AppleWorks 6 på iDisk
Fra : Glenn & Lene Rødbro

Dato : 03-08-02 21:37

Hey NG

Jeg sidder på en G4 med OS 9.

Jeg har seet på min iDisk at der ligger en AppleWorks 6.smi og overvejer om
det kan betale sig at bruge en evighed på at hete den ned.

ie. er det en fuld version jeg kan installere på min maskine og bruge til
noget.

pt. bruger jeg AppleWrorks 5 meget og ser egentlig ikke nogen grund til at
switche til MS office. Bevares den kan da en masse fede ting, men jeg har
faktisk ikke noget at bruge dem til

Glenn Rødbro.

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 03-08-02 21:54

Glenn & Lene Rødbro <rodbro@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> switche til MS office. Bevares den kan da en masse fede ting, men jeg har

Der er kun en opdatering (AppleWorks 6.2.4.smi) og kan nok bruges om man
har AW 6
--
Frederik Sørensen

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 04-08-02 20:32

> [...]

> Jeg har seet på min iDisk at der ligger en AppleWorks 6.smi og overvejer om
> det kan betale sig at bruge en evighed på at hete den ned.
Det er kun en opdatering fra AppleWorks 6 til 6.2.3
Den duer ikke for at opdatere AppleWorks 5 til en 6.

> pt. bruger jeg AppleWrorks 5 meget og ser egentlig ikke nogen grund til at
> switche til MS office. Bevares den kan da en masse fede ting, men jeg har
> faktisk ikke noget at bruge dem til

bliv ved med AppleWorks 5. Der kom ikke så mange nye features med AW 6
at det er det værd, desuden fylder ikonerne mere i AW 6. AppleWorks 6
bruger en af Apples Server til at hente Clip-Arts og skabeloner og
passer mere i dere "i" strategi.

hilsen
--
Sebastian Loeck