reklametryk på tøj?
Fra : Per H

Dato : 03-08-02 15:55

Hvor findes der et billigt sted hvor de laver t-shirts med reklametryk
i farver?

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Anders Olsen

Dato : 04-08-02 01:24

In article <pjrnkuce4uo7g5r1vhlcggl1mnr7uimqk3@4ax.com>, phbyg@privat.dk
says...

> Hvor findes der et billigt sted hvor de laver t-shirts med reklametryk
> i farver?

Hvor mange t-shirts skal du have trykt?

Billig er ofte lig en dårlig kvalitet t-shirt, hvor enten trykket ryger
af eller t-shirten bliver mindre efter få omgange vask.

Jeg kan ikke selv trykke på t-shirts, men kender et par muligheder, hvor
kvaliteten er i orden.

Anders Olsen

Fra : Per H

Dato : 04-08-02 06:45

On Sun, 4 Aug 2002 02:23:46 +0200, Anders Olsen<aso@sofanet.dk> skrev:

>In article <pjrnkuce4uo7g5r1vhlcggl1mnr7uimqk3@4ax.com>, phbyg@privat.dk
>says...

>Hvor mange t-shirts skal du have trykt?

jeg er jo kun ig selv så det er måske 10 om året.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : ML

Dato : 07-08-02 16:15

Prøv med en sportsforretning, eller en tøjbutik, de har nogle gange
kontakter til trykkere der gider lave så små mængder.

m.v.h.
Marc Lykke
www.intelitech.dk

Untitled Document

Fra : DP

Dato : 08-08-02 22:23

Prøv evt. med - de plejer at være rimelige

http://www.detailreklame.dk/

Dp

Fra : alf

Dato : 10-08-02 21:28

"DP" <Dennis@BellaLuna.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv evt. med - de plejer at være rimelige
>
> http://www.detailreklame.dk/

Kan anbefales.
Har fået trykt brevpapir, kurverter mv. derinde...
- og er yderst tilfreds med resultatet...

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 07-08-02 21:00

In article <pjrnkuce4uo7g5r1vhlcggl1mnr7uimqk3@4ax.com>,
Per H claimed the following:

Måske her: http://www.overnite.dk/

--
Anders Vind Ebbesen
"Any doctrine that weakens personal responsibility for judgement and for action