Daytona GF 3 Ti200: Overclocking
Fra : Jasper Norman

Dato : 04-08-02 00:03

Hej.

Jeg er ny i overclocking af grafikkort. Mit Daytona GF3 TI200 er som
standard 175/400, hvad det så end vil sige??? Før jeg købte det, læste jeg
at det skulle være nemt at overclocke dette kort. Hvis jeg vil have mere
fart over feltet, skal jeg så sørge for at de to tal følger hinanden, eller
er det bedre at den primære clockfrekvens er højere? Hvad er fx frekvensen
på de nyeste kort?

vh

Jasper

Fra : Søren

Dato : 04-08-02 19:35

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Jeg er ny i overclocking af grafikkort. Mit Daytona GF3 TI200 er som
> standard 175/400, hvad det så end vil sige???

175 mhz core clock
400 mhz memory clock

> [...]
eller
> er det bedre at den primære clockfrekvens er højere?

Den højeste ydelse får men ved at overclocke memory clock.

> Hvad er fx frekvensen
> på de nyeste kort?

De nyeste (gf4 ti 4600) kører 330/660

Det du får ud af at overclocke, er at du kan få bedre resultater i
benchmarks, samt at du kan forøge dine FPS (frames per second). Men men men,
du kan højest sandsynligt ikke se forskel om du har overclocket eller ej når
du spiller et spil.

Søren.