GeForce2 MX 400 - hvordan installeres det?
Fra : Annie & John

Dato : 03-08-02 22:38

Kære gruppe,

Her kommer jeg til "kort" - for ligegyldigt hvad jeg gør, så kan jeg ikke få
installeret driverne, så mit ny GeForce2 MX 400 virker...

Jeg har:
1. Partitioneret og formateret ny HD (på ny maskine)
2. Installeret Windows ME
3. Installeret bundkortet (K7S5A - fra ECS).
4. Installeret AGP vxd-drivere som anbefalet i bundkortbrochuren.
5. Installeret GeForce2 MX 400-driverne som anvist af fabrikanten.
6. - da sidstnævnte var indlæst, gik systemet ned igen ved genstart og de
virtuelle enhedsdrivere er nu deaktiveret.

Nu ville gode råd være dejlige at modtage! Det vil jo være skønt at få det
nye husalter til at fungere.

Venlig hilsen
Annie

Fra : Devast8or

Dato : 04-08-02 00:41

Er det producentens egne drivere du bruger (dem der fulgte med kortet på en
CD?). Jeg ville nok prøve at hente nVidia's Detonator drivere og se om de
virker bedre. Eller evt. først prøve med nyeste version af producentens
egne.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Annie & John

Dato : 08-08-02 08:19

Har også forsøgt driverne fra bundkortfabrikanten - så nu er computerne
tilbage hos leverandøren.

For for svaret.

Venlig hilsen
Annie