malerklemmen - sådan gør vi !
Fra : Morten Juel

Dato : 03-08-02 21:43

hejsa NG

Rune har fået den ide at alle os herinde fra sætter vores hansker på de ene
sidespejl, så kan vi kende hinnanden )

Så det gør jeg ihvertfald.. for Kawa'en køre nemlig igen.. men gearkassen
har det ikke godt ;o((

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 03-08-02 21:54

Morten Juel wrote:
> [...]
> sidespejl, så kan vi kende hinnanden )
> Så det gør jeg ihvertfald.. for Kawa'en køre nemlig igen.. men gearkassen

Hvad hvis nu mc'en ikke har sidespejl? :)

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 03-08-02 22:21

Hehe øjj så set den i enden af styret )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **MEGET GRØN**

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 03-08-02 22:28

> Hvad hvis nu mc'en ikke har sidespejl? :)
>
> --
> Hans Joergensen, http://www.nathue.dk
> Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Vi kan også tage nathuer på

Venlig hilsen Rune (bandit600)
http://bandit600.netfirms.com

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 03-08-02 22:54

Rune (Bandit600) wrote:
> Vi kan også tage nathuer på

Det ville jeg jo fx. synes om :)

Men, de skal jo nok limes fast hvis de ikke skal ryge af i
farten.

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk
http://gallery.nathue.dk/Arkiv%20efter%20kategori/Langelinie
- Billeder fra blandtandet Langelinie ;)

Fra : René Rattenborg

Dato : 03-08-02 22:38

Hej Morten og alle i andre
Kommer desvære ikke i morgen, da jeg ikke har fået det nye relæ. Tør kun
bevæge mig ud på små ture.
Go tur
MVH René

Fra : Morten Juel

Dato : 03-08-02 22:49

Hejsa Rene

Ej har de ikke skaffet det endnu !! ,o((
små ture ?? kan den køre ??

OT: hvad om du lige mailede mig, den opskrift din kone lavede mad efter her
den anden dag, det var sq lækkert )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : René Rattenborg

Dato : 04-08-02 07:57

Hej Morten
Nej relæet er ikke kommet endnu ( kommer fra Holland )
har derfor skildt det gamle ad og det var helt fuldt af rust, hvor jeg
skrabede det værste af og derefter gav det noget kontakt rens, hvorefter jeg
fik det til at virke engang imellem. Derfor kun små ture.
Ska iøvrigt også lige ordne en hel masse nede i min nye kolonihave.
MVH René
snip

Fra : Morten Juel

Dato : 04-08-02 09:49

Hejsa Rene

Århh ok, lækkert at høre at jeg ikke tog fejl, havde været lidt trist til
den pris..
Så ser vi dig vel på stevns sidste søndag i denne mdr )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Brian

Dato : 04-08-02 10:59

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> den pris..
> Så ser vi dig vel på stevns sidste søndag i denne mdr )

HEY... Hvornår er i på Stevns????

Flere oplysninger ønskes... det er min hjemstavn, og skal måske dertil sidst
på måneden.

Brian

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-08-02 15:18

> Hejsa Rene
>
> Århh ok, lækkert at høre at jeg ikke tog fejl, havde været lidt trist til
> den pris..
> Så ser vi dig vel på stevns sidste søndag i denne mdr )

Hej Morten. Hvornår er det liiige det er på Stevns )

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Juel

Dato : 05-08-02 23:40

Hejsa

Så hut jeg visker så er det sidste søndag i mdr.. men tiden kan jeg sqt
huske.. ej se nu.. her er et CP fra DMCN:

"Hver 3. søndag mødes MC'ister ved traktørstedet Højeruplund ligger ved
Stevns Klint, St. Heddinge. Normalt mødes man mellem 12.00 og 17.00.
Allerede kort efter arrangementets bekendtgørelse, er der dømt succes.
Det ligger skønt lige ved kirken, som i mange år har levet helt ude på
kanten af klinten.
Arrangørgruppen (Kim Hansen & Troels Olsen) har fået lavet en aftale med
værtsparret om rimelige priser og gode forhold for os på denne dag.
Hvis du ikke er til frokost, kaffe og kage er der også mulighed for at
besøge ishuset."

Mente da at det var sidste søndag i mdr.. men det er så 3. kan jeg se !

DVS ikke næste søndag men næste igen !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-08-02 15:15

"René Rattenborg" <rattenborgSLETDETTE@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:aihih0$2mki$1@news.cybercity.dk...
> Hej Morten og alle i andre
> Kommer desvære ikke i morgen, da jeg ikke har fået det nye relæ. Tør kun
> bevæge mig ud på små ture.

Der findes kun _små_ turer i Danmark

Kørte fra MC Touring Camp, Nødager/Kolind, ca 70 km nord vest fra Århus,
bare for at komme til Klemmen , små 350 km, og så mødte jeg "kun"
'TDM'Rune.

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 04-08-02 15:24

> [...]

> Kørte fra MC Touring Camp, Nødager/Kolind, ca 70 km nord vest fra Århus,
> bare for at komme til Klemmen , små 350 km, og så mødte jeg "kun"

Hej XJ600Dennis

Vi var da et par skribenter herinde fra ud over mig som var på klemmen. Jeg
mødte Steen Gruby og Hans derude. Kiggede langt efter folk med handsker på
spejlet, men som Steen sagde så er det ikke lige alle som har muligheden for
at sætte en handske på spejlet. Jeg synes der var mange derude, men forstod
at det ikke var specielt mange, det var min første gang på klemmen.

--
MVH Rune Rohleder
Yamaha TDM 850 (91) DMCN# 851

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-08-02 17:24

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> wrote in message

> [...]
forstod
> at det ikke var specielt mange, det var min første gang på klemmen.

Jeg var der faktisk også (ml. 13 og 13.45), men blev nødt til at køre
hurtigt igen

Jeg forsøgte faktisk at presse handskerne ud over sidespejlene, men de ville
ikke... Doh! Måske skulle vi købe lyserøde plys håndjern som en af de andre
havde på sin maskine *LOL*

Hilsner,

Tony
Divvy '01 (der helt sikkert kommer næste måned - hvis vejret er til det)

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 04-08-02 17:30

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message
> [...]

ville
> ikke... Doh! Måske skulle vi købe lyserøde plys håndjern som en af de

Ja, så dem godt. De var sku nogle man lagde mærke til ! En skam vi ikke
nåede at få hilst på hinanden, men det må komme næste gang, der har vi måske
en change for finde hinanden hvis vi får vores nr plade ramme på cyklen ?!

MVH Rune

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-08-02 17:45

> [...]
måske
> en change for finde hinanden hvis vi får vores nr plade ramme på cyklen ?!

Jeps! Om en måned skulle vi gerne have fået dem - ikke Morten?! (please)

Hilsner,

Tony

Fra : Christian Knudsen

Dato : 04-08-02 19:55

har vi måske
> en change for finde hinanden hvis vi får vores nr plade ramme på cyklen ?!

Ja, det ville jo være en ide - men den holder desværre bare ikke helt, hvis
man ikke liiiiiiige står ved sin mc hele tiden ;)

mvmch
christian, der også var på klemmen idag mellem 14:45 og 16:30....og skulle
hjælpe brormand igang med hans gsx-r 250 der ikke ville starte....hmmm....vi
fik lige motoren til at trille en omgang, og så et tryk på knappen, og så
var der ingen problemer...hmmm?!?!?!?

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-08-02 22:11

Christian Knudsen wrote:
> [...]
> starte....hmmm....vi fik lige motoren til at trille en omgang, og så et
> tryk på knappen, og så var der ingen problemer...hmmm?!?!?!?

Det lyder som om at et af starterkullene har mistet forbindelsen
midlertidigt. Om de skal skiftes eller noget ved jeg ikke.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Armand

Dato : 05-08-02 12:28

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Det lyder som om at et af starterkullene har mistet forbindelsen
> midlertidigt. Om de skal skiftes eller noget ved jeg ikke.

Ifald kan man "kante" dem på plads ved at sætte modellen i gear og
trække nogle nyk baglæns!

Hvis trick'et virker, kan det såvel give én endnu et par elektriske
starter, som
give en sikker indikation af at det vitterligt ér kullene der er
problemet!!

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 04-08-02 19:51

In article <3d4d3684$0$89538$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Dennis
Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> says...

> Kørte fra MC Touring Camp, Nødager/Kolind, ca 70 km nord vest fra Århus,
> bare for at komme til Klemmen , små 350 km, og så mødte jeg "kun"
> 'TDM'Rune.

Hmmmm ... så ikke nogen 'med handsker på'!?
Fik lige et glimt af Gruby, mellem to mundfulde frikadelle!

--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 05-08-02 05:33

> Hmmmm ... så ikke nogen 'med handsker på'!?

Hey! Banditten stod der fra ca 13:30 til 14:15 med handsker på sidespejlene,
jeg så ikke en eneste, men jeg ved jo heller ikke hvordan i ser ud!

Fra : Scandinavian Motorsp~

Dato : 04-08-02 11:58

> hejsa NG

Heeey

> Rune har fået den ide at alle os herinde fra sætter vores hansker på de
ene
> sidespejl, så kan vi kende hinnanden )

Hmm, jeg syntes at hvis man f.eks. havde en nummerplade rammen med teskten
"(o; Dk.Fritid.Motorcykel " Ville det være nemt at kende hindenden

Ok, kunne ikke lade være :D

mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250 /med nummerpladeskilt!