noget der kan slå de udtalelser, der kommer fra
> religionsvidenskabsfolk og sociologer. Du er måske også "personligt

Jeg ved ikke, hvem denne "gud" er.
Har aldrig set ham.

Man behøver så sandelig ikke noget fagligt grundlag for at udtale sig om
islam.
Jeg er heller ikke konditor, men jeg laver nogle pokker gode
flødeskumskager.
Erfaringen har vist os, at islam ikke hører til i vores samfund.

> [...]
> de trappet ned, så de kun brander heksedukker. Og Jøderne ser der også ud
> til, at være holdt op med at stene utro kvinder og homoseksuelle.

Det med at stene homoseksuelle og utro kvinder, det er altså muhamedanernes
område..
Jøder i dagens DK er fredelige mennesker, som jeg sætter stor pris på at
have i vort samfund.
Min familie var selv jødisk for få generationer tilbage.
Ingen i vor familie praktiserer dog jødedommen, og vi kan hverken hebræisk
eller jiddish.
Men at sammenligne jøder med muslimer er dog noget af det værste, du kan
gøre.
- Stort set holdt op med at brænde hekse... Sig mig engang.. Hvilket årstal
skriver du på dine breve?
Vil du ikke lige dokumentere en hekseafbrænding, som er sket indenfor de
sidste 250 år?

> Måske kan de kristne over tid også lærer at holde op med, at udpege
> syndebukke, for at få afløb for deres aggressioner.

Jeg ved ikke med de kristne: Dem vil jeg helst ikke sammenlignes med.
Men mon ikke man fjerner sig fra selve problemet ved at forklare det med,
at nogle skal have afløb for deres aggressioner.
Det er et spørgsmål om at beskytte vores svageste i samfundet mod muslimske
massevoldtægter, mord, røverier og div. anden hård kriminalitet, som ikke
var alm. i Danmark før masseindvandringen af muslimer.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-02 13:09

sejt Moses-orgie>Re: Moses og Nørrebro igen igen

mOSES ER EN fredens mand og levede op til alle positive forventninger

Faderhusets unge sang salmer og bad og der var fut i fejemøjet ved prækner
af Moses, Ruth og en sydafrikansk profeta

JP skamroser dagligt p.t. de autonome BZ'ere af ungdomshuset fordi de tør
blive smidt i fængsel og de hamrer sig ind i hinanden ved deres
ekstasefester med rockmusik.

Her var der tilsvarende dionysisk eller baptistagtig ekstase og ingen
destruktiv headbanging(som jo ved festivaler har kostet liv ala
RoskildeFestival uansvarligheden)

Indvandrere søgte at pifte min cykel og råbte had - Moses står for et
åndeligt budskab kun.

Det varede søndagen fra kl 1030 til 1230 og imorgen og 4 dage starter march
kl 12 (bønnemøde en time før) Vær med

Fra : Henton

Dato : 04-08-02 16:03

Moses Hansen buhet ud af Nørrebro

- Ingen racisme i vores gader - Nej til korstog på Nørrebro!

Slagordene gjaldede op mod husfacaderne på Griffenfeldtsgade på Nørrebro i
København, da den omstridte prædikant Moses Hansen i eftermiddags trådte ud
fra gudstjeneste i frimenigheden Faderhuset.

Et par hundrede mennesker havde forsamlet sig ude på gaden for fredeligt at
protestere mod Moses Hansens planlagte korstog mod islam på Nørrebro i den
kommende uge. Eskorteret af en større kødrand af politifolk fra
beredskabsafdelingen, fotografer og journalister insisterede han på at gå
spidsrod op ad Griffenfeldtsgade til Nørrebrogade, hvor han hoppede i en
taxi.

Så var han væk - og folk sang "sejren er vor". I aften holder
"Beboerinitiativet Nørrebro for Alle" fest på Blågårds Plads, men i morgen
vender Moses Hansen tilbage for med sit meterhøje trækors at gå vækkelsestog
gennem Nørrebros gader.

/ritzau/

Fra : Corax

Dato : 04-08-02 13:11

"KH" <miller@snabelvand.dk> wrote in message

[...]

> [...]
> flødeskumskager.
> Erfaringen har vist os, at islam ikke hører til i vores samfund.

Naaaaaaaaaaaaaaa. Desværre, du er her ved diskvalificeret til at udtale dig
_fagligt_. Der er fandens meget forskel på at lave kager, og på at kunne
lave en videnskabelig analyse. Jeg kan sy puder uden uddannelse som
skrædder, men det gør mig sku ikke til hjernekirurg.

> bare
> har
>
> Det med at stene homoseksuelle og utro kvinder, det er altså
muhamedanernes
> område..

Der er vist en, der ikke har læst sin bibel for nyligt. Tag et kig på 3.
Mosebog.

> Jøder i dagens DK er fredelige mennesker, som jeg sætter stor pris på at
> have i vort samfund.

Som sagt - de er _holdt op_ med at stene folk.

> [...]
> eller jiddish.
> Men at sammenligne jøder med muslimer er dog noget af det værste, du kan

Uha ja, det minder jo næsten om at sammenligne muslimer med mennesker, og
det går vel ikke, vel?

> [...]
årstal
> skriver du på dine breve?
> Vil du ikke lige dokumentere en hekseafbrænding, som er sket indenfor de

Som sagt, de trapper ned p.t. For tiden gør de det mest i selvmordssekter,
mord på abortpræster og overgreb på børn. Den slags viser jo bare netop, at
> [...]

> massevoldtægter, mord, røverier og div. anden hård kriminalitet, som ikke
> var alm. i Danmark før masseindvandringen af muslimer.

Og du er måske også god til at hækle, og derfor, mener du at du er ekspert
ang. sociologi og retshistorie m.m.?

- Corax

Fra : KH

Dato : 04-08-02 13:50

> "KH" <miller@snabelvand.dk> wrote in message
>
> [...]
[...]

> [...]
> lave en videnskabelig analyse. Jeg kan sy puder uden uddannelse som
> skrædder, men det gør mig sku ikke til hjernekirurg.

Jeg ved nok til at udtale mig om mine personlige erfaringer.

Se
> ud

> muhamedanernes
>
> Der er vist en, der ikke har læst sin bibel for nyligt. Tag et kig på 3.
> Mosebog.

Du kan tage din mosebog og stik den op, hvor der lugter af mose.
Og nej jeg har ikke en bibel, den kommer ikke indenfor mine døre.

> Som sagt - de er _holdt op_ med at stene folk.

Og hvornår, var det nu det var?

> Uha ja, det minder jo næsten om at sammenligne muslimer med mennesker, og
> det går vel ikke, vel?

Nej. der er vi enige.

> [...]
selvmordssekter,
> mord på abortpræster og overgreb på børn. Den slags viser jo bare netop,

Islam har bare ikke ændret sig de sidste 1000 år.
De behandler stadig kvinder som det skidt de skyller ud i lokummet.

> muslimske
>
> Og du er måske også god til at hækle, og derfor, mener du at du er
ekspert
> ang. sociologi og retshistorie m.m.?

Ikke ekspert.. Det er der ingen, som er.
Der er altid nyt at lære.
Ligesom der er nyt at lære for dig hvad angår islam og deres behandling af
os vantro.

Fra : Corax

Dato : 04-08-02 13:58

> [...]
> >
> [...]
> dig
>
> Jeg ved nok til at udtale mig om mine personlige erfaringer.

Det var ikke, hvad du udtalte dig om. Det er okay at sige ting a la "Jeg
syntes Islam er dumt", eller "jeg kender to muslimer, som er dumme", men når
man begynder at hævde generelle ting om Islam, religion og socioøkonomisk
udvikling, så er det altså ikke mere et spørgsmål om "smag", men om mere
eller mindre heldig udlægning og formidling, af mere eller mindre troværdig
data.

- Corax

Fra : KH

Dato : 04-08-02 14:16

> [...]
> udvikling, så er det altså ikke mere et spørgsmål om "smag", men om mere
> eller mindre heldig udlægning og formidling, af mere eller mindre

Det modsatte er jo ikke bevist endnu.
Jeg har ikke set nogen glædelige historier om muslimer i DK endnu.
Da jeg læste nyheden om den lille stakkels purk på 7 år, som var belvet
seksuelt udnyttet at to 12-årige drenge i Vig, tænkte jeg, bare det var to
danskere, så vi kan få aflivet myten om, at det kun er muslimyngel, som
foretager sig så nederdrægtige handlinger... Men nej.. ungerne var af
irakisk herkomst og absolut ikke danskere.
Og der er 99% chance for, at de ikke er alm. kristne, katolikker, jødiske
eller hinduistiske.
Så er der kun islam tilbage..
Hvad er det, forældrene til disse små bæster lærer dem?
Jeg har også læst uddrag af koranen, som direkte opfordrer til at behandle
ikke-muslimer som de værste fjender.
Og det skal da ikke undre mig, om de har arvet en eller anden form for
perversitet af deres forældre, ligesom så mange andre af deres trosfæller.
Vis mig en avisartikel, som beskriver en redningsaktion af muslimer.
Muslimer som redder en dansker fra at blive massevoldtaget af en flok
muslimer..
Nej vel.. Det kan du ikke..

KH.

Fra : Corax

Dato : 04-08-02 14:42

> [...]
> troværdig
> >

> Det modsatte er jo ikke bevist endnu.
> Jeg har ikke set nogen glædelige historier om muslimer i DK endnu.

Man finder det, man leder efter.

> [...]
> foretager sig så nederdrægtige handlinger... Men nej.. ungerne var af
> irakisk herkomst og absolut ikke danskere.

Hvis de har dansk statsborgerskab, så er de danskere - ved mindre vi skal
til at undersøge alle folks familiehistorie, før vi kan afgøre, om de er
dansker.
For nogle år siden begik to 10-12 knægte mord på en to-årig dreng i England.
De kom fra en almindelig kristen baggrund. I USA har flere teenagerer fra
almindelig kristen baggrund skud deres lærere og medstuderende. Når fagfolk
udtaler sig om den slags, så ligger vægten ikke på religiøs baggrund, men på
social baggrund. Indvandre i Danmark har som oftest en dårligere social
baggrund, hvilket ikke har noget med deres religion at gøre, og det vil
nødvendigvis forøge chanserne for kriminel adfærd, hvilket KUN bliver værre,
når indvandre diskrimineres. Sociale problemer skal løses med sociale
tiltag, ikke ved hjælp af racistisk fordømmelse.

> Og der er 99% chance for, at de ikke er alm. kristne, katolikker, jødiske
> eller hinduistiske.

Næsten 90% af den danske befolkning er medlemmer af den danske folkekirke.
Skal vi se, hvem der først kan finde 100 medlemmer af folkekirken, som har
begået kriminalitet?

> Så er der kun islam tilbage..

Hvad med ateisme? Vi kan også gøre det spændende, og gå med på, at deres
forældre måske er muslimer. Der er et sted mellem 25.000 og 30.000
forskellige kristne grupper. Hvor mange former for Islam tror du der er?

> Hvad er det, forældrene til disse små bæster lærer dem?
> Jeg har også læst uddrag af koranen, som direkte opfordrer til at behandle
> ikke-muslimer som de værste fjender.

Du hævdede tidligere, at muslimer gik ind for at stene bøsser. Hvilken en
skal vi vælge? Er sex med personer af samme køn forkert inden for Islam,
eller er det ikke?

> Og det skal da ikke undre mig, om de har arvet en eller anden form for
> perversitet af deres forældre, ligesom så mange andre af deres trosfæller.

Aha, muslimer er perverse? Det bliver bedre og bedre det her. Vi du sige, at
det er genetisk, eller er der tale om uungåelig hjernevask? Hvor længe skal
man udsættes for Islam, før man bliver pervers? Hvad med all den danske
fokus på sex og porno. Er det perverst, at den slags ikke er tilladt i
muslimske lande?

> Vis mig en avisartikel, som beskriver en redningsaktion af muslimer.
> Muslimer som redder en dansker fra at blive massevoldtaget af en flok
> muslimer..
> Nej vel.. Det kan du ikke..

Jeg husker heller ikke beskrivelser af danskere, der redder folk fra
massevoldtægt, men jeg husker en undersøgelse der viste, at massevoldtægt
hverken var et nyt fænomen, eller noget, som indvandrere var værre til end
danskere. Husker du f.eks. den kvinder, der sidste år blev voldtaget af
adskillige almindelige danskere i forbindelse med en julefrokost?

P.t. kan jeg komme i tanke om et projekt der har kørt på fyn, hvor
flygtninge med lægeuddannelse har taget danskeksamen, hvor efter de har fået
ansættelse som læger Danmark. Da vi har lægemangel, er det en god hjælp.

- Corax

Fra : KH

Dato : 04-08-02 15:07

> "KH" <miller@snabelvand.dk> wrote in message

> Man finder det, man leder efter.

Du kan ikke finde noget, som ikke eksisterer.

> Hvis de har dansk statsborgerskab, så er de danskere - ved mindre vi skal
> til at undersøge alle folks familiehistorie, før vi kan afgøre, om de er
> dansker.

De var ikke danskere og bliver det aldrig.
De er og bliver små irakiske sataner.
Dansk statsborgerskab tildelt indvandrere gør ikke folk til danskere.
At være dansker ligger dybt i en sammen med sine forældres arv.
Da disse to udskuds forældre alle er irakere, må de også være irakere.
Lad være med at tro andet.
Jeg bliver heller ikke kenyaner af at bosætte mig i Kenya og få kenyansk
statsborgerskab.
Jeg vil altid være dansker, ligemeget hvor i verden jeg bosætter mig.

> For nogle år siden begik to 10-12 knægte mord på en to-årig dreng i
England.
> De kom fra en almindelig kristen baggrund.

Og de fik deres straf.
Det gør disse to irakere ikke.
De lever endnu.

> [...]
folkekirke.
> Skal vi se, hvem der først kan finde 100 medlemmer af folkekirken, som

Så er det godt, at jeg ikke er medlem af den danske folkekirke.

> Hvad med ateisme? Vi kan også gøre det spændende, og gå med på, at deres
> forældre måske er muslimer. Der er et sted mellem 25.000 og 30.000
> forskellige kristne grupper. Hvor mange former for Islam tror du der er?

Sunni og Shia.
Det er de to der oprindeligt har dannet grobund for Islam.
Men jeg er ligeglad med hvilken form for islam, muslimer tilhører..
Jeg bryder mig ikke om nogen af dem.
De har en og samme bog.. Koranen.

> Du hævdede tidligere, at muslimer gik ind for at stene bøsser. Hvilken en
> skal vi vælge? Er sex med personer af samme køn forkert inden for Islam,
> eller er det ikke?

Man har ikke færdigudviklet sin seksuelle observans som 12-årig.
Så perkerne har her taget det første og bedste.
Havde de forsøgt sig med en, som var betydeligt ældre, risikerede de jo at
få tærsk.
Og så kan det meget vel være, at muslimer stener bøsser for at dække over
deres egen homoseksualitet.

> [...]
> man udsættes for Islam, før man bliver pervers? Hvad med all den danske
> fokus på sex og porno. Er det perverst, at den slags ikke er tilladt i

Porno er absolut ikke tilladt i de muslimske lande.
Det er haram.
Det er derfor, de er så afvigende og afstumpede i deres opfattelse af sex.
Bliver en muslim afvist af en pige/kvinde er det æreskrænkende for den
lille muslim.
Og så bliver han jo nødt til at tiltvinge sig noget på rejen.

> [...]
> danskere. Husker du f.eks. den kvinder, der sidste år blev voldtaget af
> adskillige almindelige danskere i forbindelse med en julefrokost?

Du snakker udenom.
Disse danskere er ikke dømt.
Og historien meldte intet om deres etniske oprindelse.

> [...]
fået
> ansættelse som læger Danmark. Da vi har lægemangel, er det en god hjælp.

Ja hurra, lad bare de kriminelle svin blive læger og ingeniører..
Det skal nok forbedre billedet.

KH.

Fra : Corax

Dato : 04-08-02 15:39

*plonk*

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-02 20:57

"Corax" <ccc44406@vip.cybercity.nospam.dk> wrote in message

> [...]

I gamle dage ville det blive afsløret at de har købt deres eksamensbevis,
når patienten døde af medicinen og broen faldt sammen.

Men idag har genier gjort alt idiotsikkert og ingeniører og læger er oftest
papirnussere og offentlig ansatte holder sammen som ærtehalm, så når de
dræber pr sjusk, holdes det hemmeligt.

For 3 år siden ku jeg blive §266b-straffet for at overskrifte MUSLIMER ER
DUMME OG INKOMPETENTE

og jeg blev straffet for at oplyse om overkriminaliteten

men nu skammer topjuristerne over denne censurlov og i over ½ år har de nu
sigtet men ikke stævnet vedr at jeg på en ny måde omtalte fåreskubbernes
_rotteformering_

Jo flere censur-domme - jo mere tillades - så klø på, provoker systemet.
Denne ytringsfrihedsbegrænsning skal vi have helt væk, så ikke den kan blive
udbygget med en straf for at betvivle gaskamre og 6 million-vedtagelsen (som
alle andre lande end Danmark snart har)

Fra : Sm

Dato : 04-08-02 21:05

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
blive
> udbygget med en straf for at betvivle gaskamre og 6 million-vedtagelsen

Her er sandelig en modig mand. Han fortjener en bøn.

Med venlig hilsen

Soeren

Fra : arc@na

Dato : 04-08-02 21:34

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in

> For 3 år siden ku jeg blive §266b-straffet for at overskrifte
> MUSLIMER ER DUMME OG INKOMPETENTE

Det kan du sikkert stadig, hvilket dog ikke gør det mindre sandt, at
muhamedanere (hvorfor skriver du "muslimer"? Det er en dansk gruppe det
her) ER dummere og mere inkompetente end andre.

Desuden er det et faktum, at hvis man læser om tolv-årige drenge, som
røvpuler deres yngre mandlige legekammarater eller massevoldtager små,
forsvarsløse piger, så er de muhamedanere. Man behøver ikke en gang at
skrive i pressen mere, at gerningsmændene er muhamedanere, da alle er 100%
klar over det.

Alle er ligeledes klar over, at bander, som overfalder massageklinikker,
klæder sig ud i uniformer og røver ældre mennesker etc, er østeuropæere
eller sigøjnere.

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 04-08-02 22:01

"arc@na" <boss@nsa.gov> wrote in

UNDSKYLD! Jeg så ikke at meddelelsen var crossposted.

Det var ikke min mening at belemre jer i d.l og d.l.k med mine lamme
kommentarer.

Sorry!

arc@na

Fra : - wolf -

Dato : 05-08-02 06:32

"arc@na" <boss@nsa.gov> wrote in message
> "Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in

> muhamedanere (hvorfor skriver du "muslimer"? Det er en dansk gruppe det
> her)

Måske fordi det *hedder* "muslimer", ligesom den danske befolkning
overvejende kaldes "kristne", ikke "jesusister".

- wolf -

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-08-02 10:37

"- wolf -" <wolf@blazingangles.nospam.com> wrote in message
> "arc@na" <boss@nsa.gov> wrote in message

> Måske fordi det *hedder* "muslimer", ligesom den danske befolkning
> overvejende kaldes "kristne", ikke "jesusister".

De hedder jo kristne efter Kristus som er samme fyr du henviser til, og det
er ikke engang ham der har opfundet kristendommen, som det er Muhammed, der
har opfundet islam, - og som skal nævnes i hver eneste muslimske bøn.
anyway, så kalder jeg også muslimer for, hvad de selv synes lyder godt.
Muslim betyder jo også "dem der underkaster sig" og det passer jo meget
godt.

Du kalder heller ikke budhister sådan fordi Budha er den der startede
religionen? osv tænk selv over andre tilfælde, der er ingen fast regel på
det område.

mvh K L

Fra : arc@na

Dato : 05-08-02 10:43

"- wolf -" <wolf@blazingangles.nospam.com> wrote in

> Måske fordi det *hedder* "muslimer", ligesom den danske befolkning
> overvejende kaldes "kristne", ikke "jesusister".

Det hedder muhamedaner ifølge retskrivningsordbogen. Den diskussion har vi
haft et utal af gange, jeg gider den ikke igen. Hvis det skulle støde dine
fine fornemmelser for vore muhamedanske snyltegæster, at jeg kalder dem
muhamedanere, er det bare ærgerligt. Get over it.

arc@na

Fra : - wolf -

Dato : 05-08-02 12:10

> [...]
> fine fornemmelser for vore muhamedanske snyltegæster, at jeg kalder dem

Retskrivningsordbogen indeholder også ordet "nigger", og ordet "frøæder" er
en gyldig konstruktion ifølge retskrivningsordbogen. Skal afrikanere derfor
kaldes niggere og franskmænd for frøædere? Jeg har ikke fine fornemmelser
over for indvandrerne; jeg påpeger bare, at du lukker lort ud.

- wolf -

Fra : arc@na

Dato : 05-08-02 12:34

> Jeg har ikke fine fornemmelser
> over for indvandrerne; jeg påpeger bare, at du lukker lort ud.

Nå. Som om det rager mig.

arc@na

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-08-02 00:53

- wolf - skrev:

> "arc@na" <boss@nsa.gov> wrote in message

> Måske fordi det *hedder* "muslimer", ligesom den danske
> befolkning overvejende kaldes "kristne", ikke "jesusister".

Den danske befolkning kaldes overvejende danskere. Og det
_hedder_ muhamedanere. Muslim er noget det hedder på arabisk. Og
naturligvis kaldes dem, der dyrker kristi lære for kristne.
Ligesom dem der dyrker Muhammeds lære kaldes for muhamedanere.
Dem der dyrker Moons lære kaldes moonies. Dem der dyrker aser
kaldes asatro. Dem der dyrker Satan kaldes satanister. Osv. osv.

--
Optimér udseendet af indlæg i nyhedsgrupper.
http://home.in.tum.de/~jain/software/quotefix.php

Fra : - wolf -

Dato : 07-08-02 06:50

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> Den danske befolkning kaldes overvejende danskere. Og det
> _hedder_ muhamedanere. Muslim er noget det hedder på arabisk. Og
> naturligvis kaldes dem, der dyrker kristi lære for kristne.

Fyren hed Jesus, ikke Kristus. "Kristus" er noget, de kristne selv fandt på
at kalde ham. Hvis man skal kalde kristne for kristne på grund et ord, de
selv bruger, så skal man ifølge din argumentationsform sågu også kalde
muslimer for muslimer.

> Ligesom dem der dyrker Muhammeds lære kaldes for muhamedanere.

Forkert. Folk, der følger Siddharta Buddhas lære kaldes ikke siddhartister
mere end muslimer kaldes muhamedanere.

> Dem der dyrker Moons lære kaldes moonies.

Kun af dem, der ser ned på dem. De bruger selv en anden betegnelse

> Dem der dyrker aser kaldes asatro.

Hvorfor ikke Asister ifølge din argumentationsform? Og de dyrker iøvrigt
ikke aser.

> Dem der dyrker Satan kaldes satanister. Osv. osv.

Satanister dyrker ikke Satan.

- wolf -

PS. Diskussionen er faktisk ligegyldig, for vi ved jo godt, at når folk
bevidst kalder muslimer for en betegnelse, de ikke bryder sig om, så er det
for at genere dem.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-08-02 10:21

"- wolf -" <wolf@blazingangles.nospam.com> writes:

> Hvorfor ikke Asister ifølge din argumentationsform? Og de dyrker iøvrigt
> ikke aser.

Eller Torister. Det - eller aseister - skulle nok skabe nogle sjove,
forvirrende samtaler.

--
Peter B. Juul, o.-.o "And how are you?" said Winnie-the-Pooh.
The RockBear. ((^)) Eeyore shook his head from side to side.

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-08-02 12:27

Peter B. Juul skrev:

> Eller Torister.

Det ville da være en oplagt benævnelse for folk, der udelukkende
helliger deres religiøse riter til Thor.

> Det - eller aseister - skulle nok skabe nogle
> sjove, forvirrende samtaler.

Du forvirres vel ikke over termen muhamedaner?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-08-02 15:16

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> writes:

> Du forvirres vel ikke over termen muhamedaner?

Ikke det mindste. Det står fuldstændigt klart for mig, at det er et
ord, der bruges om muslimer af folk, der af en eller anden grund vil
genere dem.

Ganske som franskmænd kaldes for frøædere, tyskere for pølsetyskere,
jøder for jødesvin, sorte for niggere og så videre.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 07-08-02 15:31

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ganske som franskmænd kaldes for frøædere, tyskere for pølsetyskere,
> jøder for jødesvin, sorte for niggere og så videre.

Lige med den undtagelse, at frøæder, pølsetysker, jødesvin eller nigger
aldrig nogensinde har været officiel dansk betegnelse for nogen som helst
mennesker - så sammenligningen er ganske enkelt ikke korrekt, omend jeg er
fuldkommen enig i, at de fleste af denne "debatgruppes" deltagere
udelukkende bruger betegnelsen for at provokere - og i sjældne tilfælde
(hvad der har været set) fordi det rent faktisk er det udtryk de er vokset
op med, og har brugt, inden det af forskellige årsager blev politisk
ukorrekt (i den oprindelige betydning) at sige muhamedaner om muslimer.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-08-02 15:43

"David A. D. Konrad" <david_konrad@hotmail.com> writes:

> Lige med den undtagelse, at frøæder, pølsetysker, jødesvin eller nigger
> aldrig nogensinde har været officiel dansk betegnelse for nogen som helst
> mennesker

Åh jo. "Nigger" har været helt almindeligt dansk. "Neger", som en del
betragter som "fy-ord" er det endda stadig.

Men fint, så prøv med "Prøjser" om tyskere.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Fra nu af er I ikke længere mine kloner.
The RockBear. ((^)) I er mine fætre.

Fra : Corax

Dato : 07-08-02 16:11

"David A. D. Konrad" <david_konrad@hotmail.com> wrote in message
> "Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Lige med den undtagelse, at frøæder, pølsetysker, jødesvin eller nigger
> aldrig nogensinde har været officiel dansk betegnelse for nogen som helst

For 30-40 år siden blev "Nigger" brugt i danmark, uden nogen tænkte over
det. Der fandtes endda en is der hed "Niggerboy". Senere blev det til
"neger" som bl.a. findes i børnehistorien "lille sorte sambo", i bøenesangen
"elefantens vuggevise", og i den gamle betegnelse for flødeboller. I dag er
"Neger" dog også blevet politisk ukorekt og stort set fjernet fra det
offentlige rum.

- Corax

Fra : Live4Him

Dato : 07-08-02 17:10

> [...]
er
> "Neger" dog også blevet politisk ukorekt og stort set fjernet fra det

Tråden er STADIG off-topic i DKL !!!

FUT : dk.politik.indvandring

Fra : D. Rozokov

Dato : 08-08-02 00:46

On Wed, 7 Aug 2002 18:09:42 +0200, "Live4Him"
<brothers_bisp@hotmail.com> wrote:

>"Corax" <ccc44406@vip.cybercity.nospam.dk> wrote in message

>bøenesangen
>er
>
>Tråden er STADIG off-topic i DKL !!!

Hvorfor det ?

--
/Rozokov
http://www.hot.ee/nomade/

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 08-08-02 01:21

> [...]
bøenesangen
> "elefantens vuggevise", og i den gamle betegnelse for flødeboller.

Jeg mener faktisk oven i købet, at det var 'nigger', der blev brugt i
elefantens vuggevise. (Elefanten skulle have en 'niggerdreng', som den kunne
bruge som rangle. Charmerende...)

Med hensyn til "muhamedaner"-diskussionen, vil jeg i øvrigt minde om, at
ordet stammer fra en tid, hvor alle danskere stort set var kristne, og hvor
alle andre religioner blev betragtede som forkerte og barbariske af de
fleste danskere. Så 'muhamedaner' har faktisk mere eller mindre altid været
et negativt ladet ord. I vore dage er det vist kun deciderede muslim-hadere,
der bruger ordet.

Lars

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-08-02 10:40

"Lars Rosenmeier" <fornavn.efternavn@vip.cybercity.dk> writes:

> Jeg mener faktisk oven i købet, at det var 'nigger', der blev brugt i
> elefantens vuggevise. (Elefanten skulle have en 'niggerdreng', som den kunne
> bruge som rangle. Charmerende...)

Det hed det dengang. Jeg finder det direkte pinligt, at man i den
politiske retfærdigheds hellige navn har rettet det til det håbløse
"kokosnød" i dag.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg har læst avis hver dag i et år, 365 dage. Og jeg
The RockBear. ((^)) har læst den af pligt, jeg er jo nærmest lige så meget

Fra : Live4Him

Dato : 07-08-02 16:10

Stop venligst krydspostningen til dk.livssyn.kristendom hvor emnet er
off-topic.

fut : dk.politik.indvandring

jørgen.

Fra : D. Rozokov

Dato : 08-08-02 00:48

On Wed, 7 Aug 2002 17:10:01 +0200, "Live4Him"
<brothers_bisp@hotmail.com> wrote:

>Stop venligst krydspostningen til dk.livssyn.kristendom hvor emnet er
>off-topic.

Hvorfor topposter du ?

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-08-02 16:17

Peter B. Juul skrev:

> Ikke det mindste. Det står fuldstændigt klart for mig, at det
> er et ord, der bruges om muslimer af folk, der af en eller
> anden grund vil genere dem.

Hvilket bare ikke gælder alle. Selv bruger jeg termen, da det er
den bedst dækkende og mest korrekte. Jeg ligger intet nedladende
i termen. Der er heller ikke noget nedladende i den. Her er
f.eks. Lademanns (2002) forklaring til termen muhamedanisme.

muhamedanisme
muhamedanisme: europæisk betegnelse for islam.

Bemærk. Ikke en lyd om, at der skulle være tale om noget
nedladende. Hvad skulle det da også være? Der er intet nedladende
i termen muhamedaner.

> Ganske som franskmænd kaldes for frøædere, tyskere for
> pølsetyskere, jøder for jødesvin,

Blablabla. Ovenstående kan slet ikke sammenlignes med termen
muhamedaner.

> sorte for niggere og så
> videre.

Niggere betyder sorte. Så hvis det er nedladende at kalde sorte
for niggere er det vel også nedladende at kalde dem sorte eller
neger, ikk'?

Fra : arc@na

Dato : 07-08-02 10:54

> Forkert. Folk, der følger Siddharta Buddhas lære kaldes ikke
> siddhartister mere end muslimer kaldes muhamedanere.

Bare kald mig siddhartist - det skulle da ikke genere mig. Der er ting som
er mere presserende.

arc@na

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-08-02 12:22

- wolf - skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
>
> Fyren hed Jesus, ikke Kristus.

Der er sågar dem, der siger, han ikke hed Jesus; men Yah'shua.
Tilbage står at kristne kalder deres idol Kristus, og
muhamedanere kalder deres idol for Muhammed.

> "Kristus" er noget, de kristne
> selv fandt på at kalde ham. Hvis man skal kalde kristne for
> kristne på grund et ord, de selv bruger, så skal man ifølge
> din argumentationsform sågu også kalde muslimer for muslimer.

Sludder. Lær lidt logik. Og se ovenfor.

> Forkert.

Nej, Korrekt. Utroligt at du benægter fakta, der har eksisteret i
århundreder.

> Folk, der følger Siddharta Buddhas lære kaldes ikke
> siddhartister mere end muslimer kaldes muhamedanere.

Jeg har overhovedet ikke nævnt buddisther eller deres idol Buddha
med en stavelse. Hvorfor i alverden blander du det ind i sagen?

> Kun af dem, der ser ned på dem.

Sludder. Det er en helt udbredt betegnelse. Også blandt folk, der
overhovedet ingen mening har om den sag.

> De bruger selv en anden
> betegnelse.

Nå, og? Danskere bruger også en anden betegnelse for dem selv end
franskmænd gør.

> Hvorfor ikke Asister

Muligvis fordi ordet allerede er optaget. Eller fordi det lyder
bedre med asatro. Hvorfor?

> ifølge din argumentationsform?

Hvad mener du med "argumentationsform"?

> Og de
> dyrker iøvrigt ikke aser.

Det ved du intet om. Asatro dyrker aserne Thor, Tyr osv. osv.

> Satanister dyrker ikke Satan.

Nej, de dyrker biodynamiske gulerødder. Klart klart.
http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary?va=satanist
(Det var satans, hva'?)

> PS. Diskussionen er faktisk ligegyldig, for vi ved jo godt,
> at når folk bevidst kalder muslimer for en betegnelse, de ikke
> bryder sig om, så er det for at genere dem.

Sludder og vrøvl. Jeg bruger betegnelsen fordi, det er den bedste
og mest korrekte. Og muhamedanere har overhovedet ikke nogen
fornuftig grund til at lade sig genere af at blive kaldt, hvad de
er. Dyrkere af Muhammeds lære. Muhamedanere.

Fra : - wolf -

Dato : 07-08-02 13:27

> Der er sågar dem, der siger, han ikke hed Jesus; men Yah'shua.
> Tilbage står at kristne kalder deres idol Kristus, og
> muhamedanere kalder deres idol for Muhammed.

> Sludder. Lær lidt logik. Og se ovenfor.

OK, her er logikken:

De kristne vælger et andet navn end deres profets navn, og bruger det som
betegnelse for sig selv.

Muslimerne vælger et andet navn end deres profets navn, som de bruger som
betegnelse for sig selv.

Jeg kan måske godt se, at det ikke hænger sammen, men så skal jeg lige have
bortopereret den venstre hjernehalvdel først.

> Nej, Korrekt. Utroligt at du benægter fakta, der har eksisteret i
> århundreder.

Det har også været et faktum i århundreder, at Djævelen eksisterer, og at
jorden er flad. Det bliver det ikke *nutidig* viden af. Muslimer hedder i
dagens Danmark (og i udlandet) for muslimer.

> Jeg har overhovedet ikke nævnt buddisther eller deres idol Buddha
> med en stavelse. Hvorfor i alverden blander du det ind i sagen?

Fordi du brugte denne form for logik.

> Det ved du intet om. Asatro dyrker aserne Thor, Tyr osv. osv.

Og du ved bedre, fordi...? Jeg kender ofte med folk fra Fornsidr.

> Nej, de dyrker biodynamiske gulerødder. Klart klart.
> http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary?va=satanist

Så kan jeg her oplyse dig, at det er et velkendt fænomen, at folk, der ikke
*ved* noget om et emne prøver at støtte sig til ordbøger: Du har dermed
lige afsløret dig selv som uvidende. Men hvis du er glad for opslagsværker
om, så prøv med Gads religionsleksikon, hvor personen bag indlægget rent
faktisk har sat sig ind i emnet.

- wolf -

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-08-02 14:12

- wolf - skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> OK, her er logikken:
>
> De kristne vælger et andet navn end deres profets navn, og
> bruger det som betegnelse for sig selv.

De kristne anser ikke Kristus for et forkert navn. Det er ved det
navn, de påkalder sig deres idol. Desuden er det ikke kun
kristne, der kalder kristne for kristne.

> Muslimerne vælger et andet navn end deres profets navn, som de
> bruger som betegnelse for sig selv.

Hvilket er ligegyldigt. Det er helt normalt sprogbrug at benævne
f.eks. folk, der dyrker Karl Marx's lære for marxister. Ligesom
man kalder folk, der dyrker Muhammeds lære for muhamedanere. Så
enkelt er det.

> Jeg kan måske godt se, at det ikke hænger sammen, men så skal
> jeg lige have bortopereret den venstre hjernehalvdel først.

Du har overhovedet ikke anvendt logik. Dine præmisser leder slet
ikke frem til en konklusion. Så bortoperer du blot din venstre
hjernehalvdel. Du bruger den alligevel ikke.

> Det har også været et faktum i århundreder, at Djævelen
> eksisterer, og at jorden er flad.

Sludder og vrøvl. Det har aldrig været fakta.

> Det bliver det ikke
> *nutidig* viden af. Muslimer hedder i dagens Danmark (og i
> udlandet) for muslimer.

Muslimer hedder muhamedanere og muslimer og muselmænd og jeg skal
komme efter dig. Det bedst dækkende og mest korrekte er
muhamedaner.

> Fordi du brugte denne form for logik.

Du ved overhovedet ikke, hvad logik er.

> Og du ved bedre, fordi...?

Fordi jeg har sat mig ind i sagen.

> Jeg kender ofte med folk fra
> Fornsidr.

Og? Kender du også nogen, der har set et billede af Tordenskjold?

> Så kan jeg her oplyse dig, at det er et velkendt fænomen, at
> folk, der ikke *ved* noget om et emne prøver at støtte sig til
> ordbøger:

Gu' er det da ej. Det er derimod velkendt at MW er en autoritet i
ords betydning.

> Du har dermed lige afsløret dig selv som uvidende.

Du har forlængst afsløret, at man ikke kan tage dig alvorligt. Du
vrøvler om kap med fanden selv.

> Men hvis du er glad for opslagsværker om, så prøv med Gads
> religionsleksikon, hvor personen bag indlægget rent faktisk
> har sat sig ind i emnet.

Jeg har lige prøvet Lademanns (2002). Og der står at satanister
blandt andet dyrker Satan. Der står at der findes en hel masse
forskellige satan bevægelser. Der står at nogen satanister indgår
"kontrakter" med Satan. Der står at satanister dyrker mørkets
fyrste (Satan - red.)

Det er muligt, du ikke dyrker Satan og alligevel kalder dig
satanist; men det er ikke mit eller nogen andens problem. Fakta
er at satandyrkelse er forbundet med satanisme. At der er nogen,
der i satanismens navn i stedet dyrker tulipaner ændrer intet ved
sagen.

Og jo, jeg har læst om Lavey, "Temple of Set" og alt muligt andet
snask i den dur.

Her har du lidt mere.
http://www.dictionary.com/cgi-bin/dict.pl?db=*&term=Satanism
Og så fortæller du mig lige at Wordnet (princeton University)
heller ikke aner, hvad de taler om.

--
Har man sagt noget sludder, kan man altid påstå, at det man
sagde er fejlciteret eller taget ud af en ellers meget klog

Fra : - wolf -

Dato : 07-08-02 16:55

> Ligesom
> man kalder folk, der dyrker Muhammeds lære for muhamedanere. Så
> enkelt er det.

Du er ganske enkelt enten idiot eller en person, der insisterer på at leve
for adskillige årtier siden.

<plonk.>

- wolf -

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-08-02 17:13

- wolf - skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
>
> Du er ganske enkelt enten idiot eller en person, der
> insisterer på at leve for adskillige årtier siden.

Du er ganske enkelt et fjols, der er ikke kan ræsonnere; men
hurtigt må gribe til mudder.

> <plonk.>

En ære når det kommer fra en som dig. Tak.

Fra : - wolf -

Dato : 07-08-02 17:31

Jeg kom lige til at tænke på, at der er noget i racisternes argumentation i
denne tråd, der egentlig er lidt mærkelig. For når de nu insisterer på, at
fordi man på dansk traditionelt har brugt udtrykket "muhammedaner" indtil
for nogle årtier siden...:

- Hvorfor bruger de så bolle-å i stedet for "aa"?
- Hvorfor siger de så "du" i stedet for "eder"?
- Hvorfor siger de så "fordi" og "for" i stedet for "thi"?
- Hvorfor ønsker de ikke, at vi kalder dem antisemitter og/eller racister?
- Gad vide, om de mon ved, hvad en rengøringsassistent er?
- Og om de kalder udviklingshæmmede for åndssvage?
- Om de må dyrke sex før ægteskabet? [*]
- Og om de kalder handicappede for invalide?
- Om de tror, at man har dyrket sex med en person, når man siger, at man
kender personen?
- At de måske bare lyver sig til en undskyldning for at kalde muslimerne for
noget, de ikke bryder sig om?

- wolf -

[*] Personligt har jeg en skummel mistanke om, at de ikke har dyrket sex før
ægteskabet - og at de ikke har fundet nogen at gifte sig med.

Fra : arc@na

Dato : 07-08-02 17:50

> [...]
> de nu insisterer på, at fordi man på dansk traditionelt har brugt
> udtrykket "muhammedaner" indtil for nogle årtier siden...:

1: Islam er ikke en race. Jeg kender højst to erklærede racister her i
dk.politik-hierarkiet, den ene kalder sig for racialist, den anden er
kugleskør.

2: Find nogle bedre eksempler. Ved du, hvad en skraldemand er?

arc@na

Fra : - wolf -

Dato : 07-08-02 18:03

"arc@na" <boss@nsa.invalid.gov> wrote in message
> 1: Islam er ikke en race. Jeg kender højst to erklærede racister her i
> dk.politik-hierarkiet, den ene kalder sig for racialist, den anden er
> kugleskør.

I præsenterer de synspunkter, som kaldes for "symbolsk racisme" eller
"moderne racisme". Det er en form for racisme, der i de sidste par årtier
er blevet udbredt blandt folk, der efterhånden har indset, at grov og
åbenlyse racisme er socialt uacceptabelt. I stedet udtrykker de deres
racisme i forklædt form, idet de i stedet giver deres meninger til kende via
fundamentalistiske (host, host) holdninger til integration, immigration,
kriminalitet, religiøs fundamentalisme, osv. Moderne racister finder
metoder til at rationalisere deres fordomme, så det ser ud som om, det er
baseret på andet end rå racisme.

> 2: Find nogle bedre eksempler. Ved du, hvad en skraldemand er?

Jeg formoder, det er ham, der har givet dig din "viden" om, hvad Islam står
for.

- wolf -

Fra : arc@na

Dato : 07-08-02 18:49

> I præsenterer de synspunkter, som kaldes for "symbolsk racisme" eller
> "moderne racisme". Det er en form for racisme, der i de sidste par

Det er et udtryk, som er blevet opfundet af godhedsindustrien og
venstrefløjen for at putte politiske modstandere i bekvemme båse.

> Jeg formoder, det er ham, der har givet dig din "viden" om, hvad
> Islam står for.

Nejjj, hvor er du seriøs, min søde ven. Kys, kys.

arc@na

Fra : N/A

Dato : 08-08-02 07:52

Fra : - wolf -

Dato : 08-08-02 07:52

> Det er et udtryk, som er blevet opfundet af godhedsindustrien og
> venstrefløjen for at putte politiske modstandere i bekvemme båse.

Nåja, jeg glemte helt at tage højde for konspirationen mellem socialister,
kommunister, muslimerne, intellektuelle, psykologer, sociologer, osv. Altså
alle dem, der kommer med de der frygtelige teorier om, at ikke alle muslimer
er fundamentalistiske fejlfarver, der vil bolle dine børn. Jeg beklager
dybt, at jeg ikke er konspirationsteoretiker, for så ville jeg naturligvis
straks have indset den ikke-hvide trussel.

- wolf -

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-08-02 18:24

- wolf - skrev:

> Jeg kom lige til at tænke på, at der er noget i racisternes
> argumentation i denne tråd, der egentlig er lidt mærkelig.

Blablabla. Nu rabler du om racister.

> For når de nu insisterer på, at fordi man på dansk
> traditionelt har brugt udtrykket "muhammedaner" indtil for
> nogle årtier siden...:

Hvilket jeg er iskold overfor. Jeg bruger udtrykket fordi, det er
det bedst dækkende og mest korrekte.

[klip - vrøvl]

> [*] Personligt har jeg en skummel mistanke om, at de ikke har
> dyrket sex før ægteskabet - og at de ikke har fundet nogen at
> gifte sig med.

Jamen dog. Sikke du ka'.

--
fuut fuut futfutfut futfutfut fut fut fut

Fra : KH

Dato : 08-08-02 13:30

"- wolf -" <wolf@blazingangles.nospam.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kom lige til at tænke på, at der er noget i racisternes argumentation
> denne tråd, ... [snip]

Racisterne, skriver du..
Det må du simpelthen have belæg for st skrive, for ellers gjorde du det vel
ikke..
Jeg mener af hensyn til injurielovgivningen..
Kan du ikke lige udpege disse racister, du her omtaler?
Navne / alias´er tak!

KH.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-02 15:30

> [...]
> ikke..
> Jeg mener af hensyn til injurielovgivningen..
> Kan du ikke lige udpege disse racister, du her omtaler?

Jacques Blum kalder mig racist i sin nyeste bog, så jeg overvejer
injuriesag.
Hvornår har nogen vundet ret til at kalde nogen racist?

Jeg har kun hørt om at dommere om at besluttet at ikke-bio-racister skulle
have mortificeret angrebene på dem.

Jeg tror også jeg kan vinde på at jeg kaldes nynazit, antisemit og
holocaust-benægter (benægtelse er noget totalt - jeg er -minimalist). Og
Blum skriver at jeg taler nedættende om kz-ofre, men jeg skriver intet
negativt om dem - andet end at nogle af deres vidneudsagn anser jeg for
tvivlsomme.

Fra : - wolf -

Dato : 09-08-02 16:50

> [...]
> ikke..
> Jeg mener af hensyn til injurielovgivningen..
> Kan du ikke lige udpege disse racister, du her omtaler?

Sandelig gerne. Navne såsom Arcana og KH springer straks frem som racister
her på nyhedsgrupperne. Og som komplet uvidende personer angående Islam,
kan jeg tilføje. Desuden er disse to personer efter deres udtalelser at
dømme antisemitter.

- wolf -

Fra : arc@na

Dato : 11-08-02 13:10

> Sandelig gerne. Navne såsom Arcana og KH springer straks frem som
> racister her på nyhedsgrupperne.

Kun efter dine autonome normer. Jeg er ikke, og har aldrig været racist,
jeg er derimod anti-islam-aktivist, hvilket er noget helt andet.

> Og som komplet uvidende personer angående Islam, kan jeg tilføje.

Ja, det er jo let nok at slynge ud. Jeg læser koran, sunnah og hadith og
følger ellers bredt med i medierne. Jeg synes snarere at det ser ud som om
at du selv ikke ved andet om islam, end hvad du har læst i palæstinensiske
kamp-propaganda-skrifter, eller - er du selv muhamedaner? Så er din kilde
vel mullah'erne.

> Desuden er disse to personer efter deres udtalelser at dømme
> antisemitter.

Hvad bygger du det på? Det synes de altså ikke på den israelske ambassade,
kan jeg godt fortælle dig.

EOD.
--
arc@na

Fra : KH

Dato : 07-08-02 14:36

> [...]
have
> bortopereret den venstre hjernehalvdel først.

Pas på med det.. Det er umuligt at sidde ordentligt uden halvdelen af
røven.

KH.

Fra : - wolf -

Dato : 07-08-02 16:56

> have
>
> Pas på med det.. Det er umuligt at sidde ordentligt uden halvdelen af
> røven.

Tja, det må du vel vide.

- wolf -

Fra : arc@na

Dato : 07-08-02 15:01

"- wolf -" <wolf@blazingangles.nospam.com> wrote in

> De kristne vælger et andet navn end deres profets navn, og bruger det
> som betegnelse for sig selv.

Der er ingen "profeter" i Kristendommen. Det skulle da lige være Johannes
Døberen, hvis hovede for resten ligger på display i Omayyad-moskéen (en
tidligere kristen katedral, som nu er lavet om til måske.

arc@na

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-08-02 10:03

"- wolf -" <wolf@blazingangles.nospam.com> wrote in message

> Satanister dyrker ikke Satan.

Det gør du så ikke, men hvad kalder du så personer, der rent faktisk
dyrker Satan? Du er vel bekendt med, at resten af befolkningen bruger
netop den betegnelse om Satan-dyrkere, selvom du ihærdigt forsøger at få
monopol på betegnelsen "Satanist"?

--
-Jens B.

Fra : Corax

Dato : 21-08-02 10:53

> [...]
> dyrker Satan? Du er vel bekendt med, at resten af befolkningen bruger
> netop den betegnelse om Satan-dyrkere, selvom du ihærdigt forsøger at få

Vi kalder dem, der dyrker den bibelske Satan som en guddom, for "
djævledyrkere".

Lad os prøve at se på problemet ved hjælp af eksempler, som folk måske har
mere viden om.

I dag findes der et sted mellem 25.000 og 30.000 kristne grupper, hvilket
bl.a. indbefatter grupper som Moon bevægelsen, Jehovas Vidner og Mormonerne,
som mange kristne grupper _ikke_ opfatter som kristne. At der er mere end en
slags mennesker, der prøver at påråbe sig titlen som "de rigtige
satanister", er set i det perspektiv noget folk burde kunne overskue. To
hovedgrupper er trods alt ikke meget at skulle holde styr på, i forhold til
den mangfoldighed der findes inden for andre retninger.

Ang. den almindelige befolknings opfattelse, så har denne jo dels at gøre
med kristen mytologi, og dels at gøre med, at medierne har været gladere for
at udstille djævledyrkere end filosofiske satanister, simpelthen fordi det
er mere "spændende" og der er flere billeder i det. På det sidste er dette
dog vendt lidt, og de filosofiske satanister har fået mere plads.

De kristne myter er vanskelige at slippe for, men på den anden side skal man
jo bare læse Luther, hvis man vil høre anti-jødiske myter eller
anti-katolske myter. Protestanterne har jo f.eks. mere end en gang påstået,
at Paven var antikrist, og Luther opfordrede til jødeforfølgelser. Endvidere
kan man jo studere myter om hekse.

Reelt set findes der flere filosofiske satanister (dvs. ateistiske
satanister) end djævledyrkere, og djævledyrkerne udgøre en lige så lille
minoritet, som folk som Moses Hansen udgøre indenfor kristendommen.
Endvidere er djævledyrkerne normalt uorganiserede 14-16-årrige unge
mennesker eller skizofrene personer. Som de kristne påpeger, så giver
djævledyrkelse ikke megen mening, og det harmonerer altså dårligt sammen med
et almindeligt sundt voksenliv. Moderne satanisme henter derimod inspiration
fra moderne humanisme og ateisme, og harmonerer derfor ret godt med det
almindelige samfunds krav og værdier.

Prøver vi har få monopol på satanisme? Tja, de moderne hekse har da kunne
bruge et hadet og udskældt navn, og har i dag fået det renset og
omdefineret, så det dækker en form for spirituel feminisme. Oprindeligt blev
ordet "satanist" og "heks" brugt synonymt af de kristne, og jeg ser derfor
intet nyt i, at satanister på samme måde selv erobre ordet og aktivt
definere dets betydning. Som det er i dag, så står heksene for det
spirituelle og New Age religiøse, hvorimod satanisterne står for det
materielle og ateistiske. Begge dele er ikke-kristent.

- Corax

Fra : - wolf -

Dato : 21-08-02 10:54

> [...]
> dyrker Satan? Du er vel bekendt med, at resten af befolkningen bruger
> netop den betegnelse om Satan-dyrkere, selvom du ihærdigt forsøger at få

Jeg er bekendt med, at der findes en kristen mytedannelse, som der så er
nogle enkelte individer, der tager til sig.

De kristne mente oprindeligt, at de var de eneste rigtige jøder. Så hvis du
insisterer på, at moderne satanisme ikke er "rigtig" satanisme, så vil jeg
opfordre dig til også at kalde alle nutidige kristne for nogen, der bare
"ihærdigt forsøger at få monopol på betegnelsen 'kristne'".

- wolf -

Fra : HrSvendsen

Dato : 21-08-02 13:54

- wolf - skrev:

> [...]
>
> De kristne mente oprindeligt, at de var de eneste rigtige
> jøder. Så hvis du insisterer på, at moderne satanisme ikke er

Hvor i alverden insisteres der på, at "moderne" satanisme er
noget som helst? Der tales slet og ret om satanisme.

Men det ville da være ganske morsomt, hvis "moderne" "satanister"
er nogen, der har forladt/forsaget satan og al hans gerning. Man
må gå ud fra, de har tænkt længe over, hvorfor de så kalder sig
satanister.

--
The beginning of wisdom is the definition of terms.
Socrates.

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 04-08-02 21:55

Få så stoppet al den X-postning - nu Bo Warming. Det er ved at være
lidt for træls.

Fra : D. Rozokov

Dato : 04-08-02 22:22

On Sun, 4 Aug 2002 22:54:31 +0200, "Ernst Pedersen"
<tingvej@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Få så stoppet al den X-postning - nu Bo Warming. Det er ved at være
>lidt for træls.

Kommer fra en idiot der ikke engang forstar sig pa Usenet...

Newsgroups:
dk.politik.indvandring,dk.livssyn,dk.livssyn.kristendom

Sving sa lige en tur innom,

eller hold sa din mund.

>"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

[...]

passende fut satt.

--
/Rozokov

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 05-08-02 09:10

"D. Rozokov" <nomade@hot.ee> skrev i en meddelelse

> Kommer fra en idiot der ikke engang forstar sig pa Usenet...
>
> Newsgroups:
> dk.politik.indvandring,dk.livssyn,dk.livssyn.kristendom
>
> Sving sa lige en tur innom,
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
>
> eller hold sa din mund.

> [...]
>
> passende fut satt.

Nemlig!!
Hvad enten det er Bo Warming der har startet dette inferno eller ej, så
må det være på tide at skrive i de NG som er relevante.
Ernst Pedersen

Fra : D. Rozokov

Dato : 05-08-02 10:24

On Mon, 5 Aug 2002 10:09:54 +0200, "Ernst Pedersen"
> [...]

>Hvad enten det er Bo Warming der har startet dette inferno eller ej, så
>må det være på tide at skrive i de NG som er relevante.

Det var dig det var myntet pa, ikke Bo.

--
/Rozokov

Fra : - wolf -

Dato : 04-08-02 15:52

"KH" <miller@snabelvand.dk> wrote in message

> Du kan ikke finde noget, som ikke eksisterer.

Nå, jamen så har vi jo forklaringen på, hvorfor jeg ikke kan finde noget
intelligent i dine indlæg.

- wolf -

Fra : Pongo

Dato : 04-08-02 17:34

KH wrote:
> [...]
> er muslimyngel, som foretager sig så nederdrægtige handlinger... Men
> nej.. ungerne var af irakisk herkomst og absolut ikke danskere.

Jamen så vil det jo sikkert glæde dig, nu at kunne erfare, at den ene
anklagede
faktisk er af dansk herkomst. Så kan den myte jo aflives.

kilder:
http://www.bt.dk/Soeg.pl?&aid=107729&s=vig

/Pongo

Fra : KH

Dato : 04-08-02 17:59

"Pongo" <Pongos.email@ddress> skrev i en meddelelse

> [...]
> anklagede
> faktisk er af dansk herkomst. Så kan den myte jo aflives.

Det må være et enkeltstående tilfælde.

KH.

Fra : - wolf -

Dato : 04-08-02 13:16

> [...]
> islam.
> Jeg er heller ikke konditor, men jeg laver nogle pokker gode

LMAO! For nogle måneder siden brugte tidsskriftet "Free Inquiry" i en
vittighedstegning med lige netop et sådant eksempel på at illustrere
absurditeten i den slags u-faglige udsagn, som du kommer med. Det er næsten
for meget, at du *mener* det. (Lad mig høre: Hvad arbejder du med, og hvad
er din højeste afsluttede uddannelse?)

> [...]
årstal
> skriver du på dine breve?
> Vil du ikke lige dokumentere en hekseafbrænding, som er sket indenfor de

To ord: "Satanic Panic" eller f.eks. kommunistskrækken, der i praksis gav
anledning til de samme reaktioner. OK, man *brændte* ikke folk, men
spærrede blot uskyldige mennesker inde (af og til på livstid).

> [...]
> massevoldtægter, mord, røverier og div. anden hård kriminalitet, som ikke
> var alm. i Danmark før masseindvandringen af muslimer.

Og dermed er det automatisk muslimernes skyld? Du glemmer vist, at der kan
være en anden forklaring. Ellers kan det jo også være muslimernes skyld, at
vi nu har råd til meget mere i familierne, at vi har Internet i de fleste
hjem, at vi har lavere spædbørnsdødelighed, osv.

- wolf -

Fra : Pongo

Dato : 04-08-02 18:27

KH wrote:
> [...]
> muslimske massevoldtægter, mord, røverier og div. anden hård
> kriminalitet, som ikke var alm. i Danmark før masseindvandringen af

Hvornår startede denne "masseindvandring" ?
http://www.dst.dk/dst/dst.asp?o_id=1006 ser jeg umiddelbart følgende
tendenser siden 1980.

Manddrab og forsøg herpå : Faldende
Voldtægt : Ingen ændring (men faldende siden 1990)
Røveri : Stigende.
Voldsforbrydelser : Kraftigt stigende

Hvad angår "muslimske massevoldtægter", så er der ikke ført nogen
officiel statistik over dette. Mon ikke det er mere omtalt end det er
almindeligt. Umiddelbart mener jeg at huske, at en af de meget omtalte
massevoldtægts-sager (Gammel Torv) var begået af nogle sigøjnere.
Traditionelt har de vist deres helt egen tro (som hverken er kristen
eller muslimsk).
Kilde: http://www.religioustolerance.org/roma.htm

/Pongo

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-02 20:07

Min nabo blev fornylig berøvet og knivstukket af en muslmbande på Korsgade,
lige overfor AFA kontoret. Og nu påstår man at før Moses kom var der harmoni
mellem kristne og muslimer på Nørrebro.....

Fra : NoTrabajo

Dato : 05-08-02 05:28

> Min nabo blev fornylig berøvet og knivstukket af en muslmbande på Korsgade,
> lige overfor AFA kontoret. Og nu påstår man at før Moses kom var der harmoni
> mellem kristne og muslimer på Nørrebro.....

"Eliten" fyrer jo så meget vrøvl af, for at holde masserne hen, så de ikke opdager hvor
slemt det står til i virkeligheden.

NoTrabajo

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 05-08-02 09:17

> [...]
> åndeligt budskab kun.
>
> Det varede søndagen fra kl 1030 til 1230 og imorgen og 4 dage starter

Nu stopper du altså snart din krydspostning. kan du ikke selv se hvordan
du har totalt ødelagt en seriøs debat om Moses Hansen, ved at diskutere
med alle mulige NG på en gang. - please
Med venlig hilsen
Ernst Pedersen

Fra : Jens

Dato : 05-08-02 10:35

"Ernst Pedersen" <tingvej@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3d4e34a3$0$679$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Nu stopper du altså snart din krydspostning. kan du ikke selv se hvordan
> du har totalt ødelagt en seriøs debat om Moses Hansen, ved at diskutere
> [...]
Nu stopper du altså snart med dine åndsvage indlæg,
du ødelægger alle seriøse debatter.

--
Hilsen Jens

Fra : arc@na

Dato : 04-08-02 14:14

"KH" <miller@snabelvand.dk> wrote in

> Ikke så langt tilbage?
> Er det for 2 - 3 år siden ellr 2 - 300 år siden?
> Du kan ikke ændre islam...
> Du er godt naiv, hvis du tror på det.

Den såkaldte "euro-islam" som Corax nævner, er ikke-eksisterende. Der kan
ikke ændres så meget som et komma i koranen. "Euro-islam" er
ikke andet end en af islamisternes måder at virke tilforladelige på,
indtil de er blevet mange nok. At en erklæret satanist falder for vrøvlet,
er vel ikke så underligt...

Ligesom den oprindelige Medina-islam - der kom sgu andre boller på suppen
efter muhamed (pphg) flyttede til Medina og begyndte at myrde dhimmier.

arc@na

Fra : Corax

Dato : 04-08-02 14:46

> [...]
> ikke andet end en af islamisternes måder at virke tilforladelige på,
> indtil de er blevet mange nok. At en erklæret satanist falder for vrøvlet,

Jammen dog, har du nu ændret email adresse igen, så mit filter ikke får
fjernet dine indlæg? Det må vi se at ændre på.

Oh ja, og alle sociologerne og religionsvidenskabsfolkene er også med i
sammensværgelsen. Det MÅ være en sammensværgelse mellem muslimer, satanister
og forskere. Selvfølgelig, hvis det er det Pia, Johnny og vennerne siger, så
må det jo være rigtigt.

- Corax

Fra : KH

Dato : 04-08-02 15:10

> [...]
satanister
> og forskere. Selvfølgelig, hvis det er det Pia, Johnny og vennerne siger,

Hvorfor skal Pia og Johnny blandes ind i diskussionen?
Og hvilke ligheder er der overhovedet mellem Pia og Johnny?- udover at de
begge er danskere.

KH.

Fra : arc@na

Dato : 04-08-02 15:12

> [...]

Du er bange for mig? Hehe...

abracadabra

--
Greetings,
arc@na

Fra : KH

Dato : 04-08-02 15:19

"arc@na" <stellus@galaxy.gov> skrev i en meddelelse
> "KH" <miller@snabelvand.dk> wrote in

> Du er bange for mig? Hehe...
>
> abracadabra
>
> --
Ja, det var altså ikke mig, som skrev det G.B alias Arc@na.
Det var ham kristen-frandsen..

mvh. KH.

Fra : Arcana Dragon

Dato : 04-08-02 15:37

> Jammen dog, har du nu ændret email adresse igen, så mit filter ikke får
> fjernet dine indlæg? Det må vi se at ændre på.

You can run, but you can't hide! )
Bwaharharhar!!!

--
Greetings,
arc@na

Fra : Corax

Dato : 04-08-02 15:48

Hør nu her Arcana, du står på min blok liste, fordi jeg simpelthen ikke
gider at se dine indlæg. Dine holdninger er rasistiske, og dine synspunkter
så ens, steiotypiske og kedelige, at jeg bare kunne gemme en af dine gamle
indlæg, og se på det, hvis jeg skulle savne en udtalelse fra din side af.
Jeg er vist ikke den eneste, der ignorerer dig. Jeg gider ikke læse dine
indlæg. Hvis du har lyst til at læse mine, eller at kommentere dem, så dig
om det.

- Corax

Fra : arc@na

Dato : 04-08-02 15:56

> Dine holdninger er rasistiske

Du ved ikke hvad racisme er. Jeg har venner fra Tibet, Kina, Caraibien -
no problem.

Og hvis du er så anti-racistisk forstår jeg ikke, at du fører dig frem som
islam-apologét. Islam er nok den mest racistiske og onde ideologi
mennesket nogensinde har fostret - jeg har mere sympati for kommunisme og
satanisme end for islam.

arc@na

Fra : NoTrabajo

Dato : 05-08-02 06:01

> [...]
> indlæg. Hvis du har lyst til at læse mine, eller at kommentere dem, så dig

Kun én der selv er åndelig undermåler, forstår ikke det indsigtsfulde i arcanas indlæg.
Arcana er bare go'.

NoTrabajo

Fra : - wolf -

Dato : 05-08-02 06:42

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message

> Kun én der selv er åndelig undermåler, forstår ikke det indsigtsfulde i
arcanas indlæg.
> Arcana er bare go'.

De er nu ikke så svære, når det drejer sig om dk.livsløgn. Her kan arcanas
indlæg opsummeres til:

1. Man skal kalde muslimer for muhammedanere.
2. Muhammedanere er skyld i al verdens elendighed.

- wolf -

Fra : NoTrabajo

Dato : 05-08-02 09:48

> [...]
> indlæg opsummeres til:
>
> 1. Man skal kalde muslimer for muhammedanere.

Muhamedanere er og bliver muhamedanere. Jeg forstår ikke hvorfor der er nogen der går og
kalder muhamedanere for muslimer.

> 2. Muhammedanere er skyld i al verdens elendighed.

De er også indraget i mange af de stridigheder der er i verdens brændpunkter.
Muhamedanismen er en rigtig krigerreligion der ikke viser tolerance overfor andre
religioner.

Arcana er en klog og indsigtsfuld person, mens du skilter med din egen uforstand.

NoTrabajo

Fra : - wolf -

Dato : 05-08-02 12:09

> Muhamedanere er og bliver muhamedanere. Jeg forstår ikke hvorfor der er
nogen der går og
> kalder muhamedanere for muslimer.

Fordi de hedder det. Duh.

> [...]
brændpunkter.
> Muhamedanismen er en rigtig krigerreligion der ikke viser tolerance

Og dermed adskiller de sig fra f.eks. kristendommen, der skal gå ud og
omvende alle folk?

- wolf -

Fra : arc@na

Dato : 05-08-02 12:45

> Og dermed adskiller de sig fra f.eks. kristendommen, der skal gå ud og
> omvende alle folk?

Islam giver dig valget mellem at blive islamist eller dø. Islamister
tvangs-omskærer kristne folk i Indonesien.

Kristne bruger ikke vold i deres missionsgerning. Men det ved du sikkert
godt - du burde faktisk tage et kursus i retorik, da det tydeligvis er
noget du ikke har styr på.

arc@na

Fra : - wolf -

Dato : 05-08-02 13:18

> Islam giver dig valget mellem at blive islamist eller dø. Islamister
> tvangs-omskærer kristne folk i Indonesien.

Jada. Det gør de alle sammen. Jeg skal sandelig ikke komme her og hævde,
at anekdotisk bevisførelse ikke straks kan ekstrapoleres til hele
befolkningsgrupper.

> Kristne bruger ikke vold i deres missionsgerning. Men det ved du sikkert
> godt - du burde faktisk tage et kursus i retorik, da det tydeligvis er
> noget du ikke har styr på.

Jamen, så beklager jeg da, hvis jeg nogen sinde har påstået, at en
abortmodstander på noget tidspunkt skulle have rettet et gevær mod en
abortlæge. Og jeg skal da helt lade være med at nævne Nordirland. Eller
den danske stat i civiliseringen af Grønland (gennem forbud og
tvangsfjernelse). Det må være min manglende retoriske sans, der svigter
mig, når jeg overhovedet er i stand til at påpege, at muslimerne hverken er
et hak bedre eller dårligere end f.eks. kristne.

- wolf -

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-08-02 14:19

d. 05/08/02 14:17 skrev - wolf - på wolf@blazingangles.nospam.com i artiklen
3d4e6d6c$0$89495$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Jamen, så beklager jeg da, hvis jeg nogen sinde har påstået, at en
> abortmodstander på noget tidspunkt skulle have rettet et gevær mod en
> abortlæge. Og jeg skal da helt lade være med at nævne Nordirland.

Jeg tror også, vi skal se bort fra Spaniens og Portugals fremfærd overfor de
sydamerikanske inkariger eller Englands og Frankrigs fremfærd overfor de
nordamerikanske indianere, for slet ikke at tale om måden, Danerne blev
kristne på. I alle tilfælde fik de valget mellem at lade sig døbe til den
kristne tro eller dø.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : - wolf -

Dato : 05-08-02 14:34

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

> [...]
> nordamerikanske indianere, for slet ikke at tale om måden, Danerne blev
> kristne på. I alle tilfælde fik de valget mellem at lade sig døbe til den

Ja, det er sgu godt at det ifølge Arcane og co. kun er alle muslimerne, der
gør den slags. Til gengæld må det være surt at være racist i en tid, hvor
videnskaben får mere og mere indflydelse, men på den anden side så har
religiøse mennesker (uanset om den religiøse form findes som nissetro eller
racisme) jo aldrig rigtig lyttet særlig godt efter, hvad bedrevidende -
eller blot vidende - mennesker kan fortælle dem.

- wolf -

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-08-02 14:40

> [...]

> racisme) jo aldrig rigtig lyttet særlig godt efter, hvad bedrevidende -
> eller blot vidende - mennesker kan fortælle dem.

Sjovt som du gør dig skyldig i præcis det, du anklager arcana for (og
som jeg du i øvrigt har ret i. Arcana er et fjols.)

--
Peter B. Juul, o.-.o "Baaad movie. Bad, bad movie. Skipped video and went
The RockBear. ((^)) straight to slides."

Fra : - wolf -

Dato : 05-08-02 15:43

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
> Sjovt som du gør dig skyldig i præcis det, du anklager arcana for (og
> som jeg du i øvrigt har ret i. Arcana er et fjols.)

Med mindre du hævder, at der ikke findes kristne fundamentalister på samme
måde som der findes muslimske fundamentalister, hvordan gør jeg mig så
skyldig i det, Arcana siger?

- wolf -

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-08-02 17:36

"- wolf -" <wolf@blazingangles.nospam.com> writes:

> Med mindre du hævder, at der ikke findes kristne fundamentalister på samme
> måde som der findes muslimske fundamentalister,

Ak, det gør der jo desværre. Faktisk vil jeg gå så vidt som til at
sige, at der findes værre kristne fundamentalister end muslimske. Men
de er mest værre, fordi de har så meget mere magt. (Hvad nogle
mennesker render rundt og laver i en ørken i Asien påvirker os ikke så
meget som hvad nogle pengestærke lobbyister gør i USA)

> hvordan gør jeg mig så
> skyldig i det, Arcana siger?

Du skar "religiøse mennesker" over en kam og kom med et udsagn, der
skulle gælde for alle religiøse mennesker.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : - wolf -

Dato : 05-08-02 18:05

> Du skar "religiøse mennesker" over en kam og kom med et udsagn, der
> skulle gælde for alle religiøse mennesker.

Det er ikke det samme.

Arcana ekstrapolerer fundamentalisters opførsel til resten af følgerne af en
religion. Det er en fejl.

Til gengæld er der tendenser, der angiver, hvornår noget er en religion. Og
en af tendenserne er tilfældigvis, at religiøse mennesker overvejende
stiller sig på deres religions side, når videnskaben kommer med argumenter,
der modsiger religionens. (Når der her tales om religiøse mennesker, så kan
vi eventuelt mødes på midten og blive enige om, at vi så snakker om folk,
der *indrømmer*, at de tror på nisser af den ene eller anden art, og at
disse nisser har indflydelse på deres liv.)

- wolf -

Fra : arc@na

Dato : 05-08-02 20:42

pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in

> Arcana er et fjols.

Det tager jeg som en hædersbevisning, når det kommer fra dig.

arc@na

Fra : HrSvendsen

Dato : 04-08-02 12:47

Corax skrev:

> "Den anden dreng smed med sten først, mor. Hvorfor må JEG så
> ikke smide med sten?".

Det må du bare ikke. Du skal finde dig i det. Ikk'?

Fra : Per Hagemann

Dato : 04-08-02 18:23

> [...]
eneste reelle
> grundlag de har, er som modreaktion til danskeres racisme og

Fundamentalisme er den altdominerende hovedretning af
Muhamedanismen.

Dem der udtaler at kristne fundamentalister er ligeså farlige som
muhamedanske aner ikke hvad de udtaler sig om.

Et ganske godt svarindlæg til den type risikobenægtere kom på et
tidspunkt fra Åse Clausen Bjerg:

citat start

Hej Hans Kristian
Jeg er ikke så optimistisk. I Tyskland har de stormet 5 moskeer
og fundet våbenlagre og forberedelser til voldelige angreb fra
moskeerne. Det vil også ske i Danmark, men problemet er bare, at
du tror da vel ikke, at det danske politi kunne finde på at
storme en mosket???????? Det ville da være at vise mangel på
respekt for religion.
Nej, med en moske er vi nær den helleige krig, som er varslet,
når der er 10 % muhamedanere i landet. Så får de formentlig
støtte fra Saudiarabien, og så er vi altså på den.
Det er for naivt at tro, at vi kan skabe betingelser, så de ikke
gider være her. Får de det ikke, som de vil have det, så tager de
magten, for der er kun en lovgivning, og det er Allahs, og den er
de kommet for at effektuere. Forleden sagde en imam i tv, at han
ville blæse på vores lovgivning. Der fandtes kun én lov sagde
han, og der er Islam. Det er derfor muhamedanernes pligt at
omstyrte vestens love og indsætte Allahs. .(Jvf. flere kilometer
af islamisk litteratur, skrevet af iskamitterne selv.)Det siges
igen og igen lige op i vores åbne ansigter, og ingen hører det
Hilsen
Åse

citat slut

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 04-08-02 15:47

"KH" <miller@snabelvand.dk> writes:

> Har du nogensinde hørt om muslimsk tolerance overfor vantro i muslimske
> lande?

Ja, Islam var i sine velmagtsdage (under Kalifatet) en for tiden
oplyst og tolerant (multi-)kultur. Men i dag er det bestemt en trist
affære, hvor religiøs fanatisme og intolerance bruges til at holde
kleptokratiske diktatorer med magten.

Derfor undrer det mig at du tilsyneladende mener at Danmark skal lade
sig inspirere af hvordan disse lande misbruger den dominerende
religion til at skabe et falsk, eksklusivt sammenhold baseret på
religiøs og anden intolerenace.

Fra : KH

Dato : 04-08-02 15:50

"Per Abrahamsen" <abraham@dina.kvl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sig inspirere af hvordan disse lande misbruger den dominerende
> religion til at skabe et falsk, eksklusivt sammenhold baseret på

Det mener jeg heller ikke.
Men du læser vel, hvad du vil læse.
Jeg vil ikke have burkaklædte kællinger i gadebilledet og imamer til at
fortælle os, hvor spolerede af sex, svinekød og danske letpåklædte piger,
vi er.
De danske piger er jo gode nok, når de skal voldtages.
Det kan de holde hos sig selv i muhamedanistan ( de muslimske lande ).

KH.

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 04-08-02 17:14

"Ernst Pedersen" <tingvej@mail1.stofanet.dk> writes:

> "KH" <miller@snabelvand.dk> skrev i en meddelelse

> en

> ud

> muhamedanernes
> årstal

> muslimske
>
> XFUT dk.politik.indvandring,dk.livssyn

XFUT: dk.livssyn.kristendom,alt.stupidity

Ernst: Hvad i alverden tror du fordellen ved at krydsposte et citat af
en masse kristent racistisk lort til dk.livssyn (hvor det absolut ikke
hører hjemme) og dk.politik.indvandring (hvor den slags rene citater
som alle andre steder er off-topic)?

Tror du folk vil undlade at svare på den oprindelige besked? I så
fald, hvor får du den tåbelige ide fra? Dem der læser
dk.livssyn.kristendom kan jo ingen gang se dit svar, og dem der læser
dk.livssyn vil jo ikke have nyt at svare på. De eneste du kan opnå
er at læsere i dk.politik.indvandring vil se beskeden, og fylde
dk.livssyn med deres er lort. Er det dit formål? At ødelægge?

Hvad får dig så til at tro at ingen vil lave det samme nummer med
dk.livssyn.kristendom?

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 04-08-02 18:15

"Pongo" <Pongos.email@ddress> writes:

> Jamen så vil det jo sikkert glæde dig, nu at kunne erfare, at den
> ene anklagede faktisk er af dansk herkomst. Så kan den myte jo
> aflives.

Til gengæld har han jo allerede tidligt vist sig kvalificeret til en
karriere som præst.

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 05-08-02 15:17

"arc@na" <boss@nsa.invalid.gov> writes:

> Islam giver dig valget mellem at blive islamist eller dø.

Kristendommen giver dig valget mellem at acceptere Jesus, eller brænde
i helvede.

> Islamister tvangs-omskærer kristne folk i Indonesien.

Kristne præster voldtager små drenge overalt på kloden.

> Kristne bruger ikke vold i deres missionsgerning.

Og Ian Paisley er en fredens mand.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-02 15:26

"Per Abrahamsen" <abraham@dina.kvl.dk> wrote in message

> Kristendommen giver dig valget mellem at acceptere Jesus, eller brænde
> i helvede.

Visse gammeldags gerningsretfærdige typer kristendom er sådan.Katolsk Kirke
(som jeg er medlem af), Moses H og S Krarup er på ingen måde sådan

> Islamister tvangs-omskærer kristne folk i Indonesien.
>
> Kristne præster voldtager små drenge overalt på kloden.

Hvis det passer at nogle få katolske præster lokker kordrenge til pikslik,
så er det ikke vold og langt mindre alvorligt end omskæring.

> Og Ian Paisley er en fredens mand.

IRA-konflikten er politisk, ikke religiøs

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 05-08-02 19:06

> [...]

> en af tendenserne er tilfældigvis, at religiøse mennesker overvejende
> stiller sig på deres religions side, når videnskaben kommer med argumenter,

Jeg er ikke sikker på at det gælder "normale" religiøse folk, for hvem
religionen mest er en trøsteklud de tager frem når livet bliver for
væmmeligt. Det er bare ikke den slags der er mest synlige.

Den katolske kirke er efterhånden også blevet ret skrap til at trække
sig tilbage for videnskaben.

> [...]
> der *indrømmer*, at de tror på nisser af den ene eller anden art, og at
> disse nisser har indflydelse på deres liv.)

Videnskaben har ikke ret meget at sige om nisser. Hvis de bare er
gode nok til at gemme sig, så hører de udenfor naturvidenskabens
domæne.

På humaniora vil man selvfølgelig beskæftige sig med dem, så længe
ideen om deres eksistens har eller har haft indflydelse på menneskets
liv.

FUT: dk.livssyn

Fra : Henton

Dato : 04-08-02 07:53

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> NØRREBRO TILHØRER JESUS -
> OG ER IKKE TIL SALG
> Korstog på Nørrebro d. 4. - 8. august

må jeg lige spørge, er det så Jesus der opkræver ejendomsskatter eller er
det ham der betaler.
Undskyld jeg spøger men jeg er nødt til at tage dit indlæg humoristisk. Vi
er jo trods alt i år 2002.
Man kunne få det indtryk at dit indlæg eller MH' er inspireret af manden med
den strakte arm.
Kan man virkelig få politibeskyttelse når man fører korstog ? Jeg viste man
kunne få det ved en lovlig anmeldt demonstration. Vi lever i et fantastisk
land tænk at man kan få lov at afholde en demonstration i 4 dage, mon der er
mange før Moses der har haft tilladelse til det, og så med politibeskyttelse
betalt af danske skatteydere.
Danmark er et delligt land, men behøver vi være så tossegode

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 04-08-02 08:01

"Henton" <Henton@post.dk> skrev i en meddelelse

> "Børge Højlund Jensen fra Viborg" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Det er vel også tilladt at gå med korset og holde Kristne demoer og møder
inu.

Fra : - wolf -

Dato : 04-08-02 08:32

> Det er vel også tilladt at gå med korset og holde Kristne demoer og møder
> inu.

Men når det sker på baggrund af en løbeseddel, som Moses Hansen selv har
forfalsket, så begynder det at minde lidt manden, der rendte rundt og stak
ild i den tyske rigsdagsbygning i 1930erne.

- wolf -

Fra : Thomas Hjort

Dato : 04-08-02 09:04

> [...]
> forfalsket, så begynder det at minde lidt manden, der rendte rundt og stak
> ild i den tyske rigsdagsbygning i 1930erne.

Hvor ved du fra den er forfalsket? Så er HUT's løbeseddel mht at dræbe jøder
også forfalsket?

Thomas

Fra : - wolf -

Dato : 04-08-02 09:16

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
> Hvor ved du fra den er forfalsket? Så er HUT's løbeseddel mht at dræbe
jøder
> også forfalsket?

Jeg ved ikke, hvad HUT's løbeseddel er for noget, så det kan jeg ikke sige
noget om. Men hvad Moses Hansen angår:

1. Han har tidligere lavet en forfalsket løbeseddel.

2. Sjovt nok er den nye løbeseddel kommet Moses Hansen i hænde på samme
måde som den anden løbeseddel, han forfalskede.

3. Løbesedlen er fremstillet på samme tidspunkt som den anden løbeseddel,
han forfalskede. (Den har faktisk været i "omløb" ret længe.)

4. Løbesedlen, som Moses Hansen hævder er skrevet af muslimske
fundamentalister, har visse karakteristika, der mangler i den løbeseddel,
Moses Hansen har skrevet. Til gengæld indeholder den ting, der kun giver
mening for Moses Hansens specifikke form for kristendom. (Jeg vil undlade
at fortælle Moses Hansens disciple, hvad det for for karakteristika, den
mangler - jeg har nemlig ikke lyst til at give dem gode ideer til fremtidige
forfalskninger.)

- wolf -

Fra : - wolf -

Dato : 04-08-02 09:24

> [...]
> at fortælle Moses Hansens disciple, hvad det for for karakteristika, den
> mangler - jeg har nemlig ikke lyst til at give dem gode ideer til

Den første sætning blev vist lidt knudret. Her er en dansk udgave:

4. Løbesedlen mangler de karakteristika, der er typiske for
fundamentalistisk-muslimske skrifter. Til gengæld indeholder den ting, der

Fra : Erik L

Dato : 04-08-02 10:13

> [...]
> noget om. Men hvad Moses Hansen angår:
>
> 1. Han har tidligere lavet en forfalsket løbeseddel.

Du skulle vel ikke have et kopi du kunne sende ????

Erik L

Fra : Corax

Dato : 04-08-02 10:33

"Erik L" <eriklarsen@oncable.dk> wrote in message

> "- wolf -" <wolf@blazingangles.nospam.com> skrev i en meddelelse

> Du skulle vel ikke have et kopi du kunne sende ????
>
> Erik L

Der findes normalt ikke originalkopier af de "breve", Moses Hansen "finder".
De eneste der har "originalbrevene" er altid Moses Hansen selv, og han vil
ikke vise dem til nogen. I tilfældet med hans "muslimbrev", er det jo f.eks.
ikke muligt at fremskaffe den "original på arabisk", som den ifølge Moses
Hansens "brev", skulle være oversat fra. Jeg tvivler også kraftigt på, at
det ville kunne lade sig gøre, at finde den "løbeseddel" Moses Hansen påstår
at have kopieret brevet fra.

Moses Hansen har tidligere påstået at have fået et "satanistbrev" i hænde,
men har dels givet tre forskellige forklaringer af, hvordan han har fået
det, og dels fremlagt to forskellige udgaver af det, uden at kunne forklare,
hvilken forklaring, eller hvilket brev, der er originalen. Beviser? Ifølge
Moses Hansen, så behøver folk der tror på Jesus ikke beviser, men det gælder
måske kun, når folk er kritiske overfor det, Moses Hansen selv siger som
"guds særligt udvalgte?". Hvis Moses Hansen har ret, så har Gud sku en syg
form for humor!

- Corax

Fra : Erik L

Dato : 04-08-02 12:30

> [...]
> "guds særligt udvalgte?". Hvis Moses Hansen har ret, så har Gud sku en syg

Nå sådan;

Jeg tror ikke på, at det er hos Gud man skal finde fejlen for MH opførsel,
men en anden ting er at de kristne fra trosbevægelsen ikke siger stop, det
forstår jeg ikke!

Erik L

Fra : Thomas Hjort

Dato : 04-08-02 15:05

> [...]

> "guds særligt udvalgte?". Hvis Moses Hansen har ret, så har Gud sku en syg

Ifølge www.bt.dk vil han aflevere brochuren til justitsministeren. Så får vi
vel at se om den er ægte.

Thomas

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 04-08-02 11:41

"- wolf -" <wolf@blazingangles.nospam.com> skrev i en meddelelse
> "Børge Højlund Jensen fra Viborg" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message

Hvem siger det.

Fra : Erik L

Dato : 04-08-02 10:11

> "Henton" <Henton@post.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel også tilladt at gå med korset og holde Kristne demoer og møder
> inu.

Hedder det nu "kristne demoner" ???

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-08-02 11:30

"Erik L" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Hedder det nu "kristne demoner" ???

Skarab lige det ene lag leverpostej af brilleglassene og læs igen! Der
står ikke "demoner", men DEMOER, en slags slangforkortelse for
demonstrationer!! - og det er jo noget ganske andet - eller er det?

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-084.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : Erik L

Dato : 04-08-02 12:32

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> står ikke "demoner", men DEMOER, en slags slangforkortelse for
> demonstrationer!! - og det er jo noget ganske andet - eller er det?

Ups, jeg tog det for en stavefejl

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-08-02 12:46

"Erik L" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Ups, jeg tog det for en stavefejl

Bare rolig, det gjorde jeg også første gang jeg læste indlæget

Fra : - wolf -

Dato : 04-08-02 09:37

Det er beklageligt, at de fleste mennesker nøjes med at konstatere, at Moses
Hansen bare er en nar, og at han derfor ikke kan tages alvorligt. Denne
form for tilgivelse af manden betyder nemlig, at han faktisk får mulighed
for at opildne til voldelige optøjer. Moses Hansen et et glimrende eksempel
på, hvorfor dumhed og psykotisk adfærd *burde* straffes i et fornuftigt
retssystem.

Men i et mere humørfyldt hjørne vil nedenstående omskrivning af et populært
Internet-dokument måske være på sin plads.

- wolf -

Kære Moses Hansen.

Tak fordi du er så aktiv i dit arbejde i dit udbredelse af Herrens ord. Jeg
har lært en masse fra dine arragementer, og jeg ønsker at dele min viden med
så mange mennesker som muligt. Når nogen f.eks. forsøger at forsvare de
homoseksuelle, minder jeg dem blot på, at 3. Mosebog 18:22 klart gør
opmærksom på, at det er en vederstyggelighed, og at der ikke er mere at
diskutere.

Men der er nogle specifikke love, som jeg ikke er sikker på, hvordan man
skal følge, og her vil jeg meget gerne bede om dit råd.

A. 3. Mosebog 25:44-46 siger, at jeg må eje slaver af begge køn, hvis blot
jeg har købt dem i et naboland, eller hvis de er indvandrere. En af mine
venner mener, at jeg derfor godt må eje en tysker, men ikke svensker. Kan du
hjælpe mig med at forstå dette? Hvorfor må jeg ikke have en svensker som
slave?

B. Jeg vil gerne sælge min datter som slave, som 2. Mosebog tillader i 21:7.
Hvilken pris mener du vil være fair at tage i det moderne Danmark?

C. Jeg er klar over, at jeg ikke må have kontakt med en kvinde, mens hun har
menstruation (3. Mosebog 15:19-24). Men hvordan finder jeg ud af det? Jeg
har prøvet at spørge, men de fleste kvinder bliver fornærmede.

D. Når jeg ofrer en tyr på mit alter som offergave, ved jeg, at det er en
behagelig duft for Herren (3. Mosebog 1:5-9). Men problemet er mine naboer,
som ikke synes, at det er en behagelig duft. Bør jeg slå dem?

E. Jeg har en nabo, der arbejder, når det er Sabbath. 2. Mosebog 35:2 gør
det klart, at han skal dræbes. Er det moralsk påkrævet af mig, at jeg selv
gør det?

F. En af mine venner mener, at selv om det er en vederstyggelighed at spise
skaldyr (3. Mosebog 11:9-10), så er det en mindre vederstyggelighed end
homoseksualitet. Jeg er dog uenig med ham. Kan du afgøre denne uenighed for
os?

G. 3. Mosebog 21:20 siger, at jeg ikke må nærme mig Herrens alter, hvis mit
syn ikke er klart. Jeg må desværre indrømme, at jeg bruger læsebriller. Skal
mit syn være 0/0, eller er der plads til lidt albuerum her?

H. Jesus siger, at jeg skal hade min familie (Lukas 14:26). Jeg er
adoptivbarn, og har aldrig mødt mine biologiske forældre. Skal jeg så hade
mine biologiske forældre, mine stedforældre, eller alle?

I. De fleste af mine mandlige venner får klippet deres hår, selv om dette er
udtrykkeligt forbudt i 3. Mosebog 19:27. Hvordan bør de dø?

J. Jeg ved fra 3. Mosebog 11:7-8, at jeg bliver uren af at røre huden af en
død gris, men kan jeg alligevel godt tillade mig at spille fodbold, hvis jeg
bruger handsker?

K. Min onkel har en gård. Han forbryder sig mod 3. Mosebog 19:19 ved at
plante forskellige afgrøder på samme mark, og det samme gør hans kone, der
bærer tøj lavet af forskellige former for garn (polyester og bomuld). Han
bander også meget. Bør jeg derfor samle hele byen om en stening af familien,
som man gør ved sådanne mennesker i 3. Mosebog 24:10-16? Eller kan jeg blot
brænde dem i et privat familieopgør, som man gør ved mennesker, der gifter
sig med deres svigerfamilie (3. Mosebog 20:14)?

Jeg ved, at du har studeret disse ting grundigt, så jeg glæder mig til at
høre, hvordan du kan hjælpe mig. Og endnu engang tak for at minde os på, at
Herrens ord er evigt.

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 04-08-02 10:36

> [...]
> høre, hvordan du kan hjælpe mig. Og endnu engang tak for at minde os på,

LOL

Mvh. Bodil.

Fra : Corax

Dato : 04-08-02 09:46

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message

[...]

> [...]
> adfærd så ubehagelig og voldelig, at mange ikke længere tør gå med
> jødestjerne og kors. Jøderne har oprettet en særlig rådgivningslinie for

Ved hjælp af samme logik kan man advare lige så meget mod f.eks. kristendom.
Er der måske ikke selvmordssekter som f.eks. Jim Jones i Jonestown, hvor 800
mennesker døde? Eller Davidianerne? Eller hvad med den kristne gruppe Ku
Klux Klan? Og de kristne grupper som myrder abortlæger? Eller kristne der
nægter deres børn lægehjælp eller blodtransfusioner? Eller hvad med de
katolske præster, der har begået pædofili? Eller de præster, der hjalp
Hitler under krigen? Skal vi gå tilbage i tiden og medregne
heksebrændingerne hvor der blev dræbt hen imod 5 millioner uskyldige
mennesker, med bibelens forbud mod hekse som undskyldning? Eller "
kætterforfølgelserne" og jødeforfølgelserne i middelalderen? Eller "
civiliseringen" af andre lande med sværdet i den ene hånd og bibelen i den
anden?

At hive et par få ekstremister frem, og bruge dem til at generalisere ud
fra, er ikke alene dårlig argumentation, men også typisk for folk, der dels
henvender sig til mennesker, der ikke har specielt meget mellem ørerne
(ellers ville de jo grine af argumentationen), og dels kun venter på en
undskyldning, for at kaste sig over syndebukke. Føj.

- Corax

Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 04-08-02 11:38

Jeg syntes ikke denne gruppes meget bibeltro har blandet sig meget i denne
diskussion.
Er det et tegn på, at I godt kan se, at ikke alle biblens ord er
tidssvarende?
Mange af jer, svare på spørgsmål og "blander jer" i diskussioner alene med
et biblcitat, kan I ikke godt se, at man ikke kan svare sådan på alt?
Biblen er bare mange tusinde år gammel, og kan bare ikke give svar på alle
de ting der røre sig i vores samfund!
Du styre for vildt -wolf-, 1-0 til dig!
Mvh.
Eva

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 04-08-02 15:37

Moses Hansen er et typisk eksempel på den dumhed, hykleri og snæversyn
som kristendommen står for, og dine proklamationer passer derfor
sikkert fint dk.livssyn.kristendom. Men hold det venligst fra
dk.livssyn. ved at krydsposte tiltrækker masserne af hjernevaskede
kloner der frekventerer dk.livssyn.kristendom, og drukner derved den
langt mere begavede diskussion på dk.livssyn.

> Islams plan er at gøre Nørrebro til et 100% muslimsk område.

Kristendommens plan er at gøre alle drengebørn til sexslaver.

> I planen siger muslimerne, at "de kristne og danskerne har ingen
> kraft eller tro. Derfor er de svage - og vi er stærke."

I planen siger de kristne: drengenumser er den bedste måde at møde
Jesus i dette liv, og gør det meget lettere at hold cølibat.

> De fleste siger: "Det er bare retorik!"

De fleste folk siger "Ingen kan udtale sig på alle kristnes vegne".

> World Trade Center, selvmordsbomberne i Israel og så godt som al
> terrorisme udføres i islams navn og beviser, at islam er mere end retorik.

Ian Paisley, Søren Krarup, IRA, ETA, og bombardementerne af Afganistan
og Iraq viser at alle kristne er terrorister og/eller agitatorer.

> NØRREBRO TILHØRER JESUS - OG ER IKKE TIL SALG!

Kristendommen er fundamentalt uforegentlig med demokrati. En bydel
kan aldrig tilhøre beboerne, i følge Børge Højlund Jensen, talsmand
for alle kristnes vegne, da enhver der påkalder sig Jesus altid står
over de lokale beboeres ønsker. Folk der ønsker at leve i fred med
deres naboer er forrædere.

> Korstog på Nørrebro d. 4. - 8. august

Børge Højlund Jensen går videre og opfordrer til "korstog", som er en
fundamental del af kristendommen der går ud på at dræbe folk med anden
tro end dem selv. Endnu et eksempel på kristendommens grundlag af
vold og undertrykkelse, et grundlag hvorved det er lykkedes at gå fra
at være en lokal israelsk sekt, til med svært og kugler at have
udraderet de lokale kulturer i tre et halvt kontinent (Europa, Syd- og
Nordamerika, plus det sydlige afrika), og undertvinge en fjerdel af
klodens befolkning.

> Vågn op, før det er for sent! Tro på Gud og Hans Søn Jesus Kristus.

Eller bliv offer for de ny korsriddere! Overgiv din frihed og
menneskelighed til din nye herre Jesus, eller dø!

> Lad ikke vore børn og børnebørn vokse op i et samfund styret af islam.

Lad ikke vore børn vokse op i et teokrati! Gør oprør mod den
monoteistiske kirkestat, og kræv et land hvor enhver har ret til at
finde sin egen gud eller guder! For åndsfrihed, og mod den muslimske
og Lutheranske åndsformørkelse!

Overalt hvor man lader kirken styre staten råder diktatur og åndelig
undertrykkelse! Sig nej til kirkestaten!

> DANMARK STÅR PÅ VALG:
> Gud eller Allah? Kristus eller Muhammed? Frihed eller frygt?

Lev i frygt for en almægtig gud (Jahve/Allah) hans profeter
(Moses/Jesus/Mohammed) og specielt hans fanatiske tilhængere, eller
kast åget fra dig og bliv ateist eller polyteist.

Bemærk: Der kan ikke længere være tvivl om at de kristne planlægger
mord på alle ikke-kristne, muligvis alle ikke-Lutheranere. Børge
Højlund Jensen har direkte og nu gentagene gange postet opfordringer
til sådanne "korstog". Den er nu et spørgsmål om man vil lægge under
for disse trusler, eller have modet til at vælge friheden.

Fra : LowLifeDK

Dato : 04-08-02 17:43

Jeg var på Nørrebro i dag for at finde Moses Hansen.

Det viste sig dog hurtigt, at manden var væk !!

Kilder siger, at han kort efter gudstjenesten stak af i Taxa ... :) og der
er blevet bekræftet...

KYLLING !!!

Low

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-02 17:57

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det viste sig dog hurtigt, at manden var væk !!
>
> Kilder siger, at han kort efter gudstjenesten stak af i Taxa ... :) og der

Kom imorgen, overmorgen osv kl 12 og vær med i marchen. DER VAR IKKE
PLANLAGT MARCH IDAG EFTER DEN FINE GUDSTJENESTE - der var ingen flugt i at
Moses igen fulgte politiets instrukser og forlod stedet.

> 5., 6. og 7. aug. kl. 11.00: Bøn i Faderhuset. Derefter korstog på
> Nørrebro

ALTSÅ KLOKKEN !2 afgår den m"korstog" -march, hvor angreb risikeres.
(Faderhus-folkene regner med at bøn&musik varer præcis en time).

Fra : KH

Dato : 04-08-02 18:02

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det viste sig dog hurtigt, at manden var væk !!
>
> Kilder siger, at han kort efter gudstjenesten stak af i Taxa ... :) og

Du Low-Leif

Når jeg tager en taxa for at komme rundt i byen, så kalder jeg det
transport og ikke at stikke af.
Moses har sikkert ikke egen bil.

KH.

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 05-08-02 12:51

Børge Højlund Jensen fra Viborg wrote:
> Postet af Børge fra Viborg

Mener du det seriøst, eller aspirere du for at
blive gruppens nye Jahnu?

--
Mvh. Carsten Svaneborg
http://www.softwarepatenter.dk where you do not