Kopiering ad adressekartotek til anden pc?~
Fra : Bent Sørensen

Dato : 16-02-01 19:11

Jeg bruger Outlook 2000 og henter normalt min post på den stationære, men
jeg vil gerne også have mit
e-mail adressekartotek på min bærbare også.

Jeg har forsøgt at exportere og importere mellen de to i netværk - men det
lykkes alligevel ikke at få adresserne frem i adressekartoteket.

er der en bestemt fil der kan flyttes på normal vis??? - eller hva´

Hilsen og på forhånd tak

Bent
http://www.medvind.dk

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 16-02-01 23:14

hej
I outlook 97 lå adressekartoteket i en fil "postkasse.pab" der så bare
udbyttes, jeg har ikke prøvet i 2000.
Hilsen Torben

Fra : Bent Sørensen

Dato : 17-02-01 08:48

Jamen - desværre er der slet ikke nogle .pab filer i outlook 2000

Bent

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 17-02-01 12:28

On Fri, 16 Feb 2001 19:10:37 +0100, "Bent Sørensen"
<medvind@medvind.dk> wrote:

> [...]
>lykkes alligevel ikke at få adresserne frem i adressekartoteket.
>
>er der en bestemt fil der kan flyttes på normal vis??? - eller hva´

Adresserne ligger i files outlook.pst sammen med dine emails.

Med venlig hilsen
Esben Pedersen

Fra : Bent Sørensen

Dato : 18-02-01 10:00

Vil det sige at man ikke kun kan kopiere sit adresse kartotek, men skal tage
e-mail med over og derefter slette.???

Bent

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 18-02-01 13:45

"Bent Sørensen" <medvind@medvind.dk> wrote in
<96o2t4$r0j$1@news.inet.tele.dk>:

>Vil det sige at man ikke kun kan kopiere sit adresse kartotek, men skal
>tage e-mail med over og derefter slette.???

Nej ...

File/Import and Export /Export to a file/Personal folder file (.pst)/<vælg
din Contacts-folder>

.... eller noget i den retning.

Dine adresser bliver så gemt i en .pst-fil, som du kan åbne på din bærbare

Se, hvor nemt ...

Jesper

--
Why don't we go see a play tonight ?