News Reader
Fra : Per Aastradsen

Dato : 27-11-00 13:47

Hej

Jeg søger en News reader der automatisk decoder billeder, og viser dem
med det samme, altså ligesom i Outlook. Jeg har nu prøvet mange
forskellige, og der er ikke nogen der viser billedet med det samme, man
skal altid ind og decode...

Er der en der kan anbefale en newsreader, der er suveren til tekst
læsning, men som også viser billeder med det samme.

Mv

Per

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-11-00 18:44

Per Aastradsen wrote:

> Er der en der kan anbefale en newsreader, der er suveren til tekst
> læsning, men som også viser billeder med det samme.

F.eks Netscape

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : Anker Rasmussen

Dato : 28-11-00 08:16

Enig men tag for guds skyld ikke den nye 6er.
Prøv den gamle 4,51 den er på dansk og meget stabil.
Anker Rasmussen
Hanehøj.

Lars Hoffmann skriver:
..

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-11-00 09:05

Anker Rasmussen wrote:

> Enig men tag for guds skyld ikke den nye 6er.
> Prøv den gamle 4,51 den er på dansk og meget stabil.

Jeps, jeg bruger selv 4.75 på engelsk, og den er også fint stabil. Jeg
regner med at skifte til 6'eren når de får luset noget bedre ud i de
fejl der er i den, men det er nok ikke før den hedder 6.5 eller
deromkring.