GIlera stalker sælges..
Fra : Christian Iversen

Dato : 03-08-02 23:09

Hey der..
Står du lige og mangler en brugt scooter er det her måske noget for
dig... Det er som sagt om en gilera stalker som jeg har til salg, den er
IKKE stjålet og papierne på den er i orden.
Men scooteren er sort og kører omkring de 60 km/t. Hvis det er
nødvendig, kan den laves lovlig igen..
Det er en 30 km/t og den kører godt. ca. 2 år gammel
Pris klassen er ved de 7000 - 7500 kr
Hvis dette er noget SKAL i lige skrive til min mail som er
c.g.i@ofir.dk..

CGI

Fra : Mythos

Dato : 04-08-02 00:53

"Christian Iversen" <c.g.i@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Pris klassen er ved de 7000 - 7500 kr
> Hvis dette er noget SKAL i lige skrive til min mail som er

Prøv i den rigtige gruppe, denne er ikke til salg.

Kim Larsen