16 bit / 32 bit farver
Fra : Frank Sørensen

Dato : 03-08-02 16:15

Hejsa

Jeg har et problem med at få baggrunden på min flash animation til at passe
med html siden.

Hvis jeg få den til at passe i 16 bit farver passer den ikke i 32 bit farve
og omvendt.

Hvad gør jeg galt? Jeg bruger den samme farve kode over det hele...

Fra : Nocturno Culto

Dato : 06-08-02 15:07

"Frank Sørensen" <frank2@tdcadsl.dk> wrote

>Hvad gør jeg galt? Jeg bruger den samme farve kode over det hele...

Kan det have noget at gøre med at du ikke bruger websafe farver ?

--
Nocturno Culto
http://www.jesspar.dk/

Fra : Lars Schram

Dato : 07-08-02 09:55

Du kan også prøve at lave din flash film transparent så tager du bgfave fra
html dok.

Lars

Fra : Frank Sørensen

Dato : 07-08-02 12:57