Opskrift med nougat
Fra : Kristina Andreassen

Dato : 03-08-02 14:55

Jeg har en pakke nougat jeg ikke aner hvad jeg skal bruge til. Måske nogle
af jer har nogle gode ideer??

- Kristina Søndergaard Andreassen

Fra : Mortenmp

Dato : 03-08-02 16:25

Rul noget marcipan uden om, læg en "frakke" af chokolade og drys med hakkede
nødder. Skær den i skiver og kald det "rugbrød til den søde tand"...
Mumms..

Mvh, Mortenmp

Fra : Ove Kristensen

Dato : 04-08-02 21:38

"Kristina Andreassen" <kristina@infomail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en pakke nougat jeg ikke aner hvad jeg skal bruge til. Måske nogle
> af jer har nogle gode ideer??

Ja-da, du kan give mig den ))

Med venlig hilsen
Ove.

Fra : Papercut

Dato : 05-08-02 08:26

"Kristina Andreassen" <kristina@infomail.dk> wrote in message
> Jeg har en pakke nougat jeg ikke aner hvad jeg skal bruge til. Måske nogle
> af jer har nogle gode ideer??

Tja hvis du lige skulle have brug for at lave en lagkage, så er den god til
det.
Bland smeltet, let afkølet nougat i flødeskum og tilsæt hakkede valnødder.
En pakke lagkagebunde lægges sammen med dette fyld, og der afsluttes med et
lag på den øverste lagkagebund hvorpå der kan pyntes med hele valnødder.