osse Geforce 3 Ti 200:o)
Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-08-02 19:57

1.
kan jeg bruge mit tv-out hvis jeg bruger nvidia's driver... eller supporter
den ikke tv-out udgangen?

2.
Kan min søn sidde og se DivX film i Media Player Full Screen, mens jeg
bruger min monitor til "almindeligt" pc-arbejde, hvor Media Player så bare
arbejder i baggrunden?

vh sniper_Nolight

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 03-08-02 20:25

> 1.
> kan jeg bruge mit tv-out hvis jeg bruger nvidia's driver... eller
supporter
> den ikke tv-out udgangen?

Ja, eller hvis du bruger f.eks. XP's standard virker tv-udgangen også.

> 2.
> Kan min søn sidde og se DivX film i Media Player Full Screen, mens jeg
> bruger min monitor til "almindeligt" pc-arbejde, hvor Media Player så bare
> arbejder i baggrunden?

Kun hvis du vil gøre dette ved 60 hz i samme opløsning og det er kun på
nogle kort det er muligt... Det kræver en dobbelt ramdac på dit grafik-kort
for at gøre det, alle gf4 kortene har det såvidt jeg ved, og næsten alle
ATI-kortene har mulighed for det du efterspørger. Mit råd er at køb et ATI
7500 kort i stedet for. Eller vent på ATI 9000 versionen, burde blive billig
nok og kan også sagtens sparke nok røv i spil.

mvh
Lasse

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-08-02 08:46

> [...]
billig
> nok og kan også sagtens sparke nok røv i spil.

Tak for dine svar!

vh sniper_Nolight