Cell info men med hvilke operatør
Fra : Dichael

Dato : 04-08-02 00:03

Hej

Jeg har en T65 med Telia, og jeg har slået Cell info til og det virker
fint. Jeg skal nu til at skifte til Tiscali (TDC) men er der nogen der ved
om man de også understøtter Cell Info.

Mvh Dichael

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-08-02 00:28

"Dichael" <Dichael@dichael.dk> wrote in message

> Jeg har en T65 med Telia, og jeg har slået Cell info til og det virker
> fint. Jeg skal nu til at skifte til Tiscali (TDC) men er der nogen der ved
> om man de også understøtter Cell Info.

Ja TDC har god Celleinformation

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 04-08-02 18:35

> Ja TDC har god Celleinformation

Men husk at det tærer på batteriet, idet telefonen hele tiden skal ud at pejle
på nettet.

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Bachelor

Dato : 05-08-02 23:18

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> skrev i en meddelelse news:3D4D65DC.E8145584@post10.zzn.com...

> Men husk at det tærer på batteriet, idet telefonen hele tiden skal ud at pejle
> på nettet.

Skal den det mere end den skal alligevel ? Den viser vel kun hvem
man pt. er koblet på.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-08-02 23:39

Michael Kjærsgård skrev:

>Men husk at det tærer på batteriet,

Nej.

>idet telefonen hele tiden skal ud at pejle på nettet.

Den opfører sig som den plejer. Telefonen skal selvfølgelig hele tiden
have kontakt til en mast, da man jo selvfølgelig ellers ikke ville
kunne blive ringet op.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 07-08-02 02:17

> Nej.

Det står der nu også i manualen til min Siemens C45 på side 34.
Kan dog ikke rigtigt få den til at vise CB. Kan det skyldes at jeg har lagt
et operatørlogo ind på den?

Kasper